AndroidHealthClinic

Contest Log (v) SP'S TRANSFORMATIE LOGJE

• Topic Starter Topic Starter
Zelfs met inhouden, goed licht en stretchbroek gaat dit rap de goede kant op.

Geen 'gewoon' mens die gelooft dat die kleine van en uit jouw is.
Hahaha

Nog wel een mooie reminder

Screenshot_20210519-123221_Photos.jpg

mooie buik met veel veerkracht / elasticiteit.....gelukkig maar! bofferd!! :)

mooie buik met veel veerkracht / elasticiteit.....gelukkig maar! bofferd!! :)
Niet helemaal, maar het is gelukkig geen drama! De huid voelt wel wat slapper, maar het hoort erbij.
Iets de buik inhouden, andere hoek en beter licht op de eerste foto. :p

Je was in ieder geval niet "een beetje zwanger", wat een kanonskogel!

De verwachtingen worden steeds hoger.
Nee aan een beetje zwanger zijn doe ik nooit😎

Ik heb ook maar weer een opzet gemaakt voor een schema. In grote lijnen, want de gym is net open dus misschien pas ik het en ander nog aan:)

Vanaf volgende week zaterdag ga ik waarschijnlijk ook weer bij basic fit trainen dus dan zit ik ook net met ander apparatuur en dergelijke.

De billen en buik wil ik zoveel mogelijk thuis gaan trainen!!

Focus ligt zoals gewoonlijk op de delts/rug/glutes.

Ik hoop eigenlijk weer 4 x te kunnen trainen.. ik heb ook een schema voor 4 dagen klaar, maar die is misschien nu nog iets te intensief (vooral hoog qua volume).

Screenshot_20210520-090426_Sheets.jpg

Laatst bewerkt:
Slechte kwaliteit foto dit, maar even trots dat ik mijn gym legging weer pas🤩 Ik pas ook mijn spijkerbroek weer (zit nog wel een beetje strak). Taille staat nu op 69 cm en ik weeg vandaag 75,2 (-2,9 kg).

Nu moet ik eerlijk toegeven dat ik niet elke dag mijn calorietarget heb gehaald. Het gaat eigenlijk iets te hard, maar des te eerder kan ik (clean) bulken. Ik wil geen uitgemergelde look aan het einde😎

Screenshot_20210521-094442_Collage Maker.jpg

Laatst bewerkt:
Slechte kwaliteit foto dit, maar even trots dat ik mijn gym legging weer pas🤩 Ik pas ook mijn spijkerbroek weer (zit nog wel een beetje strak). Taille staat nu op 69 cm en ik weeg vandaag 75,2 (-2,9 kg).

Nu moet ik eerlijk toegeven dat ik niet elke dag mijn calorietarget heb gehaald. Het gaat eigenlijk iets te hard, maar des te eerder kan ik (clean) bulken. Ik wil geen uitgemergelde look aan het einde😎

Screenshot_20210521-094442_Collage Maker.jpg
Als er nu één ambitie is dat je niet lukt, laat het dan die van gisteren zijn! :thumb:

Knap hoor dat je er nu alweer in past, mooi doel ook om te bulken. Je vraagt het me niet, maar ik vind het een goed idee.

Als er nu één ambitie is dat je niet lukt, laat het dan die van gisteren zijn! :thumb:

Knap hoor dat je er nu alweer in past, mooi doel ook om te bulken. Je vraagt het me niet, maar ik vind het een goed idee.
Spieropbouw zal nu ook niet optimaal zijn, maar ik zie wel waar het schip strand! Ik ga nu nog zo door.. ik zit nu wel goed in de cut flow😁

TRAINING

Eindelijk binnen🙏

BOXSQUAT (want veiliger voor mijn knieën.. ja ik word ook een dagje ouder)
15X40
10x60
10x60
10x60
8x60

LEGEXTENSION + SEC HOLD
9x61
9x61
9x61

BANDED PULLUP
6X
6x
6x
ik ga deze vervangen... mijn linkerschouder voelt al heel lang niet goed (ook helaas nog toen ik een tijd niets heb gedaan), maar nu voelt dit nog slechter omdat ik zo weinig kracht heb...

