XXL Nutrition

Contest Log (v) SP'S TRANSFORMATIE LOGJE

Dat risico was er toch alleen als ze nog niet kunnen draaien? Tenminste, dat was toen mijn dochters klein waren. Dit soort advies verandert nog best vaak namelijk.ze moesten op hun rug en toen toch op hun zij etc.
Ha ha, zijn er in de fitness wereld honderden filmpjes met "never do this...." en "top 5 habits that kill your gains", in de zuigelingenwereld is het volgens mij nog erger :haar:

Ha ha, zijn er in de fitness wereld honderden filmpjes met "never do this...." en "top 5 habits that kill your gains", in de zuigelingenwereld is het volgens mij nog erger :haar:
Het is complete histerie. Als vader valt het voor mij. Of mee. Maar als moeder ben je echt prooi voor de moedermaffia. Je kunt het sowieso nooit goed doen, en ze staan altijd klaar om over je te oordelen. Het wordt nog erger als ze naar school gaan, je ziet ze dan wel staan, altijd veel te lang roddelend op het plein. Met net te weinig om handen. Kwaad spreken over degenen die gewoon wel gaan werken of het net even anders doen

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Het is complete histerie. Als vader valt het voor mij. Of mee. Maar als moeder ben je echt prooi voor de moedermaffia. Je kunt het sowieso nooit goed doen, en ze staan altijd klaar om over je te oordelen. Het wordt nog erger als ze naar school gaan, je ziet ze dan wel staan, altijd veel te lang roddelend op het plein. Met net te weinig om handen. Kwaad spreken over degenen die gewoon wel gaan werken of het net even anders doen
Zeker waar😂

Helemaal hier in de wijk. Er zitten hier wel aardig wat mensen met dikke huizen van minstens 5 ton..dat elitair geneuzel op het schoolplein en verwend gedrag van de kinderen trek ik heel slecht. Ik was jong moeder dus dat was ook een dingetje. Oja en 1 van de weinige met tattoo's, dat helpt ook niet mee😅 Ik had met 1 moeder goed contact, maar dan kreeg je juist het geroddel mee en dat was niet te zuinig😶 Mijn dochter is niets voor niets naar een andere school gegaan.

Ben benieuwd hoe dat nu zal gaan! Mijn oudste gaat nu naar de middelbare school, wat een verademing:D

Laatst bewerkt:
TRAINING!

Ging niet heel top.. wat kracht kwijt na de "zware" deads denk ik.. die gingen overigens wel lekker! Ook wat stram in de onderarm.. geen idee waarvan🤷‍♀️

BOXDEADLIFT
10x50
10x70
6x90
6x90
7x90
Weer riem vergeten🙈 Riem vd sportschool had weinig zin😅

BENCH
ging wat moeizaam
6x40
6x40
6x40

SH DB PRESS
10X2X10
10X2X10
10X2X10

REARDELT FLYS SS
18X2X8
15X2X8
15X2X8

FRONT PLATERAISE
3 SETS

TRI PUSHDOWN
14X7,5
14X7,5
12X7,5

BICEP CURL CROSSBODY
20X2X8
20X2X8
20X2X8

----

Ik ga vandaag bij BF trainen.. dus vandaag wat glutes/rug/abs etc!

Die 4 x trainen gaat deze week sowieso lukken😁 5X kan ook nog

Zeker waar😂

Helemaal hier in de wijk. Er zitten hier veel mensen met dikke huizen van minstens 5 ton..dat elitair geneuzel op het schoolplein en verwend gedrag van de kinderen trek ik heel slecht. Ik was jong moeder dus dat was ook een dingetje. Oja en 1 van de weinige met tattoo's, dat helpt ook niet mee😅 Ik had met 1 moeder goed contact, maar dan kreeg je juist het geroddel mee en dat was niet te zuinig😶 Mijn dochter is niets voor niets naar een andere school gegaan.

Ben benieuwd hoe dat nu zal gaan! Mijn oudste gaat nu naar de middelbare school, wat een verademing:D
Je vergeet dat je "iets fitter" bent dan de gemiddelde moeder en waarschijnlijk meer lift (iig tov BW) en een lager VP hebt dan de gemiddelde vader, daar worden sommige mensen ongemakkelijk van.

Dan is het makkelijker om af te geven op jong moeder, minder welvarend, tattoos, spieren zijn lelijk, buikspieren niet normaal voor vrouwen, enz. enz.

In delen van Nederland zijn huizen van 5 ton de onderkant van de markt, maar je punt is duidelijk.

Je vergeet dat je "iets fitter" bent dan de gemiddelde moeder en waarschijnlijk meer lift (iig tov BW) en een lager VP hebt dan de gemiddelde vader, daar worden sommige mensen ongemakkelijk van.

Dan is het makkelijker om af te geven op jong moeder, minder welvarend, tattoos, spieren zijn lelijk, buikspieren niet normaal voor vrouwen, enz. enz.

