XXL Nutrition

SP's road to bigger AND better!

haha minder eten @2400 kcal :o

toch een lekkere train hoor, feli met je vpr

Jammer dat je quads toch nog in de weg zaten.. In jouw ogen blijkbaar niet de beste training, maar ik vind hem er prima uitzien ^^.
Lekker vpr's!

Irritant is dat he, dat je het te druk hebt om te eten wat je eigenlijk in de planning had staan.. Hopelijk een lekker rustig weekend om bij te kunnen komen?

• Topic Starter Topic Starter
haha minder eten @2400 kcal :o

toch een lekkere train hoor, feli met je vpr

hehe thanks

---------- Toegevoegd om 21:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:59 ----------

Jammer dat je quads toch nog in de weg zaten.. In jouw ogen blijkbaar niet de beste training, maar ik vind hem er prima uitzien ^^.
Lekker vpr's!

Irritant is dat he, dat je het te druk hebt om te eten wat je eigenlijk in de planning had staan.. Hopelijk een lekker rustig weekend om bij te kunnen komen?

ja gelukkig een rustig weekend en er kan weer een zak drop worden gehaald haha. Ja toch een hele vooruitgang. Normaal vrat ik minstens een kg drop weg en nee.. is niet overdreven O.O

Training van vandaag. Wel ok qua progressie, alleen wel een zeurende schouder..grrr. hele week beetje stijf (kou gevat denk k)

Upper power
Bench press
3 x 42
3 x 42
3 x 42
3 x 42

incline dumbell press
6 x 14
6 x 14
10 x 14 repout vpr!!

bor
4 x 40
4 x 40
4 x 40
4 x 40
die gaat echt niet lekker. Ik zit eraan te denken om deze lichter te doen met meer reps voor een betere techniek.Of misschien een andere oefening. Ik pak hem wel netjes, maar ik voel mn rug erg slecht.

overhead press
5 x 25 vpr!!
5 x 25
5 x 27
7 x 25 repout
zwaar! !
Volgende x 27 kg om in de rep range te blijven van 3-5 :)

lat pulldown bovenhands
10 x 38
10 x 38 vpr
10 x 38
volgende x 40 kg

Tricep pushdown
10 x 42 pr!
10 x 42
10 x 42

ezbar curl
10 x 20 vpr
10 x 20 vpr
10 x 20
volgende x gewicht omhoog:)

Low pulley lateral raise leaning
10 x 5
10 x 5
11 x 5 repout vpr!

Dit was echt een loei zware training.. nu lkkr aan de pannenkoeken, banaan en shake:D

Loeizware trainingen, dat zijn de besten! :D

Wat betreft je BOR, ik heb precies hetzelfde ervaren! Hij ging bij mij ook niet echt lekker en begon daarbij te twijfelen of ik wel een goede techniek hanteerde. Ben toen lichter gegaan met meer reps waarbij ik me helemaal heb gefocust op een zo correct mogelijk te techniek. Inmiddels weet ik wat ik verkeerd deed en voel ik hem op de goede manier. Ga nu heel langzaam weer opbouwen qua gewicht. Voel hem nu in ieder geval wel weer goed.
Het is het proberen waard :).

Nou die pannenkoeken zullen wel gesmaakt hebben na zo een zware training! :D

Probeer anders eens T bar row ipv BOR. Vind ik ook een zalige oefening.

Nou die pannenkoeken zullen wel gesmaakt hebben na zo een zware training! :D

Probeer anders eens T bar row ipv BOR. Vind ik ook een zalige oefening.

+ 1.
Ter afwisseling ook heerlijk :).

Kan de t bar row wel zonder dat de sportschool die heeft? K zal de trainer is vragen:p

iig thnx voor het meedenken:)

Vandaag echt super training. Veel kracht maar wel echt dood naar t einde.. pff.. zwaar!!!!

