- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha minder eten @2400 kcal
toch een lekkere train hoor, feli met je vpr
Jammer dat je quads toch nog in de weg zaten.. In jouw ogen blijkbaar niet de beste training, maar ik vind hem er prima uitzien ^^.
Lekker vpr's!
Irritant is dat he, dat je het te druk hebt om te eten wat je eigenlijk in de planning had staan.. Hopelijk een lekker rustig weekend om bij te kunnen komen?

.Probeer anders eens T bar row ipv BOR. Vind ik ook een zalige oefening.
.Nou die pannenkoeken zullen wel gesmaakt hebben na zo een zware training!
Probeer anders eens T bar row ipv BOR. Vind ik ook een zalige oefening.

)
hoop van wel haha
.

! Toch voelde ik me prettiger bij 18.5% in de zomer. Die paar procent is bij mij het verschil tussen wel en geen lovehandles. Afgelopen week ben ik weer een mm kwijt en dat zie en voel ik direct. Dilemma! Ja ik moet aankomen.. maar aan de andere kant voelde ik me lekkerder bij mijn zomershape. Gevoelsmatig wil ik nog ff bulken (iets meer rond onderhoud) en vervolgens enkele weekjes stevig cutten en weer verder. We zullen zien!Mooie foto's! en mooie buik! Komt zeker wel goed met je!

Ik had heel weinig tijd en ik was extreem moe (oops Sint-Maarten snoep van mn dochter :/). Ik had gewoon zin om te slapen

Wat een prachtige training zeg! Vind die rep outs er echt heerlijk uitzien. Moet nu even een klein stapje terug doen (krijg pijntjes etc) en mezelf "opladen", maar als ik weer terug ga op mijn "volle kracht" wil ik die rep outs ook eens proberen. Ziet er heftig uit, maar geeft denk ik veel voldoening.
Mooie foto's, je hebt een mooi lijf, complimenten!![]()

haha eigenwijsje
dat herken ik echt niet
kuchjawel dus
Koppigheid en doortrainen he!
totaal niet bekend hier hoor.hahahaha
Toch nog een goede train ondanks de vermoeidheid!
)
Ik doe veel liever squat met meer gewicht lol