- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
Nu heb ik hier zin in. Om 8u30 's morgens.
FML.
Arm ziet er alweer prima uit!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu heb ik hier zin in. Om 8u30 's morgens.
Dankje @Bubs ❤Nu heb ik hier zin in. Om 8u30 's morgens.
FML.
Arm ziet er alweer prima uit!
Dat risico was er toch alleen als ze nog niet kunnen draaien? Tenminste, dat was toen mijn dochters klein waren. Dit soort advies verandert nog best vaak namelijk.ze moesten op hun rug en toen toch op hun zij etc.TRAINING @BF
Een andere BF dus ze hebben daar net andere apparatuur en dergelijke..
Dit zou een extra training zijn, maar mijn kerel is er morgen niet en mijn schoonouders ook niet.. oftewel, ik heb geen oppas. Mijn dochter heeft ook al wat staan.
Helaas maar 3 x deze week, maar het is niet anders!
BENCH
15X20
12X30
6X40 @6
6X40
6X40
8X40 @8.5 POST PARTUM VPR!
mijn borstspier was compleet weg (waarom zou dat ook blijven hangen als het 6 maanden niet wordt getraind😅), maar er komt weer iets terug thank god (zie foto)
![]()
ASS PULLUPS
3 SETS 36 KG?
ASS DIPS
3 SETS 36 KG?
BICEP CURL DB
12X2X8
12X2X8
12X2X8
LATERAL RAISES
12X2X5
12X2X5
12X2X5
TRICEP MACHINE
3 SETS 27 KG?
ABROTATION
2 SETS 27 KG P KANT
Ik heb weinig slaap gehad vannacht door overbezorgde mama hormonen 💀 Tut sliep ineens op de buik.. nu kan ze zelf omrollen (al 2.5 maand), maar in bed deed ze dat nooit.. tot aan gisteren 😅
Nu moet dat ergens kunnen (denk ik), maar het wordt wel afgeraden ivm de wiegendood. Nu is die kans erg klein omdat ze de 6 maanden voorbij is, maar toch!!! Ik ging telkens checken of alles goed was en heb haar toch weer omgedraaid 😂
Ja dat dacht ik dus ook, tot ik ging lezen.. Ik denk ook dat het geen kwaad kan, maar ik kon toch niet goed slapen🙈Dat risico was er toch alleen als ze nog niet kunnen draaien? Tenminste, dat was toen mijn dochters klein waren. Dit soort advies verandert nog best vaak namelijk.ze moesten op hun rug en toen toch op hun zij etc.
Ik lach mijn vrouw altijd uit om dat soort moeder dingetjes. Maar het is echt bijna fysiek eh. Weinig aan te doen.Ja dat dacht ik dus ook, tot ik ging lezen.. Ik denk ook dat het geen kwaad kan, maar ik kon toch niet goed slapen🙈
Ja mijn kerel heeft daar ook geen last van😂 Ik heb de eerste weken om de zoveel uur gekeken en geluisterd of ze nog wel ademt😂Ik lach mijn vrouw altijd uit om dat soort moeder dingetjes. Maar het is echt bijna fysiek eh. Weinig aan te doen.
Ik herken het. Komt vanzelf goed. Op een gegeven moment stuiteren ze overal op hun gezicht en kijk je niet eens meer op. Even afstoffen en verder hobbelen.Ja mijn kerel heeft daar ook geen last van😂 Ik heb de eerste weken om de zoveel uur gekeken en geluisterd of ze nog wel ademt😂
Mijn nichtje heeft altijd alleen maar op de buik geslapen. Iets anders was geen optie .TRAINING @BF
Een andere BF dus ze hebben daar net andere apparatuur en dergelijke..
Dit zou een extra training zijn, maar mijn kerel is er morgen niet en mijn schoonouders ook niet.. oftewel, ik heb geen oppas. Mijn dochter heeft ook al wat staan.
Helaas maar 3 x deze week, maar het is niet anders!
BENCH
15X20
12X30
6X40 @6
6X40
6X40
8X40 @8.5 POST PARTUM VPR!
mijn borstspier was compleet weg (waarom zou dat ook blijven hangen als het 6 maanden niet wordt getraind😅), maar er komt weer iets terug thank god (zie foto)
![]()
ASS PULLUPS
3 SETS 36 KG?
ASS DIPS
3 SETS 36 KG?
BICEP CURL DB
12X2X8
12X2X8
12X2X8
LATERAL RAISES
12X2X5
12X2X5
12X2X5
TRICEP MACHINE
3 SETS 27 KG?
ABROTATION
2 SETS 27 KG P KANT
Ik heb weinig slaap gehad vannacht door overbezorgde mama hormonen 💀 Tut sliep ineens op de buik.. nu kan ze zelf omrollen (al 2.5 maand), maar in bed deed ze dat nooit.. tot aan gisteren 😅
Nu moet dat ergens kunnen (denk ik), maar het wordt wel afgeraden ivm de wiegendood. Nu is die kans erg klein omdat ze de 6 maanden voorbij is, maar toch!!! Ik ging telkens checken of alles goed was en heb haar toch weer omgedraaid 😂
Thanks!!Lekker bezig hoor!
Onze kleine meid slaapt sinds haar geboorte al op haar buik (onze zoon trouwens ook).
Toentertijd wel geïnvesteerd in het "aerosleep" matrasje (jaja ook wij zijn erin gestonken).
Zolang baby's hun eigen hoofd op kunnen tillen is de kans op wiegendood wel klein. Maar als jij toch af en toe wil kijken dan moet je dat gewoon doen.
Bezorgd in bed liggen helpt ook niet en dan lig je ook alleen maar wakker.
Ja praktisch geen rust genomen.. daardoor ook wel erg zwaar💀
www.instagram.com