Squat atg
wu (8 x 20. 8 x 30. 5 x 40)
5 x 45 vpr
5 x 45 vpr
5 x 50 pr
5 x 50 pr
rpe 8

Deadlift
wu (8 x 40. 8 x 60)
5 x 70
4 x 75
4 x 75
4 x 75
rpe 9

bb hip thrust (met bankje)
15 x 30 vpr
12 x 40
12 x 40
17 x 40 vpr! ro (niet tot failure. verzwaren dus! !)

Cable kickback
15 x 15 vpr (rekenfoutje:p)
15 x 15 vpr
15 x 15 vpr
rpe 8

pull through
10 x 42
10 x 42 vpr
10 x 42 vpr
rpe 8

Calve press
15 x 55 vpr
15 x 55 vpr
15 x 55 vpr
rpe 10

Weel rollout as met hanging knee raise
12 vpr // 16 vpr
12 vpr // 15
12 vpr // 15

Ben benieuwd of ik morgen spierpijn heb!!! :) hoop van wel haha

Wat de t-bar row betreft, je kan er ook zelf eentje "maken". Je kunt dan een barbell gebruik met een schijf aan een kant. Dan je handen om de bar haken, of een driehoekje erom heen doen (die je normaal aan cable hangt). Poeh, merk dat ik geen held ben in het duidelijk omschrijven van dingen, haha.
Dit is duidelijker: https://www.youtube.com/watch?v=j3Igk5nyZE4

Mooi dat het zo lekker ging vandaag, het is te zien aan je logje! :D
Benieuwd naar de spierpijn morgen ;).

Nice train en lekker sterk! :) die zal je wel voelen morgen. :D

en zoals Sanne hem aangeeft doe ik hem ook. Soms ook gewoon een een hoek ergens. ;)

had toevallig dat zelfde filmpje gecheckt:p

Ga hem zeker proberen.. bor is blijkbaar not my cup of tea

Zo eten ook weer gereed voor komende dagen. Totaal 2500 kcal (dus zonder extra's). Daar mogen nog wat vet/carbs bij. Ik hou de laatste tijd helemaal niets bij trouwens, maar dat ben ik nu wel weer van plan. Ik heb alles netjes afgewogen dus gaat goed komen:)

Mn vet was van 19.9% naar 20,3% gegaan in de afgelopen 1.5 maand. Wel 500 g vvm erbij dus dat is heel positief:)! Toch voelde ik me prettiger bij 18.5% in de zomer. Die paar procent is bij mij het verschil tussen wel en geen lovehandles. Afgelopen week ben ik weer een mm kwijt en dat zie en voel ik direct. Dilemma! Ja ik moet aankomen.. maar aan de andere kant voelde ik me lekkerder bij mijn zomershape. Gevoelsmatig wil ik nog ff bulken (iets meer rond onderhoud) en vervolgens enkele weekjes stevig cutten en weer verder. We zullen zien!

foto 1 en 2 (recent)
foto 3 (voor en na 6 weken cutten mei-juli 22.7% >> 18.5%)

IMG_20141108_084207.jpg

Screenshot_2014-11-09-21-24-35.jpg

Screenshot_2014-11-09-21-22-29-1-1.jpg

Laatst bewerkt:
Mooie foto's!
en mooie buik! Komt zeker wel goed met je!

Mooie foto's! en mooie buik! Komt zeker wel goed met je!

Thanks Marina!

Trainingen worden zwaarder, maar de spierpijn wordt minder. Adaptatie dus. Is ook geen probleem, want elke week kreupel zijn is ook geen feest haha. Heb nu alweer zin in de training van morgen.. goed teken dus:D

Wat een @$/&% training gisteren :( Ik had heel weinig tijd en ik was extreem moe (oops Sint-Maarten snoep van mn dochter :/). Ik had gewoon zin om te slapen:p

Maar goed, volgende x beter!

Bench press
9 x 35 kg
9 x 35 kg
13 x 35 Repout (met moeite!!!) vpr!

