MuscleMeat

Contest Log (v) SP'S TRANSFORMATIE LOGJE

• Topic Starter Topic Starter
TRAINING @ BASICFIT

CALVE RAISE SEATED
16x20
16X20
16X20

BP PAUSED IPV T&G
15x20
6x40
6X40 @8.5
6x40 @8.5/9

INCL DB PRESS
8X2X12
10X2X14
8X2X14
8X2X14

HIPTHRUST MACHINE
12x30
11x30
10X30

HIPROTATION
18x36 18X36
18X36 18X36

ABCRUNCH AB ROTATION
13x32
13X32
(Wel nog steeds spierpijn in de rechte buikspieren💀)

LATERAL RAISES CABLE (LEANING)
10x1,1 10x1,1
10x1,1 10x1,1
10x1,1 10x1,1
Heerlijk!!! deze doe ik nooit omdat vaak het laagste gewicht vaak al te zwaar is (kan wel, maar dan is het minder strict).. deze hou ik erin!

---

Ik zit eraan te denken om een kijkje te nemen bij een andere gym. Het is nu een uur fietsen (heen en terug).. dat kost mij gewoon veel teveel tijd.

Het is wel een hele fijne gym waar ik nu train (wmb de beste hier in de regio), maar dan met name voor powerliften. Fit for free beviel mij ook wel muv het deadliften🙈

Er zit er nog 1 op ca 8 min fietsen (daar kwam ik vroeger.... met vroeger bedoel ik 12 jaar geleden toen ik nog niet zo serieus was). Ik denk dat ik daar weer een proefles ga doen.. de eigenaar is iig een hele sympathieke kerel!

Je hebt ook popping nog zit op industrieterrein bij de Rietlanden. Maar hoe die gym is weet ik niet 😅

Profit misschien iets? @Vissertje traint er ook in Assen & het is best een prima gym voor powerliften etc. Neem aan dat Emmen soortgelijk is.
Afstand verschil van profit naar Basic is nog geen 4km. Persoonlijk zou ik dan voor basic kiezen. Ook omdat die 24/7 open zijn en volgens mij toch iets beter is qua apparatuur dan profit. Maar goed waar bemoei ik mij mee 😅

Profit misschien iets? @Vissertje traint er ook in Assen & het is best een prima gym voor powerliften etc. Neem aan dat Emmen soortgelijk is.
Mijn broertje traint daar toevallig dus heb daar al een paar keer gratis getraind😅.. opzich prima gym, maar benchen is daar echt vreselijk. Vaste rekhoogtes (die of te hoog of te laag zijn) of veel heen en weer gesleep met bankjes.

Qua afstand is het wel prima, alhoewel het verder is dan de nieuwe ron haans.

Heb ook liever een goedkoop maandabbo:)
Ik niet snap. Trainen op luchtdruk? :gek:
Haha ja het bestaat😂
Afstand verschil van profit naar Basic is nog geen 4km. Persoonlijk zou ik dan voor basic kiezen. Ook omdat die 24/7 open zijn en volgens mij toch iets beter is qua apparatuur dan profit. Maar goed waar bemoei ik mij mee 😅
BF blijf ik sowieso:) Ik train voor een tientje per maand dus het is voor mij een extra gym met mooie openingstijden. Apparatuur is ook prima indd. Alhoewel "de sportschool" wel echt fijn spul heeft als het om powerlifting gaat. De afstand is alleen kut💀

Omdat er iets van abs te zien zijn een foto! Lange weg nog naar een sixpack, maar niet onmogelijk🙏

Screenshot_20210607-200150_Collage Maker.jpg

Mijn broertje traint daar toevallig dus heb daar al een paar keer gratis getraind😅.. opzich prima gym, maar benchen is daar echt vreselijk. Vaste rekhoogtes (die of te hoog of te laag zijn) of veel heen en weer gesleep met bankjes.

Qua afstand is het wel prima, alhoewel het verder is dan de nieuwe ron haans.

Heb ook liever een goedkoop maandabbo:)

Haha ja het bestaat😂

BF blijf ik sowieso:) Ik train voor een tientje per maand dus het is voor mij een extra gym met mooie openingstijden. Apparatuur is ook prima indd. Alhoewel "de sportschool" wel echt fijn spul heeft als het om powerlifting gaat. De afstand is alleen kut💀
Met de trein via Emmen-Zuid gaan en ouwe fiets bij het station neerzetten 😋.

