Raphie
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.091
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 25%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yess!!😁Strak op schema! de cm’s veranderen in all the right places! dus i.d.d. aanhouden. De rek is er nog niet uit.
Dit is het voordeel van meerdere zaken bijhouden (gewicht, omvangsmaten, huidplooien) als er dan eentje uit de toon schiet maar de andere waarden gaan wel de goede kant op, weet je dat je nog steeds goed zit en schiet je niet in paniek.Alhoewel ik vandaag 2 ons meer weeg dan een week terug, is mijn weekgemiddelde wel 4,5 ons naar beneden en de cm's ook dus ik hou de 2000-2100 kcal gewoon aan! Wellicht gooi ik in de laatste 2 weken er nog wat extra cardio in voor zover dat lukt. Ik voeg week 11/12 ook even samen!
Ja, dat zouden er mee(uw)rderen kunnen doen...Dit is het voordeel van meerdere zaken bijhouden (gewicht, omvangsmaten, huidplooien) als er dan eentje uit de toon schiet maar de andere waarden gaan wel de goede kant op, weet je dat je nog steeds goed zit en schiet je niet in paniek.

Klopt! Gelukkig schiet ik sowieso niet zo snel in de stress😎Dit is het voordeel van meerdere zaken bijhouden (gewicht, omvangsmaten, huidplooien) als er dan eentje uit de toon schiet maar de andere waarden gaan wel de goede kant op, weet je dat je nog steeds goed zit en schiet je niet in paniek.
Eerste before/after die ik post😁
Om de motivatie er in te houden.. verschil in gewicht is 4,6 kg.
Links is 4 mei, rechts vandaag.
Grunn heeey!! Ziet er lekker uit!LUNCH❤❤
Ik heb gisteren Tom kha gai gemaakt, zo lekker dit!
Met oa kippendij, wortel, paprika, kastanje champignons en koriander van eigen kweek.
![]()
Morgen ga ik naar mijn tante In grunn (die heb ik al jaren niet gezien!) en we gaan daar ook eten. Wat ik ga eten is nog een verrassing. Ze is gek op Surinaams dus ik ben heel erg benieuwd (ja stiekem hoop ik op roti kip🤣).
Wat bedoel je @neet61 ?
Hoe lang is het inmiddels geleden dan je bent gevaccineerd? Ik ben maar een leek, maar denk dat zodra je geen hinder meer ondervindt van de injectie bij het aanspannen van de side delt, de kracht ook weer terug moet zijn. Ik kon drie dagen na de injectie weer benchen met het gebruikelijke gewicht. Oorzaak zal wrs toch op een ander vlak liggen, denk ik.Bench gaat sinds ik gevaccineerd ben echt ruk. Kan dat überhaupt nog zo lang krachtverlies? Het is wel in mijn al kapotte schouder gezet. Daar dacht ik pas later aan💀
Alleen maar positief
Die zijn 50% buffer geworden in die weken volgens mij Bench gaat sinds ik gevaccineerd ben echt ruk. Kan dat überhaupt nog zo lang krachtverlies? Het is wel in mijn al kapotte schouder gezet. Daar dacht ik pas later aan💀
Bij mij was het maar 1 dag stijf, en 2 dg na de vaccinatie kon ik weer alles. Maar er zal best veel individuele variatie zijn....Hoe lang is het inmiddels geleden dan je bent gevaccineerd? Ik ben maar een leek, maar denk dat zodra je geen hinder meer ondervindt van de injectie bij het aanspannen van de side delt, de kracht ook weer terug moet zijn. Ik kon drie dagen na de injectie weer benchen met het gebruikelijke gewicht. Oorzaak zal wrs toch op een ander vlak liggen, denk ik.
Vandaar ook mijn disclaimer 'Ik ben maar een leek'.Altijd voorzichtig zijn je eigen ervaring als regel te duiden (n=1).
2 juli was dat. Nu zou het ook heel goed aan andere zaken kunnen liggen, maar ik ging nog wekelijks vooruit tot dat punt. Daarna had ik flink krachtverlies wat nu ook niet terug is gekomen. Mijn dieet zal daar hoogstwaarschijnlijk mee te maken hebben!Hoe lang is het inmiddels geleden dan je bent gevaccineerd? Ik ben maar een leek, maar denk dat zodra je geen hinder meer ondervindt van de injectie bij het aanspannen van de side delt, de kracht ook weer terug moet zijn. Ik kon drie dagen na de injectie weer benchen met het gebruikelijke gewicht. Oorzaak zal wrs toch op een ander vlak liggen, denk ik.
Er is zeker wat spiermassa bij😁 Ik merk dat mijn "basis" spiermassa altijd snel terug komt (zo ook na mijn schouderoperatie), maar voor de rest moet ik altijd weer flink geduld hebben.Alleen maar positiefDie zijn 50% buffer geworden in die weken volgens mij
![]()
Ik was vooral benieuwd of meer mensen dit zo hebben ervaren. Krachtverlies in een cut is ook vrij normaal, alleen leek dat tot dat punt nog totaal niet aan de orde te zijn! Dat heeft weer grotendeels te maken met de "comebackgains", maar ik denk ook dat die vlieger nu niet meer op gaat.Sommige mensen hebben veel last na de vaccinatie en/of injectie, dit zou bv een ontsteking kunnen zijn. Volgens mij is dit een bekende bijwerking.
Sommige mensen die ik ken hadden totaal geen last van de naald, anderen hebben een dag en een nacht pijn en stijfheid gehad. Ik ken 1 persoon die heel lang last heeft gehouden van de schouder na AZ, die is redelijk sportief dus baalde er ook flink van.
Altijd voorzichtig zijn je eigen ervaring als regel te duiden (n=1). Maar ook voorzichtig met de drogreden: "post hoc, ergo propter hoc" (erna, dus erdoor).
Sterkte ermee!