Update
-----
Afgelopen paar dagen ging niet helemaal volgens plan. Mijn (baby) dochter was ziek (koorts de vaccinaties) en er zaten meer dingen tegen.. oa een kapotte fiets, waardoor ik ook minder heb verbruikt.
Ik heb even de touwtjes los gelaten wat betreft het dieet de afgelopen 2 dagen. Ik had totaal geen energie meer. Niks echt buitensporig, maar wel erg veel zout dus het resultaat is dat er ook weer 1,4 kg bij is gekomen.
Aan de positieve kant. Ik stond vandaag op 76,6 kg wat alsnog 1,5 kg minder is dan 3 weken terug en waarschijnlijk ook netto vet verlies omdat ik nu ook weer een lading vocht vast ben gaan houden. Ik zie ook dat ik weer wat spiermassa heb opgebouwd wat het verlies aan het nog groter maakt.
Ik had van de week al het 1 en ander gemeten, maar ik schuif het door naar vd week als ik het vocht weer ben kwijt geraakt.
Wel even een overzicht van de afgelopen week en ik post later ook even mijn training van gisteren!
Ik heb mijn BMR de afgelopen dagen met 150 kcal verlaagd.
Totaal verbrand
3980 kcal
Gemiddeld calorieën gegeten
2394 kcal
afgevallen
+0,9
verschil laagste gewicht
(76,6 / 75,7/ 75,2) -0,5 kg
Deze week even knallen!!
Ik ga toch kijken of ik 4 x kan sporten.. Dat zou moeten kunnen zoals het nu lijkt.