Fitness Seller

Sp's powerbuilding / cutting log 2018

• Topic Starter Topic Starter
Nou het buikloop feestje heeft zich voortgezet vannacht:/ Tot dusver komt er qua gewicht ook niks bij (alleen af), cms ook gedaald. Taille 65.5 en 67.5 kg O.o

Nieuwe voedingsschema bevalt mij verder prima. Meer eten is ook nooit een probleem:D Ik gok wel dat mijn kcal aantal zaterdag omhoog wordt geschroefd. Zou mooi zijn als ik over een tijdje zo rond de 2600 kcal of meer uit kom (op gelijk vet%).

Dit is mijn eerste reversed diet dus ben benieuwd hoe dit uitpakt. Enige wat ik wel wil doen is zo nu en dan uit eten, dus de werkelijke kcal zal iets minder precies zijn (zal niet elke week zijn iig).

Die buikloop kan wel een tijdje aanhouden helaas :( Hoop dat je er snel vanaf bent... hier duurde het toch zeker een week en bij mij al 2 de week... Dus ik duim voor beter voor jou!

ben benieuwd hoe het uit zal pakken met je nieuwe voeding. Succes! :thumb:

Vergeet vooral niet nog een beetje met water te drinken met de buikloop, beeeterschap!:heart:

Die buikloop kan wel een tijdje aanhouden helaas :( Hoop dat je er snel vanaf bent... hier duurde het toch zeker een week en bij mij al 2 de week... Dus ik duim voor beter voor jou!

ben benieuwd hoe het uit zal pakken met je nieuwe voeding. Succes! :thumb:
Mehh hoop t niet:(

Het rare is dat het gisteren pas op z'n ergst was. Vandaag is het nog rustig, maar heb net pas mijn ontbijt op dus duimen maar! Ik had gisteravond ook nog koorts pff.. 3 dekens en een dikke trui aan en dan nog steeds koud hebben:p

Dankje!!

Vergeet vooral niet nog een beetje met water te drinken met de buikloop, beeeterschap!:heart:
Thnx! Yes dat komt goed! Heb gelukkig wel eetlust, maar ik betwijfel dat alles nu wordt opgenomen. Ik was vandaag weer 2 ons kwijt.

Beetje jammer dat ik net nu die buikloop heb nu ik langzaam aan weer wat kracht wil terug winnen. Ik ben momenteel echt een vaatdoek:p Vanavond ga ik (mits ik mij goed voel) weer eens squaten. Is ook alweer een tijd geleden door oa de vakantie en kniepijn.

Ik vrees wel dat het belachelijk zwaar gaat voelen dus moet echt met een lager gewicht starten om vanuit daar weer op te bouwen.

Heb mn maten ook maar weer opgemeten.
67.3 kg
Taille 65.5
Buik 80
Bil 93
Been 56.5

76.6 kg / 72 kg / 71.2 kg / 70.8 / 68.5 / 67.8
28 jan,16 feb, 26 feb, 2 mrt, 10 mrt / 17 mrt
Taille 71 69 68/67.5 67 66 66
Buik 87/86.5 84 83/82.5 82 81.5 80.5
Bil 100.5 97 96 95 93.5/94 93
Bovenbeen 61.5/62 60 60 58 57.5 57

Misschien iets meer vezels eten, op de hoop dat het wat langer binnen blijft om toch je benodigdheden binnen te krijgen :o
Sterkte in ieder geval

Misschien iets meer vezels eten, op de hoop dat het wat langer binnen blijft om toch je benodigdheden binnen te krijgen :o
Sterkte in ieder geval
Helaas prikkelen vezels de darmen dus ik zou wellicht nog beter kunnen minderen (ik eet namelijk vrij veel vezels).

Vandaag gaat het goed gelukkig op wat kramp na dan.

Dank je!

Vandaag gelukkig een betere dag, wel na het avond eten (tijdens het trainen) kramp (wat niet finn is tijdens squats:/), maar voel me voor de rest prima.

