Fitness Seller

Sp's powerbuilding / cutting log 2018

Bezoekers in dit topic

Op mijn rug zie je altijd definitie maar ik heb nog nooit zo'n buik zoals die van jou gehad :p
Ieder zo z'n eigen "probleem"gebieden.

Ik ben serieus nav dit topic vanmiddag onder de zonnebank gegaan. Al heeeeel lang niet meer gedaan en het was heerlijk.
Hehe klopt.

Ik ga zo voor het eerst in tijden weer onder de zonnebank. Roep het al een tijdje, maar vergeet het steeds:p
 
Hehe klopt.

Ik ga zo voor het eerst in tijden weer onder de zonnebank. Roep het al een tijdje, maar vergeet het steeds:p

Geniet ervan!! Ik vond het heerlijk en m'n huid wordt, naast bruin, een stuk egaler.

Hoe ziet je trainingsschema nu in z'n geheel eruit? Push pull legs toch? Laatste training leek een mix?
 
Geniet ervan!! Ik vond het heerlijk en m'n huid wordt, naast bruin, een stuk egaler.

Hoe ziet je trainingsschema nu in z'n geheel eruit? Push pull legs toch? Laatste training leek een mix?
Ja was zeker fijn!! Heb er 1 thuis dus zonde om hem niet te gebruiken:)

Voor het weekje ziek indd legs/push/pull. Nu even om weer terug te komen een mix inderdaad al zit ik eraan te denken om vabaf vandaag over te gaan op upper/lower 6 x p week.

Eigenlijk vooral omdat ik op bodybuilding vlak de billen meer en vaker wil trainen en qua bovenlichaam juist de schouders. Merk zelf dat dat het beste gaat met een upper/lower split (pak ik alles minstens 3 x per week) en ik kan de armen mooi supersetten.
 
Dan is het al helemaal zonde om het niet te doen inderdaad :)

Dan klinkt UB/LB inderdaad beter dan ppl vanwege de hogere frequentie. Ik zweer bij glute bridges!
 
We hebben voor het eerst in 10 jaar een magnetron!!! Nu was ik niet zo'n fan van al die extra straling, maar nu toch 1 gekocht (want popcorn, mugcakes en een keer goed opgewarmde kliekjes!!!).

Maar goed, direct een mugcake gemaakt en volgens mij is het goed gelukt. Het was iig niet droog en wel cake-achtig:) Enige puntje is dat ik het iets te zoet vind, maar ik zag de meeste mensen er zelfs extra zoetstof in doen:p

Als jullie een ander mugcake receptje hebben dan hoor ik dat graag.

256 kcal e 36 k 16 v 4 vezels 7

100 ml magere melk
40 g whey perfection cookies & cream
10 g kokosmeel (geen gemalen kokos, in deze variant zit ongeveer 50 g vezels per 100 g en weinig vet en suikers)
5 g cacao (10 g voor een volledige choco versie)
1 tl bakpoeder
Snuf zout
Optioneel 4 g vanillesuiker en/of pindakaas
Evt naar smaak extra zoetstof of andere smaakmakers (bijv botersmaakstof of toffee)

1 min in de magnetron op 800 watt (niet te lang iig want dan wordt het te droog)

20180212_101654.jpg
20180212_101720.jpg
 
Ziet er heerlijk uit! Mij alleen beetje teveel ingrediënten die ik niet in huis heb.
Maakte zelf vaak met havermout banaan en ei.

Maare straling? Neem aan dat je ook andere apparatuur in huis hebt en zie staan eens onder de zonnebank. :D
 
Als jij 6x Pw ub/Lb doet pak je al heel veel schouders.
Wil je ze dan nog extra aandacht geven?
 
Dan is het al helemaal zonde om het niet te doen inderdaad :)

Dan klinkt UB/LB inderdaad beter dan ppl vanwege de hogere frequentie. Ik zweer bij glute bridges!
Haha ja die ga ik ook zeker doen. Doe nu naast de basic compounds alleen ghr en pull through

Ziet er heerlijk uit! Mij alleen beetje teveel ingrediënten die ik niet in huis heb.
Maakte zelf vaak met havermout banaan en ei.

Maare straling? Neem aan dat je ook andere apparatuur in huis hebt en zie staan eens onder de zonnebank. :D
Wil dat ook indd eens proberen:) Zijn aardig wat versies te vinden, had dit allemaal nog in huis dus dat scheelt!

