AndroidHealthClinic

Contest Log (v) SP'S TRANSFORMATIE LOGJE

• Topic Starter Topic Starter
Korte update!!

Ik ga mijn calorieën vanaf vandaag weer iets verlagen naar 2000 calorieën. Ik geef minder voedingen momenteel dus mijn productie is ook verminderd en dat weerspiegelt zich weer op mijn vebruik.

Mijn gewicht blijft momenteel hangen rond de 73,5-73,9 kg dus vandaar dat ik wat omlaag ga.

Helaas is het niet te doen om bovenop het wandelen en trainen nog extra cardio te doen. Daar heb ik simpelweg de tijd niet voor!!

Het nieuwe voedingsschema post ik nog:)

Ik hoop vanavond nog te kunnen sporten. Ik krijg straks een vaccin dus het is even afwachten hoe ik mij voel de komende dagen. Ik was al niet heel fit dus ideaal is anders🙈

Succes met de prik! Ik mag zondag.

Schema voor aankomende weken!!

De pasta is vervangen voor rijst. Zodra ik ga "bulken" vervang ik de kipdij voor 3 eieren.

Ik haal morgen extra veel zakken propercorn op bij de ah (die is in de bonus).

Alleen het avond eten zal per dag verschillen. Ik maak regelmatig soep dus dan blijft er vaak nog wat calorieën over voor wat extra's 😁

Oja ik ben de avocado vergeten!! Die komt nog bij de lunch😅

Screenshot_20210702-171126_Chrome.jpg

Is toch nog een aardige arm? Gaat wel goedkomen als ik het zo allemaal mee lees. Kwestie van tijd!

Is toch nog een aardige arm? Gaat wel goedkomen als ik het zo allemaal mee lees. Kwestie van tijd!
Ik heb wel de neiging om te gaan vergelijken met "vroeger", maar onder de huidige omstandigheden gaat het eigenlijk best goed!! Ik ben blij met de progressie, maar het heeft wel heel wat tijd nodig om weer terug naar de shape te gaan waar ik ooit was😁 Aan motivatie is er in ieder geval geen gebrek.

Ik heb wel de neiging om te gaan vergelijken met "vroeger", maar onder de huidige omstandigheden gaat het eigenlijk best goed!! Ik ben blij met de progressie, maar het heeft wel heel wat tijd nodig om weer terug naar de shape te gaan waar ik ooit was😁 Aan motivatie is er in ieder geval geen gebrek.
Ik ken het probleem, het zit er allemaal nog wel onder en muscle memory helpt ook, maar het kost tijd.
ik had dan welliswaar geen zwangerschap, maar de love handles en kussentjes zijn er niet minder om.
de spiegel en meetlint motiveren, maar het is een marathon géén sprint.

TRAINING

beetje matig door pijn aan mijn schouder😅 Hebben meer mensen er zo'n last van gehad🤔

BENCH PAUSED
tot 6x40
Daarna 2x6x50 met SL

INCL DB PRESS
12X2X14
12X2X14
12X2X14

Achteraf had ik beter geen UB moeten trainen😅

GHR
12X
12X
12X

BULG SPLIT SQ
10X20
10X20
10X20
10X20

LEGEXTENSION
10X75
10X75
11X75

HIPABDUCTION
13X75
13X75
13X75

Ik ken het probleem, het zit er allemaal nog wel onder en muscle memory helpt ook, maar het kost tijd.
ik had dan welliswaar geen zwangerschap, maar de love handles en kussentjes zijn er niet minder om.
de spiegel en meetlint motiveren, maar het is een marathon géén sprint.
Ja dat is het ook.. spiergeheugen helpt zeker mee, maar bijna 6 maanden praktisch niets doen is dan ook wel erg lang! Maar goed, een goede bulk straks zal ook zeker wel helpen😁

onder de huidige omstandigheden gaat het eigenlijk best goed!! Ik ben blij met de progressie,
Je mag deze best even vasthouden zonder mitsen en maren.
Aan motivatie is er in ieder geval geen gebrek.
:thumb:
beetje matig door pijn aan mijn schouder😅 Hebben meer mensen er zo'n last van gehad🤔
Twee mensen die ik ken heel erg, anderen niet of nauwelijks. Eén van die twee heeft het voornemen na de tweede prik veel te bewegen met die arm, eventueel oefeningen met lichte gewichten.

