- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Komt goed😋
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komt goed😋
Is dat zo'n apparaat waarbij je op 1 been staat, bij het andere been een pad in de knieholte legt en dan het been naar achteren zwaait? Zo'n apparaat gebruik ik nu ook omdat deadlifts en hipthrusts nog niet kunnen vanwege m'n rug en ik toch de billetjes wil trainen.
Hoe track je dan op zo'n dag de KCal's? Zo goed mogelijk proberen te schatten?Morgen gaan we BBQ-en bij vrienden dus even zien hoe ik de "schade" enigzins binnen de perken kan houden.
Nee, dat is de hip rotation! Die heb ik ook gedaan vandaagIs dat zo'n apparaat waarbij je op 1 been staat, bij het andere been een pad in de knieholte legt en dan het been naar achteren zwaait? Zo'n apparaat gebruik ik nu ook omdat deadlifts en hipthrusts nog niet kunnen vanwege m'n rug en ik toch de billetjes wil trainen.
Hoe track je dan op zo'n dag de KCal's? Zo goed mogelijk proberen te schatten?

Die indruk kreeg ik al, dat je het klappen van de zweep al kent wat betreft cutten.Nu ben ik daar redelijk goed in omdat ik al 17 jaar met regelmaat op dieet ben geweest. Nu ik dit tik besef ik mij dat dat niet normaal is😂
En dan geen vreemde blikken als je je eigen light ketchup tevoorschijn tovert? Of zijn ze dat inmiddels wel gewend van jouw?en qua sausjes hou ik het bij ketchup (neem ik zelf mee, ik heb 1 met amper kcal).
Jazeker😎Die indruk kreeg ik al, dat je het klappen van de zweep al kent wat betreft cutten.
En dan geen vreemde blikken als je je eigen light ketchup tevoorschijn tovert? Of zijn ze dat inmiddels wel gewend van jouw?
Stresskipje.. wie.. Ik!!??😂das toch een flinke arm 💪
(niks moet alles mag, je wordt toch geen stresskipje? je hebt wel een ander leven nu, weet je nog?)

Het doel van de contest was de shape uiteindelijk. Dan plan je je volledige power come-back maar een paar maanden later.Of gewoon lekker trainen zonder de zware lifts zodat ik meer tijd en aandacht kan besteden aan mijn shape... iemand nog een idee hierover?
Thnx! Ja misschien inderdaad wel slimmer😜Beste arm
Het doel van de contest was de shape uiteindelijk. Dan plan je je volledige power come-back maar een paar maanden later.
Ik vraag me echt af of ik met jou een kleedkamer zou willen delen, goede armen hoor!
Haha thanks, maar zo geweldig goede armen heb ik niet IRL. Dit is vanuit de beste hoek😜Ik vraag me echt af of ik met jou een kleedkamer zou willen delen, goede armen hoor!
Een gym zeker, datdanweerwel.