AndroidHealthClinic

Sp's powerbuilding / cutting log 2018

• Topic Starter Topic Starter
Mugcake en friet als ontbijt... Ik vind het een prestatie opzich dat je het naar binnen krijgt als ontbijt... :D

Dat kan ik me best indenken! Maar ja, als het werkt dan werkt het. Ik doe vaak neck curls en neck extensions. Weliswaar in een homegym, maar ze zien er toch best belachelijk uit.

Chad Wesley Smith approves!
Ja dat is ook mijn idee. Heb wel flink spierpijn in de hams en glutes dus het werkt prima hehe.

:)

Treen ging gisteren wel ok.. buikloop is niet over, maar op zn retour gelukkig.
Deze dl sessie ging echt 100x beter dan de laatste:)

BLOCKPULL 1 PLATE
6X130
6X130
6X130
6X130 RPE 7
volgende week 135.. daarna in stapjes van 2.5 kg

WALKING LUNGES
16X20
16X30
16X30

GHR + 5 SEC HOLD OP DE LAATSTE REP
14X
14X
14X

DOUBLE BANDED HIP THRUST
14X
14X
14X

ONE LEG RDL
15X16 P KANT
15X16

HANGING LEG RAISE
10X
10X
KNEE RAISE MET ONDERSTEUNING
15X

-----

Vandaag is weer het wekelijkse weegmoment.
67.4 dus - 1 ons

Kcal zat rond de 2400 maarrr heb de afgelopen 2 dagen geen macro's geteld. 1 x ivm afhaal (vietnamees). Heb ook de afgelopen dagen meer extra's genomen dus zal sowieso boven de 2400 kcal hebben gezeten. Ik wil deze week wat stricter tracken, er komt immers nog een vakantie aan begin mei:)
Sowieso geeft de buikloop een ander beeld, heb vermoedelijk minder opgenomen. Maar goed, dat zien we deze week wel weer!

Nieuwe macro's zijn
2518 kcal
332 carbs
140 g eiwit
70 g vet

Screenshot_20180331-110805.jpg

Laatst bewerkt:
Btw krijg weer pl kriebels nu mijn cut voorbij is.. alleen zit ik nog steeds met dat stuk ligament wat kapot is.
Ik heb mijn fysio afspraak gemist en sindsdien geen nieuwe afspraak gemaakt (en ja, nu ik dat heb uitgesteld wordt de drempel groter.. sukkel dat ik ben:p).

Voor de rest gaat het ook heel goed. Heel af en toe voelt het ietswat instabiel (alleen bij het benchen), maar dat constant kraken waar ik rechts last van had heb ik niet meer. Alleen mijn volledige bovenrug zit enorm vaak vast (daar gebruik ik oa een foamroller voor).

Blijft lastig om hier een goede keuze in te mqken. Als het aan mij ligt ga ik zonder OP gewoon lekker zwaar tillen met evt risico's (die er sowieso altijd zijn). Grote kans ook dat dit niet is gebeurd tijdens zwaar tillen, maar eerder in de tijd dat ik nog bokste. Ok tot dusver mijn rambling..

Nice train en fijn dat de buikloop minder wordt!

Die twijfel blijft maar komen he.. :D PL of BB... wat zal het worden. :dunno: ben benieuwd.

Maar wel misschien toch die afspraak bij de fysio weer maken? Of denk je dat het nu zonder kan?

Nice train en fijn dat de buikloop minder wordt!

Die twijfel blijft maar komen he.. :D PL of BB... wat zal het worden. :dunno: ben benieuwd.

Maar wel misschien toch die afspraak bij de fysio weer maken? Of denk je dat het nu zonder kan?
Thanks!

Ja gelukkig wel! Heeft toch langer geduurd dan gehoopt:/

Haha is niet echt een twijfel tussen de 2.. meer of ik uberhaupt weer een meet wil doen:) Assistance doe ik ook met pl (ook hoger in reps), alleen de freq is iets hoger vd 3 lifts en richting een meet op hogere %.

Verstandig zal zijn om wel een afspraak te maken, die kan vast betere adviezen geven..maar ja, zit echt een heks daar bij de receptie dus had daar niet zo'n zin in. Volgende week maar ff een poging wagen:p

Gewoon een afspraak maken. Zou zo zonde zijn als je gewoon kan trainen zoals je wilt, maar dan net met een tweak erin om ellende te voorkomen. Als je de afspraak maakt is de eerste stap gemaakt.
Goeie foto trouwens! Loving the legs :)

Is het nou wel zo verstandig om met buikloop Chinees te eten?

Gewoon een afspraak maken. Zou zo zonde zijn als je gewoon kan trainen zoals je wilt, maar dan net met een tweak erin om ellende te voorkomen. Als je de afspraak maakt is de eerste stap gemaakt.
Goeie foto trouwens! Loving the legs :)
Ja I know. Heb je gelijk in.. moet even mijzelf een schop onder mn reet geven en die afspraak maken.

Dankje:)

Is het nou wel zo verstandig om met buikloop Chinees te eten?
Vietnamees:p

Noodles + zoetzure dressing + biefstukreepjes + hoop groente en kruiden. Ze hebben allemaal van die familierecepten echt super lekker en heel vers. Echt 100 x beter dan chineesafhaal hehe

Ja I know. Heb je gelijk in.. moet even mijzelf een schop onder mn reet geven en die afspraak maken.
Dus wat ga jij dinsdag doen? :rolleyes:
Vietnamees:p

Noodles + zoetzure dressing + biefstukreepjes + hoop groente en kruiden. Ze hebben allemaal van die familierecepten echt super lekker en heel vers. Echt 100 x beter dan chineesafhaal hehe
Nederlandse chinees is geen chinees... ooit had ik tijdens mijn studie een echte chinese vriendin... die kon koken. Niet svan die vieze sausen waar alles mee doordrenkt is.
Maar echt veel groente vlees en kip en vis met voornamelijk kruiden.. zo nu en dan wat zwarte bonen en vissaus.. eventueel wat hoisin saus.. echt zoveel lekkerder... met gestoomde rijst :)

Vietnamees is ook veel lekkerder. Niets beter dan familie recepten :D enjoy!

Terug
Naar boven