SQUATS (vanaf hier weer langzaam opbouwen, denk eerst 5 kg per training.. daarna 2.5 kg)
6x90
6x90
6x90
Squats voelen momenteel super onwennig, maar is ook logisch na een tijd geen squats. Mijn knie voelt iig weer goed dus kan weer mooi bouwen:)

LEGPRESS
10X165
10X165
10X165

LEGEXTENSION
12X75
12X75
12X75

PULL THROUGH
12X49
12X49
12X49

DOUBLE BANDED HIP THRUSTS
12X
12X
10X

ONE LEG DL (nieuw) superset SISSY SQ (ook nieuw)
fijn dit:) Voel m iig flink goed in de glutes!! Sissysq deed ik de eerste sets niet goed, maar toen ik hem eenmaal door had was ie erg fijn (goede quadpomp)
12-15?x16 (per kant / 10x
X16 / 10x
x16 / 10x
X16 / 10x

HANGING KNEE RAISE
10X
10X

Is dat in lbs of kg :eek:

1 been dl? Hoe dan? Vast geen sumo

Dat is toch geen dl man :roflol:

Dat is gewoon zo'n #instafitgirl#clean#zoveel mogelijk hashtags# oefening :D:D

Ook geen idee hoe hij heet.

Dat is toch geen dl man :roflol:

Dat is gewoon zo'n #instafitgirl#clean#zoveel mogelijk hashtags# oefening :D:D

Ook geen idee hoe hij heet.
Haha maakt niet uit, ik voel de oefening iig super goed:p Fijn als afsluiter.

Staat op google onder one leg rdls dus dat zal het wel zijn.

Tot mijn verbazing wordt de oefening ook gewoon door kerels uitgevoerd (zie ik mijn vent niet doen:p)

Even een voedingsupdate:)

Ik verbaas mij erover hoeveel voeding ik in die 2400 kcal kan proppen:p Scheelt dat ik momenteel weinig suiker eet, want dat at ik normaliter dus wel! Voor ik begon met cutten at ik echt heel veel zout en vooral heel veel drop!! Ook niet raar dat ik een te hoge bloeddruk had (moet ik wel weer meten, maar denk dat ik nu wel goed zit.. ik hou iig geen vocht vast!).

Wat dat betreft ben ik blij dat ik ervoor heb gekozen om het anders aan te pakken. Ook zoals nu met het langzaam opbouwen van kcal.

Dit was iig mijn schema gisteren. Voor een diehard bb-er is dit gewoon een cheatdag:D
Ik heb overigens geen cheatdagen.. beetje vloeken in de kerk hierow, maar ik zie meer nadelen dan voordelen.

ONTBIJT
Mugcake + friet
100 ml magere melk
10 g kokosmeel (hoog in vezels)
40 g whey
3 g chocolade
220 g basic friet uit de airfryer (3 g vet p 100 g)
1 tl amerikaanse frietsaus

LUNCH
SPAGHETTI CARBONARA
80 g volkoren spaghetti
1 omega 3 ei
20 g geraspte mozarella
15 g spekblokjes
Handje champignons

TUSSENDOOR
120 G arla vanille yoghurt halfvol
Handje aardbeien
3 g hagelslag
250 ml smoothie (rood fruit)
1 paasei (10 g)

DINER
1 magioni pizza (bloemkool variant)
55 g gerookte kip
30 g pizzakaas
1 el pizzasaus
4 plakjes chorizo
Paprika + champignons

POST TRAINING / PREBEDTIJD
MUGCAKE + 2 ONS basic friet uit de airfryer
1 tl amerikaanse frietsaus

Voedingswaarden
2413 kcal
282 g carbs
152 g eiwitten
65 g vet

Ik besef mij dat dit voor de meeste mensen een bizar dieet is:p

Maar he, nog steeds abs na een pizzadag:)

20180328_085814.jpg

:eek!::eek!::eek!::eek!::eek!::eek!:

Dat eten :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:

Friet bij het ontbijt :roflol:

Nice!

Terug
Naar boven