MuscleMeat

SP'S powerlifting & building log

Bezoekers in dit topic

Och ja dat wegen enzo hoeft ook niet zo vaak idd. Alleen vond je dat leuk om te doen.
Plan om ripped te blijven en sterk te worden is van de baan? (Bulk cut plannen wat je had bedacht) vond juist interessant om te volgen:D
Ik vond het wel leuk om de grafiekjes te bekijken, maar met enkele wegingen per week krijg ik ook wel een aardig beeld.

De bulk-cut plannen staan nog overeind, alleen zit ik eraan te denken om wat losser te bulken (met een basis schema en de rest op gevoel).

Heb een beetje het gevoel dat ik toch teveel.hooi op mn vork heb genomen de laatste tijd. Op het forum schrijf ik over mn training en voedng etc, maar ben buiten het forum om nog met.teveel andere dingen bezig.(eigen bedrijf en volgende maand ga ik aan de studie). Ik heb de laatste week heel vee nachtmerries en ben ontzettend moe. Ook motivatieloos wat niks voor mij is:p Daarom nu ff rustiger aan. Ff opnieuw prioriteiten stellen en hopen dat ik weer snel ok ben.
 
Laatst bewerkt:
Das wel veel tegelijk inderdaad. Soms is een stapje terug nemen eigenlijk een stapje vooruit nemen he! Doe je goed ook al is het soms verdomd moeilijk om dat stapje terug te nemen.
Het levert je vaak meer op dan je denkt.
 
Das wel veel tegelijk inderdaad. Soms is een stapje terug nemen eigenlijk een stapje vooruit nemen he! Doe je goed ook al is het soms verdomd moeilijk om dat stapje terug te nemen.
Het levert je vaak meer op dan je denkt.
Ja klopt helemaal. Is overigens niet de 1e x dus herken de signalen erg snel (snel moe ondanks genoeg slaap, hoge hartslag, nergens motivatie voor, verlatingsangst, minder eetlust), Heb er veel met mn vriend over gehad laatste dagen. Hij zorgt iig goed voor me:)
 
Even wat rustiger aan kan een kwaad :) en stress er niet teveel over. Je bent geen oma van 80 die nog maar 5 jaar heeft om dr doelen te kunnen bereiken. Dus even een paar dagen/weken/maanden misschien dingen op een lager pitje doen zul je veel meer positiefs uit halen, dan wat je voor negatiefs kan krijgen als je het niet doet
 
Rustiger aan doen is niets mis mee. Er is meer in het leven dan alleen sport;) hebt er niks aan dat je je zelf voorbij loopt en je gezinnetje ook niet. Signalen krijg je niet voor niets. Beetje gas terug en fris aan je nieuwe uitdagingen beginnen.

Wat ga je doen als ik vragen mag?
 
Even wat rustiger aan kan een kwaad :) en stress er niet teveel over. Je bent geen oma van 80 die nog maar 5 jaar heeft om dr doelen te kunnen bereiken. Dus even een paar dagen/weken/maanden misschien dingen op een lager pitje doen zul je veel meer positiefs uit halen, dan wat je voor negatiefs kan krijgen als je het niet doet
Er kwamen de laatste weken iets teveel dingen op mijn pad en dat trek ik meestal niet zo goed (ook al zijn het vooral postieve dingen). Ik probeer nu de dingen die ik minder belangrijk vind ff op een lager pitje te doen indd:)

Rustiger aan doen is niets mis mee. Er is meer in het leven dan alleen sport;) hebt er niks aan dat je je zelf voorbij loopt en je gezinnetje ook niet. Signalen krijg je niet voor niets. Beetje gas terug en fris aan je nieuwe uitdagingen beginnen.