Ja is absoluut zo. Nu heb ik daar verder geen kaas van gegeten, maar zal vast nog wel verschil zitten tussen div soorten straling.

Als jij 6x Pw ub/Lb doet pak je al heel veel schouders.
Wil je ze dan nog extra aandacht geven?

Ja het herstelt bij mij erg snel en kan veel volume en reps handelen (waarschijnlijk omdat het vooral spiervezel type 1 is) en ik doe ivm advies van de AP geen compounds zoals OHP. Dus komt uiteindelijk neer op 3 x p week bench (wat enigzins wat front delt mee pakt) en vooral veel facepulls en upright rows.
 
Zal in dat geval vooral side delts nog isoleren. Die zorgen tevens optisch voor dikkere schouders.

Microgolven zijn non-ioniserend en kunnen daardoor geen schade / veranderingen aan dna aanbrengen.
Je zou wel kunnen verbranden als je magnetron open zou kunnen stralen, dus daar zou je schade aan kunnen ondervinden :p

Ik maak dit wel eens:
- 25 gram whey choco of cocos
- 10 gram cacao
- 1 tl bakpoeder
- melk of water om het een dik papje te maken
50-60 sec in de magnetron
 
....
Maar goed, direct een mugcake gemaakt en volgens mij is het goed gelukt. Het was iig niet droog en wel cake-achtig:) Enige puntje is dat ik het iets te zoet vind, maar ik zag de meeste mensen er zelfs extra zoetstof in doen:p

Als jullie een ander mugcake receptje hebben dan hoor ik dat graag.

256 kcal e 36 k 16 v 4 vezels 7

100 ml magere melk
40 g whey perfection cookies & cream
10 g kokosmeel (geen gemalen kokos, in deze variant zit ongeveer 50 g vezels per 100 g en weinig vet en suikers)
5 g cacao (10 g voor een volledige choco versie)
1 tl bakpoeder
Snuf zout
Optioneel 4 g vanillesuiker en/of pindakaas
Evt naar smaak extra zoetstof of andere smaakmakers (bijv botersmaakstof of toffee)

1 min in de magnetron op 800 watt (niet te lang iig want dan wordt het te droog)
ehm... B&F whey?? dan zal hij zker we zoet zijn ja. :roflol:
 
Zal in dat geval vooral side delts nog isoleren. Die zorgen tevens optisch voor dikkere schouders.

Microgolven zijn non-ioniserend en kunnen daardoor geen schade / veranderingen aan dna aanbrengen.
Je zou wel kunnen verbranden als je magnetron open zou kunnen stralen, dus daar zou je schade aan kunnen ondervinden :p

Ik maak dit wel eens:
- 25 gram whey choco of cocos
- 10 gram cacao
- 1 tl bakpoeder
- melk of water om het een dik papje te maken
50-60 sec in de magnetron
Ja dat sowieso:)

Fijn om dat te weten iig!

ehm... B&F whey?? dan zal hij zker we zoet zijn ja. :roflol:
Heb eigenlijk niet veel merken getest, maar in de shake met een schepje pindakaas (zit zout in) valt de intense zoetheid nog wel mee... alleen als mugcake is het me toch iets TE zoet. Ik heb ook nog andere proefzakjes liggen, kan ik iig mooi mee experimenteren:)
 
Ik moet echt iets aan mijn tijd management doen, wederom minder dan 60 min tijd om te trainen:p Nu is 60 min trainen prima, alleen duurt de setup voor deads nogal lang.

Morgen ga ik voor het eerst op een flexplek werken, ik krijg thuis te weinig gedaan en mn kerel werkt daar nu ook en het bevalt hem goed:) Dat betekent ook vroeger opstaan en alvast de sportspullen meenemen (zo kan ik 4 uur werken, sporten en mn kiddo daarna halen). Normaal doe ik huishouden voor ik ga trainen dus dat moet maar ergens in de middag. Ik vraag mij nu soms echt af hoe ik 4 volle dagen per week heb kunnen werken en dan ook nog met ruim 2 uur reistijd:p

Training van vandaag

BOXDEAD BELTLESS 2 MATTEN HOOG (want alweer belt vergeten:/)
10x100
8x120
8x120
8x120
Werderom frustraties omdat de matten niet blijven liggen. Ik ga denk ik over op 1 dikke schijf...voor de rest vrij easy

