AndroidHealthClinic

Contest Log (v) SP'S TRANSFORMATIE LOGJE

• Topic Starter Topic Starter
Training nummer 3 deze week @ BASICFIT

BENCH PAUSED SUPERSET
15X20
8X30
6X40
6X40
8X40 @8.5 POSTPARTUM VPR!
Voelde goed!!! Wel echt met de meest brakke stang die je kan bedenken💀

CALVERAISE SEATED
18X20
18X20
18X20

HIPTHRUST APPARAAT
10X45
10X45
10X45

TRICEP PUSHDOWN ONE ARM CABLE SUPERSET
3 SETS

BICEPCURL ONE ARM CABLE 3 SETS

helaas nog steeds last van mijn onderarm... hammergrip voelt goed en kabel ook.. dan maar even op deze manier

HIP ROTATION
3 SETS SUPERSET

AB CRUNCH MACHINE
13X32
13X32
13X32
vorige x heb ik hier daaaggeenn spierpijn van gehad😂

AB ROTATION MACHINE SUPERSET
15X28 15X28
15X28 15X28

LEANING LATERAL RAISES CABLE SPLIT STANCE
14X1,1
14X1,1
daarna bezet (vergat mijn handdoek daar te houden)
LATERAL RAISES DB SEATED
12X2X6
12X2X6

MORGEN RUG/BENEN

Etentje van vandaag is naar morgen gezet. Ik heb gisteren geen calorieën geteld, maar ik heb eigenlijk niets geks gehad. Ik denk dat ik ruim nog onder mijn behoefte heb gegeten. Ik ga het nog wel invoeren, al is het voor het beeld.

Ik sta vandaag op 74,9. Morgen ga ik weer alles meten dus hopelijk is er toch wat af ondanks de rommelige week!! Morgen gaan we BBQ-en bij vrienden dus even zien hoe ik de "schade" enigzins binnen de perken kan houden.

Ik denk dat ik de rest van de dag puur mijn basis schema ga volgen. Ik weet niet wat ze allemaal op de bbq gaan gooien dus dat zie ik dan wel!

Mijn lunch zit iig al in een bakje (de helft😅). Ipv 80 g zit er 65 g pasta in per portie. Aankomende week ga ik iets omlaag in calorieën (vanaf maandag).
20210612_120034.jpg

HIPTHRUST APPARAAT
10X45
10X45
10X45
Is dat zo'n apparaat waarbij je op 1 been staat, bij het andere been een pad in de knieholte legt en dan het been naar achteren zwaait? Zo'n apparaat gebruik ik nu ook omdat deadlifts en hipthrusts nog niet kunnen vanwege m'n rug en ik toch de billetjes wil trainen.
Morgen gaan we BBQ-en bij vrienden dus even zien hoe ik de "schade" enigzins binnen de perken kan houden.
Hoe track je dan op zo'n dag de KCal's? Zo goed mogelijk proberen te schatten?

Laatst bewerkt:
Is dat zo'n apparaat waarbij je op 1 been staat, bij het andere been een pad in de knieholte legt en dan het been naar achteren zwaait? Zo'n apparaat gebruik ik nu ook omdat deadlifts en hipthrusts nog niet kunnen vanwege m'n rug en ik toch de billetjes wil trainen.

Hoe track je dan op zo'n dag de KCal's? Zo goed mogelijk proberen te schatten?
Nee, dat is de hip rotation! Die heb ik ook gedaan vandaag:)

Ja kwestie van gokken inderdaad. Nu ben ik daar redelijk goed in omdat ik al 17 jaar met regelmaat op dieet ben geweest. Nu ik dit tik besef ik mij dat dat niet normaal is😂

Scheelt dat ik geen alcohol mag. Fris drink ik alleen suikervrij en qua sausjes hou ik het bij ketchup (neem ik zelf mee, ik heb 1 met amper kcal). Vlees zal gok ik veel kant en klaar meuk zijn dus dan is dat aardig in te schatten.

Wellicht lukt het (omdat ik ook nog een zware training heb in de ochtend) om toch flink onder mijn behoefte uit te komen!

Nu ben ik daar redelijk goed in omdat ik al 17 jaar met regelmaat op dieet ben geweest. Nu ik dit tik besef ik mij dat dat niet normaal is😂
Die indruk kreeg ik al, dat je het klappen van de zweep al kent wat betreft cutten.

en qua sausjes hou ik het bij ketchup (neem ik zelf mee, ik heb 1 met amper kcal).
En dan geen vreemde blikken als je je eigen light ketchup tevoorschijn tovert? Of zijn ze dat inmiddels wel gewend van jouw?

Laatst bewerkt:
Die indruk kreeg ik al, dat je het klappen van de zweep al kent wat betreft cutten.