LAT PULLDOWN CLOSEGRIP
11X35,5
9x40
10x40

REARDELT FLYS SUPERSET
15x2x8
13x2x8
12x2x8

FRONT PLATE RAISE
12X10
12X10
12X10

CABLE CURL SUPERSET
9x30
8x30
8x30

TRICEP PUSHDOWN
12x35
10x35
11x35

AB ROTATION
10X 10X
10X 10X
10X 10X

BOXSQUAT (want veiliger voor mijn knieën.. ja ik word ook een dagje ouder)
In welke zin is een boxsquat veiliger voor je knieën?

Heeft dit ergens nog te maken met zwangerschap?
Ik heb ergens weleens opgepikt dat bepaalde banden en pezen versoepelen rond de geboorte, maar dat zat vooral rond de bekken iirc.

Ik heb ergens weleens opgepikt dat bepaalde banden en pezen versoepelen rond de geboorte, maar dat zat vooral rond het bekken iirc.
ja, want daar moest tijdelijk een schedel met megahersenen doorheen weet je nog :roflol:
tussen de knieen past normaliter wel een paard.

ja, want daar moest tijdelijk een schedel met megahersenen doorheen weet je nog :roflol:
tussen de knieen past normaliter wel een paard.
Staat me niet direct iets van bij.

Al zou het geen directe invloed hebben op de knieën, dan zou het indirect ook nog wel kunnen, dat het een zwakkere of instabielere bekken moet compenseren oid. Jeff van Athlean-X zegt dat problemen met de knie (of elleboog) vaak komen uit problemen of zwakte uit omliggende gebieden.

In welke zin is een boxsquat veiliger voor je knieën?

Heeft dit ergens nog te maken met zwangerschap?
Ik heb ergens weleens opgepikt dat bepaalde banden en pezen versoepelen rond de geboorte, maar dat zat vooral rond de bekken iirc.
Je zit meer naar achteren (ik sta ook breder) waardoor er minder druk op de knieën komt. De spierbelasting is ook anders.

Wat je zegt klopt inderdaad! Met name door het hormoon relaxine.

Nu heb ik extreem lange benen tov romp waardoor de druk op mijn knieën erg groot is. Nu is dit in het verleden vaker een probleem geweest. Ik heb nooit ernstige knieblessures gehad, maar ik train nu voor spieropbouw en dan wil ik dat risico ook niet lopen. Met kneesleeves gaat het wel een stuk beter, maar die moet ik nog van zolder halen😅

Mijn belt ook weer voor de deadlifts😁

-----

Al zou het geen directe invloed hebben op de knieën, dan zou het indirect ook nog wel kunnen, dat het een zwakkere of instabielere bekken moet compenseren oid. Jeff van Athlean-X zegt dat problemen met de knie (of elleboog) vaak komen uit problemen of zwakte uit omliggende gebieden.
Dat is ook weer waar, heel veel zaken werken door naar omliggende gebieden in het lichaam.

Update
-----
Afgelopen paar dagen ging niet helemaal volgens plan. Mijn (baby) dochter was ziek (koorts de vaccinaties) en er zaten meer dingen tegen.. oa een kapotte fiets, waardoor ik ook minder heb verbruikt.

Ik heb even de touwtjes los gelaten wat betreft het dieet de afgelopen 2 dagen. Ik had totaal geen energie meer. Niks echt buitensporig, maar wel erg veel zout dus het resultaat is dat er ook weer 1,4 kg bij is gekomen.

