MuscleMeat

SP'S powerlifting & building log

Bezoekers in dit topic

Oeh, Disturbed zal je dan denk ik ook wel nice vinden!
 
Oeh, Disturbed zal je dan denk ik ook wel nice vinden!
Jazeker:p

Vandaag lading binnen gekregen van strengthshop. Belt lijkt kapot te zijn (hij klikt niet vast :()en het singlet is te klein (pas ik echt geen maat s meer :$?). Pff en was ook echt mega duur.

Ook vandaag nieuwe foon binnen jeej:D Dat maakt een hoop goed:) Kan eindelijk weer mooie foto's maken. Had 't idee dat m'n beentjes zijn gegroeid door al 't zware liften, broeken zitten nogal krap :p Ff een raamshot gemaakt.

IMG_20160217_192826.jpg
 
Laatst bewerkt:
Eindelijk zien we benen:P
Nu nog een duidelijke spiegel opzoeken hehe.

Kloten van je bestelling.
Singlet hoort wel ontiegelijk strak te zitten dacht ik.
 
Eindelijk zien we benen:P
Nu nog een duidelijke spiegel opzoeken hehe.

Kloten van je bestelling.
Singlet hoort wel ontiegelijk strak te zitten dacht ik.
Een goede spiegel heb ik niet echt:p

Probleem met de belt is gemixt! Moest meer spanning op anders lockt hij niet.

Onderkant bij de benen zit het te strak (vet puilt erover heenXD), moet maar ff flink droger worden voor juni:)
 
Eindelijk zien we benen:P
Nu nog een duidelijke spiegel opzoeken hehe.

Kloten van je bestelling.
Singlet hoort wel ontiegelijk strak te zitten dacht ik.
Een goede spiegel heb ik niet echt:p

Probleem met de belt is gefixt! Moest meer spanning op anders lockt hij niet.

Onderkant bij de benen zit het te strak (vet puilt erover heen
 
Hou je toch wel denk ik. Kijk maar eens naar andere lifters. ;)
Gewoon ff ergens info vragen joh.

Je kunt je vriend toch vragen?
 
hoe kan je nou geen spiegel hebben?

DIe hoort midden in de woonkamer te staan :D

Je wheels zien er ook niet echt uit als maatje S
 
Singlet hoeft niet extreem strak te zijn, dan gaat die juist eerder kapot.
Riem inwerken duurt trouwens ook vaak even, schrik niet van wat striemen in het begin.
 
Laat trouwens maar weten als je wat vragen hebt over wedstrijden.
 
Singlet hoeft niet extreem strak te zijn, dan gaat die juist eerder kapot.
Riem inwerken duurt trouwens ook vaak even, schrik niet van wat striemen in het begin.
Dacht dat ze wel erg strak zaten. Wel eens paar powerlifters bezig gezien in gym en die moest echt geholpen worden met aantrekken etc
 
Dacht dat ze wel erg strak zaten. Wel eens paar powerlifters bezig gezien in gym en die moest echt geholpen worden met aantrekken etc

Dan heb je iemand gezien die echt met een squat suit bezig was waar je ook echt meer kilo mee kunt squatten.

Singlet doet verder niks.
 
Dan heb je iemand gezien die echt met een squat suit bezig was waar je ook echt meer kilo mee kunt squatten.

Singlet doet verder niks.

Haha dat zal dan denk ik. Dacht dat t zelfde was:D 1 soort pak.
 
Haha dat zal dan denk ik. Dacht dat t zelfde was:D 1 soort pak.

Begrijpelijke fout, lijken vaak erg veel op elkaar.
Dit is in pak:
kijk hoeveel moeite ik moet doen om op diepte te komen.

Dit is in singlet:
easy diepte
 
Had echt een lekkere training gisteren. Geheel in m'n nieuwe outfit (oa een verlaat verjaardagscadeau namelijk een biolayne tanktop met "doyouevensience" erop:D). Natuurlijk ook m'n belt mee en dat voelt toch wel ff anders hoor!

SQ
10 x 20
10 x 40
8 x 50
5 x 60
3 x 70
1 x 80
Werksets
1+ 92% 3x4 86%
4 x 83 PR:D e1rm weer 3 kg omhoog (93)
4 x 3 x 77,5
Laatste rep vd 83 ging traag, maar heel misschien zat er nog een 5e grinder in.

BP paused (met commando)
10 x 20
8 x 30
5 x 40
3 x 45
1 x 50
Werksets
1+ 92 4x3 86
Althans.. dat was de bedoeling
Ik vergat om meer dan 1 rep te doen en ben toen maar m'n 1 rm gaan testen. Gewoon de 3 pogingen gedaan die ik anders zou doen:per
1 x 53
1 x 55
1 x 57,5
Zat ook niet meer in dus tevreden:) Dit is m'n 3e x dat ik gepauzeerd bench en dat is echt veeel zwaarder
Afgemaakt met 3x3x50 (zonder spot en ook gepauzeerd)

Overhead press s.
8 x 29
2 x 7 x 29
(Ff logje terug lezen of dat een vpr is)
Edit: Indd soort van vpr.. vorige x 4 x 6 x 29
Volgende x 4x6x30

Bodyweight dips (gisteren weer 67.5 lol.. ben weer net zo zwaar als voor m'n prep haha)
3 x 6 (of waren 't 4 sets?)

Legextension ramped
8 x 73
8 x 77
8 x 82
8 x 86
8 x 91
8 x 95
8 x 100

Geen abs en kuiten.. ik ga vanavond ipv nu en heb m'n deadlift dag. Ben benieuwd of het ook echt een stuk beter gaat (ben in de ochtend niet op m'n best:p).

Ik pak morgen een extradag voor wat assistance werk (abs, kuiten, glutes..).


Vorige week tijdelijk ff lichter tijdens m'n menstruatie, maar klimt nu toch weer flink omhoog. Maak me er verder niet druk om, tis maar een getal.
 
Laatst bewerkt:
Lekker zware training :D
 
Ik zat ff oude foto's door te speuren. Kwam nog een foto tegen toen ik ongeveer een half jaar aan het trainen was. Helaas ben ik niet zo heel gezegend qua physique. Het vele jojoen heeft nu eenmaal z'n tol geëist, maar ben toch blij met de progressie die ik heb doorgemaakt! Ik weet ook dondersgoed dat ik never nooit het lichaam kan krijgen wat ik het allerliefste wil. Sommige dagen heb ik daar ook moeite mee, maar accepteren kost nu eenmaal wat minder energie en wat je nu niet kan veranderen kun je beter geen energie aan verspillen:)

Het is niet toevallig dat ik zo goed als nooit glute foto's post. Ik vind ze gewoon niet mooi. Maar goed, ze zijn wel verbeterd en ik denk dat ik mij daar maar meer op moet gaan focussen!

Dus nu toch maar een foto posten en mij mooi over mijn onzekerheid heen zetten:p

Btw nu 10 kg zwaarder dan links
1455899091103.jpg
 
Dat is groot verschil S.

Als je gewoon constsnt hard blijft trsinen en goed eten kan je over paar jaar net zo'n sprong hebben gemaakt.
 
Dat is groot verschil S.

Als je gewoon constsnt hard blijft trsinen en goed eten kan je over paar jaar net zo'n sprong hebben gemaakt.
Ja dat is het. Slechte genen of niet, zolang je stug door gaat heb je uiteindelijke resultaat:)
 
Back
Naar boven