Je mag deze best even vasthouden zonder mitsen en maren.

:thumb:

Twee mensen die ik ken heel erg, anderen niet of nauwelijks. Eén van die twee heeft het voornemen na de tweede prik veel te bewegen met die arm, eventueel oefeningen met lichte gewichten.
Ik ben de hele dag in de weer geweest met mijn arm (iets met een baby sjouwen😅), maar helaas! Het deed ook al vrij snel pijn.. dat had mijn vriend helemaal niet🤔

Nouja, als dat de enige klacht is dan vind ik het prima! Mijn broertje had hoge koorts!

Ik had beetje stijf / beurs dat was op zich vrij snel over, maar nu met de theragun voel ik de plek wat dieper nog wel (2wkn later)

Tussen zo ongeveer 24 en 48 uur na de 1e Moderna injectie voelde ik m'n side delt het meest branden als ik 'm ging heffen. Heb ook 1 nacht niet op m'n linker zij kunnen slapen, das ja, best gevoelig! Gelukkig had ik mijn trainingen achteraf gezien perfect gepland. Vlak voor de injectie side delts getraind en 72 uur later weer. Toen was de pijn al weer grotendeels weggetrokken.

Ik ben over ruim 3 weken ongeveer klaar met cutten, maar ik wil dan een korte break houden om vervolgens nog eens 4 weken te cutten... dat is in ieder geval het plan!

Ik maak sowieso eindfoto's na de 12 weken cutten mocht het plan toch wijzigen!
Oei, dat is nog wel even lijden dan..... maar nog wel een klein feestje in de vorm van een break. Sterkte :)

Ik had beetje stijf / beurs dat was op zich vrij snel over, maar nu met de theragun voel ik de plek wat dieper nog wel (2wkn later)
Dat is vrij lang dan! Ik las ook dat het vaccin erg snel op de markt is gebracht en minder gevaarlijke bijwerkingen hebben ze voor lief genomen. Dit zal in de toekomst wel beter worden.
Tussen zo ongeveer 24 en 48 uur na de 1e Moderna injectie voelde ik m'n side delt het meest branden als ik 'm ging heffen. Heb ook 1 nacht niet op m'n linker zij kunnen slapen, das ja, best gevoelig! Gelukkig had ik mijn trainingen achteraf gezien perfect gepland. Vlak voor de injectie side delts getraind en 72 uur later weer. Toen was de pijn al weer grotendeels weggetrokken.
Ja dat ja! Ik ben vannacht tig keer wakker geworden omdat ik toch weer om ging draaien💀

Ik heb mijn delts woensdag getraind. Die staan voor morgen weer op de planning!
Slingshot😎

Oei, dat is nog wel even lijden dan..... maar nog wel een klein feestje in de vorm van een break. Sterkte :)
Klein feestje haha. Het zal geen AYCE break worden😅 De bedoeling is wel dat ik mijn vet% stabiel ga houden😊 Sowieso wil ik dit keer echt een gecontroleerde bulk omdat ik op een naar mijn mening nog te hoog vetpercentage zit om überhaupt te bulken.

Start / week 1 / week 2 / week 3 / week 4 / week 5 / week 6 & 7 / week 8 / week 9
BW 78,1 / 76,8 KG / 75,7 KG / 76,2 KG / 75,1 / 74,8 / 74,2 / 73,7 / 73

CENTIMETERS
3 MEI / 9 MEI / 16 MEI / 26 MEI / 29 MEI / 7 juni / 19 juni / 26 juni / 4 juli
TAILLE 71,5 / 70,2 / 70 / 69,5 / 68,5 / 68 / 68,5 / 68 / 68
BUIK 93,5 / 93 / 92,5 / 91 / 91 / 90 / 89 / 89 / 89
GLUTES 106,5 / 105,5 / 105 / 104,5 / 103,5 / 103 / 102,5 / 102 / 101,5
DIJ 63,5 / 63,2 / 62,5 / 62,5 / 62 / 62,2 / 61,7 / 61,3 / 61

Terug
Naar boven