snowke90
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 3.731
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 30%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik volg geen "vast" schema dus ik heb alleen de training van vorige week vrijdag aangepast zodat ik deze niet vergeet😅 In grote lijnen doe ik wel ongeveer hetzelfde.Niet om te haten, maar als natty chick (ook wel als dude, maar als chick nog erger ivm hormones) denk ik dat het echt ziek weinig uitmaakt wat je doet voor biceps. Als je een curl leuk vind of het ziet leuk uit, kan je die toch gewoon doen zonder je schema echt aan te passen?![]()
Niet om te haten, maar als natty chick (ook wel als dude, maar als chick nog erger ivm hormones) denk ik dat het echt ziek weinig uitmaakt wat je doet voor biceps. Als je een curl leuk vind of het ziet leuk uit, kan je die toch gewoon doen zonder je schema echt aan te passen?
Goeie vraag!Wat is jouw droom fysiek of wat zou je willen bereiken?
Met die grote letters lijkt de training nog langer!Afternoon Workout
maandag 16 aug. 2021, 20:40
Pull Up (Assisted)
Set 1: (-27 kg) × 10
Set 2: (-23 kg) × 8
Set 3: (-23 kg) × 8
straight arm lat pulldown
Set 1: 27 kg × 14
Set 2: 27 kg × 11
Set 3: 27 kg × 10
Set 4: 23 kg × 6 [Drop Set]
calve raises seated
Set 1: 20 kg × 20
Set 2: 20 kg × 20
Set 3: 20 kg × 20
rope curl
Set 1: 27 kg × 15
Set 2: 32 kg × 11
Set 3: 32 kg × 12
Triceps Pushdown (Cable - Straight Bar)
Set 1: 27 kg × 14
Set 2: 27 kg × 14
Set 3: 27 kg × 14
Set 4: 27 kg × 14
Note: ROPE!
ab crunch machine
Set 1: 32 kg × 15
Set 2: 36 kg × 13
Set 3: 36 kg × 13
Bicep Curl (Dumbbell)
Set 1: 20 kg × 18
Set 2: 20 kg × 18
3e Set overgeslagen, bench was eindelijk vrij🤔
Bench Press (Barbell) t&g
Set 1: 30 kg × 12
Set 2: 40 kg × 13
Set 3: 50 kg × 7
Set 4: 50 kg × 6
Set 5: 40 kg × 13
Workout notes: BASICFIT RUG/BORST/ARMEN/ABS/CALVES
with Strong
https://strong.app.link/Rgm9GxXcMib
---
prima training, alleen irritant dat ik pas aan het einde kon benchen.
Ca 60 minuten. Normaal nog sneller, maar ik kon alleen de armen supersetten.Met die grote letters lijkt de training nog langer!
Hoe lang duurt zoiets?
Haha absoluut. Hij kan fanatiek zijn, alleen heeft het niet zijn prioriteit. Hij heeft wel een achtergrond in sport als keeper (hij was een jeugdtalent) dus hij kan als hij echt wil ver komen, maar meestal zit er iets tegen en kan hij zich niet herpakken (afgelopen jaar door corona en paar jaar terug door een knieblessure).Pittige training! Ik geloof dat jij en je man op iets andere fanatisme niveaux zitten wat dat betreft![]()
Jazrker! Als iets tegen zit dan werk ik om het probleem heen, hij stopt er dan gewoon mee. Ik vind het vooral jammer omdat hij juist makkelijk progressie kan maken als hij serieus traint. Hij vindt nu zelf ook wel dat er wat moet veranderen dus dan traint hij waarschijnlijk weer een paar maanden fanatiek😜