Fitness Seller

Sp's powerbuilding / cutting log 2018 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Het beetje grieperig zijn is inmiddels over gegaan in een luchtweg infectie.. mehh.. vooral veel hoesten en pijn in de longen (erg diep) en flink verkouden. Mn kerel en kiddo zijn net weer hersteld, maar nu ben ik blijkbaar aan de beurt. Gelukkig wordt er goed voor mij gezorgd:)

Vanmorgen voor het eerst in tijden 72.9kg dus dat is wel mooi (alleen Ik volg wel mijn schema alleen verbrand nu minder, desnoods plak ik er een week extra bij aan.

Vandaag onze vakantie geboekt naar tenerif dus dat is nice:) 3 mei gaan we weg dus heb nog wel ff. Ergens in maart nog naar marokko (verlaat verjaardag kado), maar dat wordt een paar dagen vooral veel shoppen. Heb ook echt zon nodig!!! Maar wie niet he:p
 
Wat een heerlijke vakantiebestemmingen! En idd, wat een beetje zon al niet kan doen. Ik krijg alleen al van het zien van 1.5 straal zon een pak meer energie:) De lente/zomer mogen wat mij betreft gisteren van start gaan.
 
Zon! Ik kan niet wachten! :D

Lekker vooruitzicht en Tenerife is leuk! Dus dat wordt wel genieten voor jullie!

Balen van die luchtweginfectie... :( Beterschap.
 
Wat een heerlijke vakantiebestemmingen! En idd, wat een beetje zon al niet kan doen. Ik krijg alleen al van het zien van 1.5 straal zon een pak meer energie:) De lente/zomer mogen wat mij betreft gisteren van start gaan.
Wat mij betreft ook:) Ben wel klaar met dekou/regen etc.
Zon! Ik kan niet wachten! :D

Lekker vooruitzicht en Tenerife is leuk! Dus dat wordt wel genieten voor jullie!

Balen van die luchtweginfectie... :( Beterschap.
Uhu echt zin in! Wou graag een keer dolfijnen spotten.
 
Ik voel me vandaag een stuk fitter! Nog wel steeds aan het hoesten, maar ik klink iig niet meer als een doodvogeltje:)

Vandaag maar weer eens trainen en dan fullbody tot ik weer 100% ben. Ach laten we het maar gooien op een deload week:p

Gewicht is vandaag 73 kg. Rode vlag hangt weer eens uit dus ik hou iets vocht vast (gelukkig niet veel). Al met al heb ik ook niet veel extra kcal verbrand met die griep dus het is wat het is. Ben iig blij dat ik het niet als excuus heb gebruikt om snoep te kopen of iets dergelijks.

Ook maar ff een foto vd benen. Ben benieuwd hoe die er over een x aantal weken bij staan.
Btw net wakker dus ff niet op mn slaaphoofd letten:p


Screenshot_20180209-092008.png
Screenshot_20180209-092030.png
 
Mooi aan je voeten!
 
Fijn dat je je weer wat beter voelt :)

Nice pics!! En leuke slofsokken :roflol:
 
Heel nice SP.. mooi startpunt.. ben heel benieuwd!
 
Benen zijn zeker vooruit gegaan.
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Vandaag was mijn officiële weegdag. Resultaat van week 2 is -0.5 kg (vandaag 72.8 kg)

Wel jammer dat het door de bronchitis etc. qua trainen een mindere week was. Hopelijk ben ik weer snel helemaal fit, want wil wel weer normaal kunnen trainen! Ben nog steeds aan het hoesten, maar het is iig al stukken minder.

Oja ik heb de meetlint (zo'n ding dat automatisch strak trekt) weer kunnen vinden. Laatste meting was halverwege januari dus ben benieuwd.
 
Voedingsweekoverzicht
Screenshot_20180210-103153.jpg

Weekgemiddelde = 2039 kcal

Zal deze week ook wat meer maaltijden posten:)

Deze week blijven de macro's gelijk.
 
Nieuw laag bw vandaag en eindelijk weer eens een nieuwe hp meting.

Vet 20.7% en 72.6 kg

Dieet is prima vol te houden dus gaat verder prima dacht ik zo!
 
Ik was je al kwijt! Leuk dat je toch blijft loggen.
Je hebt al een heel mooi startpunt.Ik zou zo'n definitie op m'n buik zó graag willen :o vind je er zelf niet erg plat uitzien maar dat voelt al snel zo in een cut weet ik.
Veel succes de aankomende weken! Je hebt leuke vakanties op de planning :)
 
Ik was je al kwijt! Leuk dat je toch blijft loggen.
Je hebt al een heel mooi startpunt.Ik zou zo'n definitie op m'n buik zó graag willen :o vind je er zelf niet erg plat uitzien maar dat voelt al snel zo in een cut weet ik.
Veel succes de aankomende weken! Je hebt leuke vakanties op de planning :)
Uhu blijf zeker nog wel loggen:)
Thanks! Ik ben zo 1 met fatty legz en forever zichtbare abs:p

Haha ja dat is echt zo'n mentaal ding. Dat bouwen komt ook wel weer, nu eerst focus op vet verlies.

Dankjewel! Ook wel toe aan zon-zee-strand zo na de winter:p
 
Training vandaag ging al alweer veel beter dan vrijdag. Ben bijna weer de oude. Jammer alleen dat ik minder dan een uur had om te trainen (iets te lang uitgeslapen).

BENCH
10X50
8X60
8X60
8X60

CLOSEGRIP LAT PULLDOWN
12X47
12X47
12X47

FACEPULL
14X35
14X35
14X35

UPRIGHT ROWS
14X35
14X35
14X35

TRICEP PUSHDOWN
15X42
15X42
 
Uhu blijf zeker nog wel loggen:)
Thanks! Ik ben zo 1 met fatty legz en forever zichtbare abs:p

Haha ja dat is echt zo'n mentaal ding. Dat bouwen komt ook wel weer, nu eerst focus op vet verlies.

Dankjewel! Ook wel toe aan zon-zee-strand zo na de winter:p

Op mijn rug zie je altijd definitie maar ik heb nog nooit zo'n buik zoals die van jou gehad :p
Ieder zo z'n eigen "probleem"gebieden.

Ik ben serieus nav dit topic vanmiddag onder de zonnebank gegaan. Al heeeeel lang niet meer gedaan en het was heerlijk.
 
Back
Naar boven