Aan de positieve kant. Ik stond vandaag op 76,6 kg wat alsnog 1,5 kg minder is dan 3 weken terug en waarschijnlijk ook netto vet verlies omdat ik nu ook weer een lading vocht vast ben gaan houden. Ik zie ook dat ik weer wat spiermassa heb opgebouwd wat het verlies aan het nog groter maakt.

Ik had van de week al het 1 en ander gemeten, maar ik schuif het door naar vd week als ik het vocht weer ben kwijt geraakt.

Wel even een overzicht van de afgelopen week en ik post later ook even mijn training van gisteren!

Ik heb mijn BMR de afgelopen dagen met 150 kcal verlaagd.

Totaal verbrand
3980 kcal

Gemiddeld calorieën gegeten
2394 kcal

afgevallen
+0,9

verschil laagste gewicht
(76,6 / 75,7/ 75,2) -0,5 kg

Deze week even knallen!!

Ik ga toch kijken of ik 4 x kan sporten.. Dat zou moeten kunnen zoals het nu lijkt.

TRAINING @ BASICFIT! 23 MEI (ZONDAG)

HIPTHRUST APPARAAT SUPERSET
13x
13x
13x
13x

CALVE RAISES
samen met nog een gast (hij vroeg het netjes).. alleen ging hij nadat ik 2 setjes had gedaan met een horde aan lui verder dat ding bezet houden 🤬 Had ook geen zin meer om te vragen of ik erbij kon..
17X20
17X20

BENCHPRESS (VOLUME)
15x20
10x30
10x35
10x35
10x35

CLOSEGRIP LAT PULLDOWN
11X33
11X33
11X33

ONE ARM CABLE CURL SUPERSET
11x7 p kant
11x7
11x7
11x7

ONE ARM TRICEP PUSHDOWN
15x7 p kant
15x7
15x7
15x7

LATERAL RAISES SUPERSET
18x2x4
16x2x4
16x2x4

REAR DELT FLYS
13x2x8
13x2x8
13x2x8

ASSISTED PULLUPS
beetje vergeten.. 3 sets iig!!

AB ROTARY MACHINE
15X27 LINKS / 10X RECHTS
15X27 /10X tijd voorbij...

Veel teveel gedaan binnen een uur😅
Als ik aankomende week zaterdag en zondag train dan kan ik het mooi opsplitsen in push/pull

Update
-----
Afgelopen paar dagen ging niet helemaal volgens plan. Mijn (baby) dochter was ziek (koorts de vaccinaties) en er zaten meer dingen tegen.. oa een kapotte fiets, waardoor ik ook minder heb verbruikt.

Ik heb even de touwtjes los gelaten wat betreft het dieet de afgelopen 2 dagen. Ik had totaal geen energie meer. Niks echt buitensporig, maar wel erg veel zout dus het resultaat is dat er ook weer 1,4 kg bij is gekomen.

Aan de positieve kant. Ik stond vandaag op 76,6 kg wat alsnog 1,5 kg minder is dan 3 weken terug en waarschijnlijk ook netto vet verlies omdat ik nu ook weer een lading vocht vast ben gaan houden. Ik zie ook dat ik weer wat spiermassa heb opgebouwd wat het verlies aan het nog groter maakt.

Ik had van de week al het 1 en ander gemeten, maar ik schuif het door naar vd week als ik het vocht weer ben kwijt geraakt.

Wel even een overzicht van de afgelopen week en ik post later ook even mijn training van gisteren!

Ik heb mijn BMR de afgelopen dagen met 150 kcal verlaagd.

Totaal verbrand
3980 kcal

Gemiddeld calorieën gegeten
2394 kcal

afgevallen
+0,9

verschil laagste gewicht
(76,6 / 75,7/ 75,2) -0,5 kg

Deze week even knallen!!

Ik ga toch kijken of ik 4 x kan sporten.. Dat zou moeten kunnen zoals het nu lijkt.
Nog steeds prima toch! En heel herkenbaar!

Terug
Naar boven