Pushups tegen bank (smal voor de triceps)
8 x
8 x 
8 x

Lat pulldown onderhands
8 x 45 kg
8 x 45 kg
6 x 45 repout (pff vorige keer 8 x 45 maar wel andere gym)

Shoulder press met dumbells (staand)
9 x 2 x 10
9 x 2 x 10
9 x 2 x 10 repout
die laatste rep kwam van ver!

Low seated cable row
X overgeslagen, tijdgebrek!!

Hammercurl (alternated)
Vergeten Hammercurl te doen, deed de normale:p
16 x 8 kg
16 x 8 kg
16 x 10 kg (ik dacht pr, maar was gewoon andere oefening )

Front raise (alternated)
18 x 6 kg
18 x 6 kg
24 x 6 kg repout vpr!

High bicep cable curl
15 x 10 kg superset
13 x 10 kg superset

Overhead tricep extension 
12 x 12 kg
14 x 12 kg vpr

Wat een prachtige training zeg! Vind die rep outs er echt heerlijk uitzien. Moet nu even een klein stapje terug doen (krijg pijntjes etc) en mezelf "opladen", maar als ik weer terug ga op mijn "volle kracht" wil ik die rep outs ook eens proberen. Ziet er heftig uit, maar geeft denk ik veel voldoening.

Mooie foto's, je hebt een mooi lijf, complimenten! :)

Wat een prachtige training zeg! Vind die rep outs er echt heerlijk uitzien. Moet nu even een klein stapje terug doen (krijg pijntjes etc) en mezelf "opladen", maar als ik weer terug ga op mijn "volle kracht" wil ik die rep outs ook eens proberen. Ziet er heftig uit, maar geeft denk ik veel voldoening.

Mooie foto's, je hebt een mooi lijf, complimenten! :)

dank:D

achteraf had ik even stapje terug moeten doen. Ik heb vandaag ineens last van aften (verminderde weerstand) dus waarschijnlijk is het een virus die me momenteel nekt. Ben ook veel te koppig/eigenwijs om rustig aan te doen haha. Vanavond heb ik niets dus dat wordt lkkr relaxen:)

note aan mijzelf. Als ik weer zo moe ben dan geen repouts! :p

Laatst bewerkt:
haha eigenwijsje ;)

dat herken ik echt niet
kuch
jawel dus :o

Koppigheid en doortrainen he!
totaal niet bekend hier hoor. :rolleyes: hahahaha

Toch nog een goede train ondanks de vermoeidheid!

Koppigheid en doortrainen he!
totaal niet bekend hier hoor. :rolleyes: hahahaha

Toch nog een goede train ondanks de vermoeidheid!

Haha thanks

---------- Toegevoegd om 07:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:53 ----------

Training van gister aaf (weer tijdnood!! grr.. ik moet eerder heen of koptelefoon op doen :p)

Walking lunges (squat rek was bezet)
12 x 2 x12
12 x 2 x 14 pr!
12 x 2 x 14 pr!

Stiffed leg deadlift
13 x 50 (vpr op 1e set)
8 x 60
7 x 60 (toch te zwaar voor mn handen.. grip valt weg)
volgende keer 10 x 55.. ik moet ook binnen 10-15 reps blijven

Cable kickback
15 x 15
15 x 15
15 x 15
volgende x 17.5 kg:)

Hip abduction
12 x 68
12 x 68
15 x 68 vpr!

Squat atg
12 x 30
12 x 30
12 x 30
15 x 30 repout vpr!! aahh dat brand:p Ik doe veel liever squat met meer gewicht lol

leg extension
15 x 47
15 x 47
18 x 47 vpr!!

Calve press
17 x 35
17 x 35

hanging knee raise, ab rotation en done! ! Weer halfbakken abwork:p

lekkere training hoor.
Ik ken dat wel.. geen tijd en toch alles willen doen. Bij mij haken de abs ook als eerste af... :o zo ook vandaag. :rolleyes:

Terug
Naar boven