In delen van Nederland zijn huizen van 5 ton de onderkant van de markt, maar je punt is duidelijk.
Dat zal ook niet helpen 😂

Dat laatste is ook zo😂 onze woning zal rond de 235k zitten. Daar heb je hier een degelijke woning voor. Vrijstaand gaat vanaf 4k. Ik zag toevallig elders in het land daar een vervallen schuur voor😂

Dat zal ook niet helpen 😂

Dat laatste is ook zo😂 onze woning zal rond de 235k zitten. Daar heb je hier een degelijke woning voor. Vrijstaand gaat vanaf 4k. Ik zag toevallig elders in het land daar een vervallen schuur voor😂
Als je een beetje een leuk huis wil kopen kun je maar beter in de provincie wonen. Hier in Limburg zijn de huizen gelukkig ook nog redelijk betaalbaar. Ik heb nog net voor de coronatijd gekocht toen de prijzen nog normaal waren.

Als je een beetje een leuk huis wil kopen kun je maar beter in de provincie wonen. Hier in Limburg zijn de huizen gelukkig ook nog redelijk betaalbaar. Ik heb nog net voor de coronatijd gekocht toen de prijzen nog normaal waren.
Ja wij ook! Stond Jan 2019 te koop.. sindsdien is het echt hard gegaan met de huizenprijzen😶

Ja praktisch geen rust genomen.. daardoor ook wel erg zwaar💀
Zo doe ik het de laatste tijd ook, lekker alles super setten en de vaart erin houden :)

De eerste maand of zo ging ik Damian altijd porren als ik hem even niet hoorde :o

Net de grens over is het nog stukken goedkoper in Limburg.

TRAINING @ BASICFIT
DUUR 45 MIN

echt heerlijke training.. goeie pomp en flink door kunnen pakken..

Obv plezier doe ik veel liever een training als deze dan die van gisteren met oa deadlift en bench.. ik denk ook dat ik niet zo snel meer zal gaan powerliften nu. Misschien ooit als ik weer zeeën van tijd heb!

TRISET
ASSISTED PULLUPS
8X38
8X38
8X38

ASSISTED DIPS
8X38
8X38
7X38

ROTARY AB MACHINE
10x32 10x32
10x32 10x32
10x32 10x32

SUPERSET
AB CRUNCH
15X27
15X27
15X27

HIPROTATION
20X45 20X45
20X45 20X45
15X45 15X45

LATRAISE MACH
12X18
12X18
12X18

SUPERSET
TRICEP MACHINE
22x23
15x27
12x27

BICEPMACHINE
12x18
12x18
12x18

SUPERSET
ROPECURL
12x10
12x10
12x10

REARDELT CABLE FLY ONE ARM
12x3,4
12x3,4
12x3,4

Een hoop oefeningen. :eek!: Moet dat binnen een gereserveerd uur?

Een hoop oefeningen. :eek!: Moet dat binnen een gereserveerd uur?
Ja, kan langer maar mijn kerel gaat mee naar basicfit (of eigenlijk ga ik mee met hem😅) en het kost hem werktijd dus het moet dan wel snel snel.

Ik heb eergisteren 1 uur gedaan over 5 oefeningen😂 Ook nog gekletst uiteraard.

Voor het eerst sinds tijden weer spierpijn in de buik🙈

Mijn gewicht gaat omhoog de laatste dagen. Ik hou echt gigantisch veel vocht vast met dit weer🐖 (de deken stond op mijn lichaam vanmorgen 😂). Gelukkig nog wel onder de 76 kg dus duimen op een goede drop zodra het wat afkoelt. Ook maar even meer drinken nu.

Eindelijk is er flink wat vocht af.. ik voelde mij 🐖 dus meten heeft dan ook geen nut. Ik heb het idee dat nog niet alle vocht weg is, maar dat geeft alleen maar meer resultaat voor aankomend weekend!

Start / week 1 / week 2 / week 3 / week 4 / week 5
BW 78,1 / 76,8 KG / 75,7 KG / 76,2 KG / 75,1 / 74,8
CENTIMETERS START 3 MEI / 9 MEI / 16 MEI / 26 MEI / 29 MEI / 7 juni
TAILLE 71,5 / 70,2 / 70 / 69,5 / 68,5 / 68
BUIK 93,5 / 93 / 92,5 / 91 / 91 / 90
HEUPEN 106,5 / 105,5 / 105 / 104,5 / 103,5 / 103
DIJ 63,5 / 63,2 / 62,5 / 62,5 / 62 / 62,2
HUIDPLOOI 10,5 / 10 MM / 9,5 / 8 MM / 7,5 / 7,5

GEMIDDELD KCAL
2346 kcal

KCAL VERBRAND
5001 kcal

Training van gisteren moet ik nog posten.. Ik ga om 10 uur vandaag naar de gym💀 Komt qua planning het beste uit.

Vorige week wel 4 x getraind🎉 Ik wou 5 x maar geen oppas zaterdag helaas.

Terug
Naar boven