Mja dan ben je weer super gebonden aan de trein tijden plus extra kosten

Ik heb de training van maandag nog niet gelogd, maar dat was benen/rug/armen. Vandaag heb ik borst/delts/armen gedaan. Wel nog een vpr op INCL DB PRESS (12X2X14). Postpartum pr..absolute pr staat op iets van 8x2x22 kg of 24 kg😂

Ik heb nu al een week last van mijn rechter onderarm. Het staat mij voornamelijk tegen in het trainen van mijn biceps. Beetje overbelast denk ik.

Ik wil waarschijnlijk te snel terug naar waar ik was!! Ik herstel ook super langzaam dus misschien moet ik een klein beetje gas terug nemen en langzamer opbouwen. 6 maanden zonder training is ook wel erg lang!

Ik merk nu ook echt wel dat ik op dieet ben, maar dat was ook wel te verwachten🤓

Voor wie het interessant vind een overzicht
Screenshot_20210609-135732_Sheets.jpg

Je houdt alles wel dedicated bij zie ik. Goed bezig! Zelf hou ik meer van grafieken, staafdiagrammen etc. in een spreadsheet. Dat maakt alles in één oogopslag inzichtelijk. Is met zo'n grote brij getallen toch wat lastiger. Je kunt dan ook direct een trendlijn laten trekken door het verloop van je gewicht, zodat je direct kunt zien of je in het juiste tempo afvalt of aankomt. I :heart: spreadsheets...

Laatst bewerkt:
Ik wil waarschijnlijk te snel terug naar waar ik was!! Ik herstel ook super langzaam dus misschien moet ik een klein beetje gas terug nemen en langzamer opbouwen. 6 maanden zonder training is ook wel erg lang!
afvallen en zwaarder belasten? gaat dat samen ja? misschien wat geduld hebben, keuzes upff, je hebt ervaring genoeg
Vergeet dat kleintje niet haha die telt ook mee :)

Je houdt alles wel dedicated bij zie ik. Goed bezig! Zelf hou ik meer van grafieken, staafdiagrammen etc. in een spreadsheet. Dat maakt alles in één oogopslag inzichtelijk. Is met zo'n grote brij getallen toch wat lastiger. Je kunt dan ook direct een trendlijn laten trekken door het verloop van je gewicht, zodat je direct kunt zien of je in het juiste tempo afvalt of aankomt. I :heart: spreadsheets...
Thnx:) Ben op dat vlak vrij autistisch 🤓

Ik ben echt vd formules, maar ik heb zo geen verstand van grafieken!! Ik zie wel een trendlijn, maar hij begint dan vanaf 0 dus dan heb je er nog steeds niets aan. Misschien dat het op de laptop er anders uit ziet.
afvallen en zwaarder belasten? gaat dat samen ja? misschien wat geduld hebben, keuzes upff, je hebt ervaring genoeg
Vergeet dat kleintje niet haha die telt ook mee :)
Ja alles bij elkaar🤓

Ik wist wel dat deze cut moeilijker zou gaan dan anders, maar ik wil er wel het beste van maken! Ik moet dan wel mijn lijf heel houden😅 Heb al een kapotte schouder, maar dat is al 1,5 jaar zo.

Ik ben even een paar dagen "offdiet". Ik ga het niet al te gek maken, maar gisteren heb ik al sushi gehad. Vandaag ben ik een dag weg geweest en morgen gaan we bij vrienden eten. Volgende week (behalve waarschijnlijk een begrafenis) staan er geen dingen gepland. Optimaal is het niet, maar na een lockdown en mede daardoor amper de deur uit te zijn geweest ga ik niet alles laten. Daarna weer strict🤓 Ik hoop rond mijn behoefte uit te komen.

Een kleine break zal mij ook wel goed doen. Ik voel mij aardig leeg namelijk💀

Ik ben even een paar dagen "offdiet". Ik ga het niet al te gek maken, maar gisteren heb ik al sushi gehad. Vandaag ben ik een dag weg geweest en morgen gaan we bij vrienden eten. Volgende week (behalve waarschijnlijk een begrafenis) staan er geen dingen gepland. Optimaal is het niet, maar na een lockdown en mede daardoor amper de deur uit te zijn geweest ga ik niet alles laten. Daarna weer strict🤓 Ik hoop rond mijn behoefte uit te komen.

Lekker genieten💪🏼

je kan altijd nog een eiwit (balans) dag inlassen :)

Terug
Naar boven