MuscleMeat

Contest Log (v) SP'S TRANSFORMATIE LOGJE

Klopt maar je moet gewoon openen in nieuw tablad link even vasthouden als je op mobiel zit. Of rechter muisknop op pc laptop tablet enzo
Dan word ik naar een inlog pagina geleid (heb noch insta noch FB).

Waarschijnlijk ontkom ik er niet aan een account te nemen om jouw progressie te controleren volgen. :p

Dan word ik naar een inlog pagina geleid (heb noch insta noch FB).

Waarschijnlijk ontkom ik er niet aan een account te nemen om jouw progressie te controleren volgen. :p
Ik krijg dit gewoon
Screenshot_20210624-091036_Chrome.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Even zien of YT wel lukt. Ik vind het zelf ook irritant om elders te openen, het liefste gewoon op de pagina.

Nu wel😜 Met een omweg

Even zien of YT wel lukt. Ik vind het zelf ook irritant om elders te openen, het liefste gewoon op de pagina.

Shorts lukken niet met delen.

Vanaf YT kan ik altijd filmpjes delen.

Gebruik jij voor het delen de media knop in je post?
In de balk naast aanhalingstekens (citaat) en camera (filmpje)

Laat ik het beter formuleren, het is mij niet gelukt shorts (van anderen) te delen itt video's.

Of dat eerder wel kon weet ik niet, shorts zijn nog bèta.

Zit jij toevallig in de ICT? Ik heb er de ballen verstand van haha.. Ik heb vroeger (als in 18 jaar geleden) nog in html/css websites gemaakt, maar los daarvan is het lang geleden en ben ik hier ook niet in thuis😜

Voedsel is weer "geprepped". Dit keer kant en klare kipreepjes ipv gebakken kippendijen.

Alleen nog wat asperges erbij of avocado en mijn lunch is weer klaar voor enkele dagen.

Voor de mensen zonder tijd... Dit eten is in 10 min klaar😜
20210624_114139.jpg

• Like
Waarderingen: Bubs
Hij kan nog geen insta clip kijken op zijn tellie als hij in de ict werkt dan weet ik het ook niet meer :P
Dat schijnt nieuw beleid te zijn van Instagram sinds het voorjaar van 2021, mogelijk merk je dat alleen of vooral als je geen Socials hebt.

Gelukt, krijg alleen nog een foutmelding bij 88puntNL, maar dat is meer een feature dan een bug :p

EDIT:
Leuke foto van jou en je zus:
Aapjes kijken.... #monkey #aap #wildlands #wildlandsemmen #aapje #dierenfotografie #photography #canon @wildlandsnl

imginn.org
ingramer.com

Zijn er meer.

Laatst bewerkt:
Dat schijnt nieuw beleid te zijn van Instagram sinds het voorjaar van 2021, mogelijk merk je dat alleen of vooral als je geen Socials hebt.

Gelukt, krijg alleen nog een foutmelding bij 88puntNL, maar dat is meer een feature dan een bug :p

EDIT:
Leuke foto van jou en je zus:
Aapjes kijken.... #monkey #aap #wildlands #wildlandsemmen #aapje #dierenfotografie #photography #canon @wildlandsnl

imginn.org
ingramer.com

Zijn er meer.
Heb ik een foto van mijn zus op lootjetraining?🤔 Ah gevonden!

Terug
Naar boven