MuscleMeat

Sp's powerbuilding / cutting log 2018

Bezoekers in dit topic

Ga je gelijk weer starten met de pil daarna?
Of moet of ga je daar mee wachten eerst?
Ik mag gelijk starten vandaag. Wel raar nu, heb wel wat lichte krampen. Ben iig blij dat dit achter de rug is.

Nu de tandarts nog overleven lol. Maandag worden 2 verstandskiezen getrokken:angstig:

Als ik mij verder goed voel dan ga ik vanavond nog even trainen.
 
Gisteren heb ik nog de benen getraind, maar had erg slecht geslapen en te weinig gegeten dus was geen lekkere training. Ik log 'm toch maar ff

SQUATS
5X100
5X100
5X100
5X100
Voelde als 110:/

BOXSQUATS
8X110
8X110
8X110

LEGPRESS
8X155
8X155
8X155

-----
Vandaag 72.1 kg O.o Deze week ook weer actief geweest en heb ook wel meer honger gehad dus ik lig nu goed op schema! Doel was 72.2 morgen obv avatar.

Vetmeting gisteren kwam op 19/19.5% uit dus tov vorige week 1% eraf.
Bicep 4 mm
Tri 11 mm
Rug 9 mm
Heup 5/6 mm

Doel is rond de 15% en heb ook wel het gevoel dat het me deze zomer gaat lukken. Ik heb nu geen wedstrijd druk dus wat krachtverlies neem ik nu ook maar voor lief.

Zodra ik op het punt ben waar ik wil zijn komt dat ook wel weer deels terug!
 
Zo weer een weekoverzicht qua voeding.

Enige wat ik nu mis is sushi:p Kan het natuurlijk wel ruim inschatten, maar hou het liever vrij accuraat want dat werkt voor mij het beste.

2054 kcal gemiddeld..

Screenshot_20180216-114736.jpg
 
Oeh... balen dat je maandag ook nog naar de tandarts moet... Hopelijk valt het mee.

Gewicht en vet% gaan iig de goede kant op! :thumb:
 
Oeh... balen dat je maandag ook nog naar de tandarts moet... Hopelijk valt het mee.

Gewicht en vet% gaan iig de goede kant op! :thumb:
Pff ja, daarom slaap ik nu denk ik ook slecht (zag ook heel erg tegen deze afspraak op).

Dieet is nu echt on point.. eigenlijk weer als vanouds (toen ik meer bodybuilding gericht at en trainde). Nu eens kijken of ik zodra ik stabiel ben ook mijn kracht terug krijg op het punt van enkele weken terug, maar dan met een veel lager vetpercentage.
 
Ik mag gelijk starten vandaag. Wel raar nu, heb wel wat lichte krampen. Ben iig blij dat dit achter de rug is.

Nu de tandarts nog overleven lol. Maandag worden 2 verstandskiezen getrokken:angstig:

Als ik mij verder goed voel dan ga ik vanavond nog even trainen.

Beter dat je gelijk door mag gaan, zal je vast wat minder klachten ondervinden dan wanneer je eerst een tijdje moest stoppen.
Krampen zijn imo niet zo vreemd na verwijdering. Heel normaal.
 
Beter dat je gelijk door mag gaan, zal je vast wat minder klachten ondervinden dan wanneer je eerst een tijdje moest stoppen.
Krampen zijn imo niet zo vreemd na verwijdering. Heel normaal.
Ja klopt, dat is indd wel fijn. Zal hoe dan ook ff wennen zijn!
 
Waarom ga je eignlijk voor de pil ipv bijvoorbeeld implanon?
 
Nice pica! Ik jaloers :o

schuif dat beetje vet maar naar mij oke? :p
 
Lekker bezig!!

Sushi kan je bestellen en afwegen?
 
Cutten gaat hard na bezoekje kaak chirurg kan ik je vertellen.
2 dagen alleen maar kwark en Bambix eten.
Mond wil maar klein stukje open.
 
Wat is eigenlijk de reden van overstappen als ik vragen mag?
Deels omdat het 1e jaar echt een drama was qua spotting. Hoor ook mij heen (zus en vriendinnen) dat het ook nogal vaak mis gaat (perforatie/cystes etc). 1e keer had ik het geluk dat het vanwege endometriose in het ziekenhuis is geplaatst met een echo.
Waarom ga je eignlijk voor de pil ipv bijvoorbeeld implanon?
Nieuwe generatie pil (zoely/qlaira) schijnen minder bijwerkingen te hebben (ook afgeleid van lichaams eigen oestrogeen en progesteron). Progesteron in zoely is anti androgeen wat weer gunstiger is voor mijn huid (leverogesterol is androgeen wat oa in de mirena zit). Ik ga het iig 3 maanden testen, elke vrouw reageert toch weer anders. Qua trainen miss ongunstig maar dat boeit me niet zo erg.