Wat ga je doen als ik vragen mag?
Ik heb een paar maanden terug een opleiding aangevraagd via het detacheringsbureau waar ik voor werk en dat is nu goed gekeurd.. alleen begint dat al over een paar weken en ben dan elke zaterdag van huis (en werk doordeweeks 4 dagen). Geeft toch enigzins wat stress, al is het weel heel tof!! Ik ga voor fitnesstrainer A & B. Ik geef op het moment al voedingsbegeleiding (daar ben ik ook voor opgeleid), maar dat ging nog een beetje via via (vooral bekenden en doe dat ook nog voor een vriendenprijs). Ik krijg meer aanvragen nu dus ik moet eigenlijk op korte termijn mijn website gereed hebben omdat ik nu word plat gebeld met vragen die ik beter in een faq kwijt kan (dat niet alleen, ik wil het ook professioneel aanpakken en niet als bij dingetje zoals nu).

Het sporten geeft mij toch enigszins wat rust vreemd genoeg. Heb alleen wat minder zin/tijd om heel precies mijn voeding bij te houden en hecht daar op het moment ook minder waarde aan.

Heel impulsief eigenlijk om in deze drukte ook nog is te gaan voor de fox meet haha, maar goed. Ik sla me hier wel doorheen, moet alleen niet vergeten ook mn rust te pakken en te ontspannen (heb ik gisteren wel gedaan btw, maar kon ook niet anders.. was kapot!).
 
Fox gym pl meet was de vorige keer heel ontspannen en motiverend dus dat komt wel goed denk ik.
 
Er kwamen de laatste weken iets teveel dingen op mijn pad en dat trek ik meestal niet zo goed (ook al zijn het vooral postieve dingen). Ik probeer nu de dingen die ik minder belangrijk vind ff op een lager pitje te doen indd:)


Ik heb een paar maanden terug een opleiding aangevraagd via het detacheringsbureau waar ik voor werk en dat is nu goed gekeurd.. alleen begint dat al over een paar weken en ben dan elke zaterdag van huis (en werk doordeweeks 4 dagen). Geeft toch enigzins wat stress, al is het weel heel tof!! Ik ga voor fitnesstrainer A & B. Ik geef op het moment al voedingsbegeleiding (daar ben ik ook voor opgeleid), maar dat ging nog een beetje via via (vooral bekenden en doe dat ook nog voor een vriendenprijs). Ik krijg meer aanvragen nu dus ik moet eigenlijk op korte termijn mijn website gereed hebben omdat ik nu word plat gebeld met vragen die ik beter in een faq kwijt kan (dat niet alleen, ik wil het ook professioneel aanpakken en niet als bij dingetje zoals nu).

Het sporten geeft mij toch enigszins wat rust vreemd genoeg. Heb alleen wat minder zin/tijd om heel precies mijn voeding bij te houden en hecht daar op het moment ook minder waarde aan.

Heel impulsief eigenlijk om in deze drukte ook nog is te gaan voor de fox meet haha, maar goed. Ik sla me hier wel doorheen, moet alleen niet vergeten ook mn rust te pakken en te ontspannen (heb ik gisteren wel gedaan btw, maar kon ook niet anders.. was kapot!).

Flinke plannen dus! Heel veel succes alvast.
 
Denk je dat je er tussen kan komen als PT?

Dat wereldje is best klein.

Niet dat je straks denkt dat klanten vanzelf wel in de rij staan.

VOlgens mij best veel werk voordat je goede klandizie hebt opgebouwd.

Succes.
 
Denk je dat je er tussen kan komen als PT?

Dat wereldje is best klein.

Niet dat je straks denkt dat klanten vanzelf wel in de rij staan.

VOlgens mij best veel werk voordat je goede klandizie hebt opgebouwd.

Succes.
Woon in een gat dus dat scheelt:p

Maar nee, dat idee heb ik totaal niet. Ik wil mij sowieso meer gaan richten op het online coachen. Ik blijf daabij gewoon werken, wat ik nu doe verdiend erg goed en geeft zekerheid qua inkomen. Ze gaan alleen reorganiseren in 2017 en dan bestaat er een kans dat ik geen werk meer heb.
 