HIP THRUST in zo'n speciaal ding. Vond het toch niet heel fijn zo, dus volgende keer gewoon tegen aan bankje...
12x60
12x60
12x60

WALKING LUNGES
Jaahh daar issie weer.. dit weer ff opbouwen (want anders kan ik niet meer normaal zitten:p)
15x20
15x20
15x30
15x30
 
Voor zover ik weet gaan er een hoop voedingsstoffen ''kapot'' in de magnetron. Dus het is niet zozeer ongezond maar wel zonde. Maar goed, met dit soort onderwerpen is de absolute waarheid altijd lastig.
 
Pindakaas is niet optioneel imo, dat is gewoon verplichte kost:o

Je mugcake ziet er super smakelijk uit!
Haha eigenlijk wel he:D

Voor zover ik weet gaan er een hoop voedingsstoffen ''kapot'' in de magnetron. Dus het is niet zozeer ongezond maar wel zonde. Maar goed, met dit soort onderwerpen is de absolute waarheid altijd lastig.
In feite verlies je altijs wel iets zodra je voeding gaat verwarmen (boven de 40 graden iig). Nu is met name vitamine c gevoelig voor invloeden van buitenaf. Niet alleen tijdens het verwarmen, maar al vanaf het moment dat het met zuurstof in aanraking komt. De vetoplosbare vitamines over het algemeen niet (muv vitamine D wat wel gevoelig is voor licht).

In hoeverre een magnetron verschilt tov andere opwarm mogelijkheden weet ik niet.

Trouwens over voeding gesproken. Ik heb wellicht een boosdoener gevonden waarom ik de laatste tijd vaker migraine kreeg en andere klachten zoals vermoeidheid en een trillend ooglid.

Ik ben sinds enkele maanden meer cola zero gaan drinken. Dit begon met 1 blikje per dag, maar mijn vriend begon flessen te kopen (dan drink je toch aanzienlijk meer.....). Laatste 2 weken ben ik hiermee gestopt en mijn trillend ooglid is eindelijk weg. Nu weet ik dat fosfaten aan magnesium binden dus waarschijnlijk had ik al langere tijd een tekort hierdoor opgelopen. Tenminste, dat is mijn vermoeden.
 
Gewicht blijft wat hangen nu (vandaag 72.6), maar heb wel het idee dat er wat af is (broekriem zit wat losser). Moet nog even zaterdag afwachten, doel gewicht is dan 72.2 en anders zal avatar mijn macro's wat verlagen.

Dan nog ff iets heel anders. Na 5 jaar de mirena te hebben gehad heb ik besloten om de mirena te laten verwijderen ik ga weer terug naar de pil (4e generatie qlaira).

Ik zal je eerlijk zeggen dat ik doodsbang ben voor deze afspraak en met name voor de nabloeding:/ Nu gaf ik bij de assistent aan dat ik NET ongesteld ben geweest, maar dit is volgens haar geen echte mentruatie maar een ontrekkingsbloeding. Snap daar serieus niks van, maar goed... zal wel een leuke hormonale rollecoaster worden aankomende tijd:treuren:

Vrijdag heb ik iig de afspraak..
 
Succes alvast voor vrijdag! Heb zelf nooit een spiraaltje gehad dus kan er niet over meepraten :o
Wat is de reden dat je hem niet meer wilt als ik vragen mag?
 
Succes alvast voor vrijdag! Heb zelf nooit een spiraaltje gehad dus kan er niet over meepraten :o
Wat is de reden dat je hem niet meer wilt als ik vragen mag?
Thanks!!

Opzich niet geheel ontevreden over de mirena, maar mijn huid is sinds de mirena wel onrustiger geworden en het 1e jaar was echt een drama qua spotting. Nu heb ik veel geluk gehad qua plaatsing, maar meerdere mensen om mij heen hebben echt veel gedoe gegad (verkeerd geplaatst, cystes etc).

Ook kwam uit mijn bloedtest dat mijn oestrogeen aan de lage kant was tov progesteron. Binnen de norm, maar wel laag.
 
Ga je gelijk weer starten met de pil daarna?
Of moet of ga je daar mee wachten eerst?
 
Back
Naar boven