Nice pica! Ik jaloers :o

schuif dat beetje vet maar naar mij oke? :p
Dankje!
Als ik het kon dan graag!!

Lekker bezig!!

Sushi kan je bestellen en afwegen?
Thanks:) Wordt dan wel inschatten omdat de verhoudingen in elke sushi anders zijn.. maaarrrr ben 2 ons meer kwijt dan gepland deze week dus wel sushi verdient toch:D Ook nog 100 kcal over van gisteren aan carbs.

Cutten gaat hard na bezoekje kaak chirurg kan ik je vertellen.
2 dagen alleen maar kwark en Bambix eten.
Mond wil maar klein stukje open.
Of lading b&j:D
 
Overzicht cm's

Start tot nu
Taille 71-69 -2cm
Buik 87/86.5-84 -2.5/3cm
Bil 100.5-97 -3cm
Bovenbeen 61.5/62-60 -1.5/2cm

Gewicht is vandaag 72 kg rond dus dat is -0.8 kg deze week. Macro's blijven gelijk.
 
Treen van gisteravond

BP /CHINS (om en om)
7x60 /5x
7x60 /5x
7x60 /5x
7x60 /5x

BENCH+ MEDIUM BLOCK
7x70
9x70 repout

WIDE GRIP LAT PULLDOWN
12X47
8X57
8X57

LOW SEATED CABLE ROW
10X57?
10X57
10X57

UPRIGHT ROWS
15X35
12X38.5
12X38.5

SEATED LATERAL RAISES
15X2X8
15X2X8
15X2X8

CROSSBODY BICEP CURLS
8X2X10
8X2X10
8X2X10

CABLE CURL
10X35
10X35
11X35 vid.. ja wat anders dan bp sq dl:p


TRI PUSHDOWN
12X42
12X49
12X49
Zoiets.. exacte reps ben ik vergeten

TRI KICKBACKS
10X10
10X10

Eindelijk weer een lekkere training al ben ik qua bench wel kracht kwijt (deels door ziek zijn en deels door het dieet?)
Dit keer in de avond gegaan en heb toch meer energie dan! Aankomende week even kijken hoe dat bevalt, ik ga sowieso in de ochtend werken dus dan is het ook niet steeds zo'n haastige treen ivm kiddo halen.
 
Laatst bewerkt:
Wat doe je nu voor werk? :)
Ik ben sinds deze week Bij een flexwerkplek begonnen. Kan ik mooi verder met alle projecten waar ik al aan was begonnen, kreeg thuis namelijk niet veel gedaan (teveel afleiding:p).
 
Relatief lichte glute training vandaag. Ik ben over gegaan op 1 plate blockpulls omdat het stapelen van matten/schijven geen suc6 is. Dit ging overigens prima zo. Ben nog wel even aan het aftasten wel gewicht ik moet pakken (kan wel 10 kg meer bij schat ik zo in).

BLOCKPULL 1 PLATE
8X120
8X120
8X120
8X120

WALKING LUNGES
15X30
15X30
12X40
12X40
niet zwaar, maar beetje instabiel nog...

PULL THROUGH
15X49
15X49
15X49

DOUBLE BANDED HIP THRUST (maak wel x filmpje, heb ook elastiek om de benen)
15x
15x
15x

KNEELING HIP THRUST (nieuw)
30x
30x
30x

Echt ff totaal anders dan normaal, bevalt me prima zo:) Walking lunges zijn ook terug van weg geweest, op naar glute spierpijn:p

Vanavond ga ik weer eens uit, doe ik bijna nooit meer dus wel zin in!:) Wel zonder alcohol dus dat wordt vooral cola zero hehe

Oooww en ik vond ProudPizza idee wel goed om sushi gewoon af te wegen. Heb het in kunnen calculeren:D Ik maak straks ff een foto

Zo erg is mijn dieet niet lol

EDIT
susshhiii! Alles ook netjes afgewogen:)
Opzich prima macro's!!
553 kcal
64 g koolhydraten
30 g eiwitten
15 g vet
Screenshot_20180217-193806.jpg
 
Laatst bewerkt:
Goeie deadlift cardio! Had het al op insta gezien.

Volg je een bepaald schema, of gewoon een beetje freewheelen?
 
Back
Naar boven