Woon in een gat dus dat scheelt:p

Maar nee, dat idee heb ik totaal niet. Ik wil mij sowieso meer gaan richten op het online coachen. Ik blijf daabij gewoon werken, wat ik nu doe verdiend erg goed en geeft zekerheid qua inkomen. Ze gaan alleen reorganiseren in 2017 en dan bestaat er een kans dat ik geen werk meer heb.

Dacht al dat het jou enige inkomen werd.
Full time zeg maar.

Slim dat je blijft werken.

Maar in een gat zitten dan ook niet veel klanten toch?
 
Dacht al dat het jou enige inkomen werd.
Full time zeg maar.

Slim dat je blijft werken.

Maar in een gat zitten dan ook niet veel klanten toch?
Ok zon gat is t dan weer niet lol. Ik dacht 150.000 inwoners. Het aantal pt's kan ik op 1 hand tellen zo ongeveer.

Edit. Ik had t fout.. iets minder dan 100.000 blijkbaar
 
150.000 een gat noemen :roflol:
 
Leuke plannen! Succes!
 
Training van gisteravond. Ging de eerste helft vd training best lekker! Daarna was het iets te gezellig (focus kwijt).

Deadlift
10 x 60
6 x 70
4 x 80
1 x 90
Werksets 6x4 89%
6 x 4 x 93.5

Sumo dl speed
3 x 10 x 60

Pullups bw
5 x 3

Low seated cable row
10 x 45
2 x 10 x 50

Rope curls
8 x 32 foutje! Veel te zwaar.
2 x 10? X 24?

One arm leaning lateral raises
3 x 10 x 10
Beetje flauw van deze oefening. Ik g m vervangen..

Leg curl myoreps (50kg)
 
Laatst bewerkt:
Je hebt mooie plannen, spannend, maar gooit ook weer je eigen ritme in de war :o. Maar jij kan dit, daar twijfel ik niet aan :D
 
Je hebt mooie plannen, spannend, maar gooit ook weer je eigen ritme in de war :o. Maar jij kan dit, daar twijfel ik niet aan :D
Ja en ritme is voor mij juist super belangrijk! Maar ga er gewoon voor:)

Trainng vn vanvond.

Heb dit x mn bluetooth koptelefoon meegenomen en wat harde muziek (oa slipknot, deftones, blindside) op gezet. Damn, dat was ff anders trainen:D Alsof ik een mega dosis pwo had gehad :p Ow en ik neem tegenwoordig helemaal geen pwo meer met stimulanten.. ik slaap nu veel vaster.

Voortaan dus mn koptelefoon mee op de zware dagen:)

Ff kijken wat ik heb onthouden
Ow en heb ff geen lichte dage dagen meer.. ik zal nu ook niet herstellen, maar de bedoeling is dat volgende zondag alle opgebouwde trainingsstress weg is.
SQ
Werksets 4 x 5 79%
4 x 5 x 70.5 kg
Gung lekker:) Laatste rep van de laatste set ging wel tragisch langzaam.

Bench paused 4 x 5 79%
4 x 5 x 45
Reps gehaald maar ging niet lekker. Arch lukte niet en alles ook nog flink verzuurd van maandag.

Hip thrust
4 x 10 x 60

Pullup
3 x 3

Bent over rope rows
10 x 64
10 x 68
10 x 74 in feite vpr maar boeit niet zo

Seated rear delt pull
3 x 10 x 18

Dips bw
8
7
6

Bfr ezcurl
20 x 13
3 x 10 x 13
 
Muziek keihard in je oren is de beste pwo die er is ;)

En niemand valt je lastig

Dubbel winst.

Lichte dagen ben je ook niet nodig, daar zijn rust dagen voor :D
 
Er gaat niks boven rammuziek tijdens t trainen :)
 
Back
Naar boven