SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Mooie training!
Heb je een voorkeur voor meer of minder reps? Heb zelf ruim anderhalf jaar (in de periode dat ik van obesitas naar normaal ging) standaard 12-20 reps gedaan, ben er nu echt helemaal klaar mee.. Heb jij een voorkeur voor een bepaalde reprange? Vooral met het oog op bulk vs. cut?
Bizar die PWO! Ben er ook gevoelig voor, maar speldenprikjes herken ik niet.. Heb meestal door mijn PWO een extreem goede focus, zit dan echt in een soort "bubbel". Omdat ik net als jij er gevoelig voor ben gebruik ik het ook alleen voor ochtend training, slim plan van je, dat zal wellicht verschil maken voor je slaap
.
Heb je een voorkeur voor meer of minder reps? Heb zelf ruim anderhalf jaar (in de periode dat ik van obesitas naar normaal ging) standaard 12-20 reps gedaan, ben er nu echt helemaal klaar mee.. Heb jij een voorkeur voor een bepaalde reprange? Vooral met het oog op bulk vs. cut?
Bizar die PWO! Ben er ook gevoelig voor, maar speldenprikjes herken ik niet.. Heb meestal door mijn PWO een extreem goede focus, zit dan echt in een soort "bubbel". Omdat ik net als jij er gevoelig voor ben gebruik ik het ook alleen voor ochtend training, slim plan van je, dat zal wellicht verschil maken voor je slaap
.

Ik zat eerst aan assault te denken maar toen las ik het 1 en ander over l-citrulline en dat zit in die pre+
. Heb vooralsnog nog nooit strikt een schema gevolg. Vind het wel erg leuk me in verschillende schema's te verdiepen, maar haal altijd de "theorie" en "kernpunten" eruit om die vervolgens toe te passen in een schema wat ik dan voor mezelf maak. Ben nog altijd van mening dat niet elk schema bij iedereen even effectief is. Wat voor de een werkt hoeft voor een ander niet te werken (ben ik tot nog toe van mening). Ik krijg het idee dat jij hetzelfde doet?
.
.
)