En dan geen vreemde blikken als je je eigen light ketchup tevoorschijn tovert? Of zijn ze dat inmiddels wel gewend van jouw?
Jazeker😎

Ze zijn wel wat gewend haha. Het valt ze waarschijnlijk nog mee dat ik niet mijn eigen portie vlees/vis meeneem.

Wat een druk dagje zeg, ben stuk!!!

Maar hier de training van vandaag

BOXDEADLIFT
10X60
8X80
4X100
4X100
4X100
viel heel eerlijk tegen. Ik kan ook niet verwachten dat ik na dik 6 maanden zonder deadlift en met een paar dl sessies weer dikke cijfers te tillen, maar het frustreert mij alsnog. Ik merk ook dat mijn core nog heel zwak is.

Ik mis het sterk zijn, maar ik twijfel ook enorm of de weg terug op dit punt wel de moeite waard is. Ik ben er nog steeds niet over uit!

Ik hou niet van half werk, dus het is alles of niets. Of weer terug naar dikke cijfers.. Of gewoon lekker trainen zonder de zware lifts zodat ik meer tijd en aandacht kan besteden aan mijn shape... iemand nog een idee hierover?

CLOSEGRIP PULLDOWN
8X47
8X47
8X47

LOW PULLEY ROWS
12X56
12X56
12X56

ONE ARM TRICEP PUSHDOWN
3 SETS

ONE ARM CABLE CURL
3 SETS

DB SH PRESS SEATED
12X2X10
10X2X10
10X2X10

FRONT RAISE EZBAR
3 SETS

Voeding vandaag was vrij basic. Shake + 2 boterhammen met pindakaas en pasta pesto met kip.

Bij de BBQ heb ik 2 kippenbouten gehad, 1 hamburger, 1 sate, 1 stukje stokbrood, 1 gepofte aardappel, 2 gemarineerde aspergees,een klein beetje salade en een smore. Ik heb echt super honger nu😂

We gaan straks nog een macflurry halen😎

Morgen ga ik starten met 2100-2200 kcal.

Ik ga een paar aanpassingen doen in mijn schema. Die post ik later (Waarschijnlijk morgen) nog.

Laatst bewerkt:
das toch een flinke arm 💪
(niks moet alles mag, je wordt toch geen stresskipje? je hebt wel een ander leven nu, weet je nog? :zuip: )

Beste arm :)

Of gewoon lekker trainen zonder de zware lifts zodat ik meer tijd en aandacht kan besteden aan mijn shape... iemand nog een idee hierover?
Het doel van de contest was de shape uiteindelijk. Dan plan je je volledige power come-back maar een paar maanden later.

that arm! nice

Ik vraag me echt af of ik met jou een kleedkamer zou willen delen, goede armen hoor!

Een gym zeker, datdanweerwel.
Haha thanks, maar zo geweldig goede armen heb ik niet IRL. Dit is vanuit de beste hoek😜

Maarrr wel blij dat ik weer iets massa op de borst heb en ben weer wat droger🙏

Paar aanpassingen in het schema..

DINER = ca 500-600 kcal

Voor aankomende week zal ik tussen de 2100-2200 kcal zitten (daarmee verbrand ik 500-1000 kcal per dag). Mijn BMR heb ik naar beneden gezet op 2000 calorieën (dat is inclusief de extra calorieën voor lactatie). NEAT heb ik op 200 calorieën gezet.

Screenshot_20210614-093928_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20210614-093903_Samsung Internet.jpg

Korte update (ben aan het tikken en flesje geven)...

Kleine drop gehad.. nu 74,5!🎉

Maar door het weer hou ik nog steeds vocht vast.. hp heup is gedaald van 7,5 naar 7

TRAINING @ BASICFIT (gisteren)
Voelde mij niet top, beetje dizzy.. Denk te weinig zuurstof daar

CALVE RAISES SEATED PLATE LOADED SUPERSET
14x20
14x20
13x20

HIPTHRUST PLATELOADED
18x23
14x33
14x33
14X23

BP PAUSED
10X30
6X40
6X40
6X40

CHESTPRESS PLATELOADED
9X20
9X20
9X20

AB CRUNCH MACHINE
13X32
13x32
11x32

PULLUP ASSISTED SUPERSET
10X41
9X41
9X41

DIPS ASSISTED
10X41
9X41
10X41

---

vanavond wordt het iets van benen/delts/armen

Wat duurt het trouwens lang om weer terug te zijn op het niveau einde zwangerschap💀 Laten we het dan maar niet hebben over waar ik stond prezwangerschap of nog erger..in mijn pl tijd😂

Geduld is duidelijk niet mijn kracht...

Terug
Naar boven