SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
PR en VPR in de pocket, nice job
.
Tsja, achteraf zien dat je stapje terug moet doen.. Ik herken het helaas. Probeer nu voor het eerst toch echt naar mijn lichaam te luisteren, ben als de dood uiteindelijk een blessure op te lopen waarbij ik toch echt enkele maanden uit de roulatie ben.
Maar ik herken het maar al te zeer. Stilzitten vind ik ook lastig. En trainen op halve kracht, daarbij heb ik het gevoel eigenlijk niets te doen. "Alles wat ik doe is toch wel leuk", zo'n idee..
.. En toch spot ik bij jou vandaag dan weer een rep-out
.
Even uit pure nieuwsgierigheid.. Hoe lang train je op dit moment? Wanneer ben je met deze sport begonnen?
Vind je trainingen er altijd lekker uitzien! 
.Tsja, achteraf zien dat je stapje terug moet doen.. Ik herken het helaas. Probeer nu voor het eerst toch echt naar mijn lichaam te luisteren, ben als de dood uiteindelijk een blessure op te lopen waarbij ik toch echt enkele maanden uit de roulatie ben.
Maar ik herken het maar al te zeer. Stilzitten vind ik ook lastig. En trainen op halve kracht, daarbij heb ik het gevoel eigenlijk niets te doen. "Alles wat ik doe is toch wel leuk", zo'n idee..
.. En toch spot ik bij jou vandaag dan weer een rep-out
.Even uit pure nieuwsgierigheid.. Hoe lang train je op dit moment? Wanneer ben je met deze sport begonnen?
Omfg, ik kom dadelijk volgens mij echt als "die ene nieuwsgierigerd" bekend te staan