- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Nou het buikloop feestje heeft zich voortgezet vannacht:/ Tot dusver komt er qua gewicht ook niks bij (alleen af), cms ook gedaald. Taille 65.5 en 67.5 kg O.o
Nieuwe voedingsschema bevalt mij verder prima. Meer eten is ook nooit een probleem
Ik gok wel dat mijn kcal aantal zaterdag omhoog wordt geschroefd. Zou mooi zijn als ik over een tijdje zo rond de 2600 kcal of meer uit kom (op gelijk vet%).
Dit is mijn eerste reversed diet dus ben benieuwd hoe dit uitpakt. Enige wat ik wel wil doen is zo nu en dan uit eten, dus de werkelijke kcal zal iets minder precies zijn (zal niet elke week zijn iig).
Nieuwe voedingsschema bevalt mij verder prima. Meer eten is ook nooit een probleem
Ik gok wel dat mijn kcal aantal zaterdag omhoog wordt geschroefd. Zou mooi zijn als ik over een tijdje zo rond de 2600 kcal of meer uit kom (op gelijk vet%).Dit is mijn eerste reversed diet dus ben benieuwd hoe dit uitpakt. Enige wat ik wel wil doen is zo nu en dan uit eten, dus de werkelijke kcal zal iets minder precies zijn (zal niet elke week zijn iig).

Hoop dat je er snel vanaf bent... hier duurde het toch zeker een week en bij mij al 2 de week... Dus ik duim voor beter voor jou!