Fitness Seller

Contest Log (v) SP'S TRANSFORMATIE LOGJE

• Topic Starter Topic Starter
Geen vooroordelen😜 Of ik spreek meer mannen, en/of er trainen meer mannen en/of het zijn vaker vrouwen die afhaken😅
O, ik begreep je net verkeerd denk ik. Ik dacht dat je bedoelde dat 9/10 mannen afhaken bij een beetje tegenslag :P Andersom zou ook niet best zijn trouwens :)

Zo hele weekend in Limburg geweest. Super leuk gehad, maar ik heb vannacht denk ik bij elkaar 3 uur geslapen (niet aan 1 stuk ook nog)💀. Ben zo ontzettend moe, maar ik wou eigenlijk wel trainen. Dilemma!!!

Ik kan mijn schema niet opschuiven dus heb alleen de optie om alles in 1 dag te doen of echt een reeks aan oefeningen te skippen. Het is allebei net niks.

Of ik ga gewoon met mijn zombie hoofd trainen, al is het maar 30 minuten.

Ik ga denk ik voor het laatste 🤣

Hele week overigens ook vakantie genomen van het calorieën tellen. Van het weekend ook aardig los gegaan als het gaat om snoep, bbq etc. Vanavond nog chinees🤓

Morgen weer op schema en volgende week start mijn eindcut!

Dit was voor ik weg ging (hp was ook gelijk gebleven) dus dat gaat prima. Ik zal dit weekend wel wat vetgains hebben gehad😜

Screenshot_20210821-102803_Collage Maker.jpg

Zo hele weekend in Limburg geweest. Super leuk gehad, maar ik heb vannacht denk ik bij elkaar 3 uur geslapen (niet aan 1 stuk ook nog)💀. Ben zo ontzettend moe, maar ik wou eigenlijk wel trainen. Dilemma!!!

Ik kan mijn schema niet opschuiven dus heb alleen de optie om alles in 1 dag te doen of echt een reeks aan oefeningen te skippen. Het is allebei net niks.

Of ik ga gewoon met mijn zombie hoofd trainen, al is het maar 30 minuten.

Ik ga denk ik voor het laatste 🤣

Hele week overigens ook vakantie genomen van het calorieën tellen. Van het weekend ook aardig los gegaan als het gaat om snoep, bbq etc. Vanavond nog chinees🤓

Morgen weer op schema en volgende week start mijn eindcut!
Lekker even trainen als een zombie en daarna extreem tevreden over jezelf zijn. Of bijslapen. Die ene keer maakt echt niet uit.

p. S. Alvast gefeliciteerd met je 1e plaats 😉

Laatst bewerkt:
Lekker even trainen als een zombie en daarna extreem tevreden over jezelf zijn. Of bijslapen. Die ene keer maakt echt niet uit.

p. S. Alvast gefeliciteerd met je 1e plaats 😉
Toch maar het eerste gekozen🤓

Haha we zijn er nog niet hoor🤣

Afternoon Workout
zondag 22 aug. 2021, 20:33

ab crunch machine
Set 1: 36 kg × 16
Set 2: 36 kg × 15
Set 3: 36 kg × 15

calve raises seated
Set 1: 20 kg × 20
Set 2: 30 kg × 14
Set 3: 30 kg × 14

overhead press seated
Set 1: 30 kg × 11
Set 2: 30 kg × 12
Set 3: 30 kg × 9

Lateral Raise (Dumbbell)
Set 1: 12 kg × 16
Set 2: 12 kg × 16
Set 3: 12 kg × 14

Front Raise (Barbell)
Set 1: 10 kg × 20
Set 2: 10 kg × 20

rope curl
Set 1: 32 kg × 11
Set 2: 32 kg × 11
Set 3: 32 kg × 11

Triceps Pushdown (Cable - Straight Bar)
Set 1: 32 kg × 10
Set 2: 27 kg × 14
Set 3: 27 kg × 17
Note: ROPE!

Normaal doe ik benen/delts op zondag, maar dit was bij basicfit en daar train ik liever geen benen + zombiemodus. Morgen doe ik benen/bp/rug.

Goed gedaan! Ben trots op je! Toch weet lekker in de pocket. :flexgrin:

Dit was voor ik weg ging (hp was ook gelijk gebleven) dus dat gaat prima. Ik zal dit weekend wel wat vetgains hebben gehad😜

Screenshot_20210821-102803_Collage Maker.jpg
Pooooh! Ziet er goed uit dame! Respect voor jouw toewijding en doorzettingsvermogen!

Uit ervaring weet ik dat bij het hebben van kids veel flexibiliteit nodig is, mooi om te lezen hoe jij het iedere keer toch weer flikt!

Pooooh! Ziet er goed uit dame! Respect voor jouw toewijding en doorzettingsvermogen!

Uit ervaring weet ik dat bij het hebben van kids veel flexibiliteit nodig is, mooi om te lezen hoe jij het iedere keer toch weer flikt!
Dankjewel ❤

Het is ook zeker wel pittig soms, maar onmogelijk is het zeker niet!

Evening Workout
maandag 23 aug. 2021, 20:33

Bench Press (Barbell)
Set 1: 30 kg × 15
Set 2: 40 kg × 13
Set 3: 50 kg × 9
Set 4: 50 kg × 9
Set 5: 40 kg × 17 REPOUT

Lat Pulldown (Cable)
Set 1: 47 kg × 10
Set 2: 47 kg × 10
Set 3: 47 kg × 10

Hip Thrust (Barbell)
Set 1: 50 kg × 15
Set 2: 50 kg × 14
Set 3: 50 kg × 18 REPOUT

Glute Ham Raise
Set 1: (+12 kg) × 13
Set 2: (+12 kg) × 13
Set 3: (+12 kg) × 13

Leg Extension (Machine)
Set 1: 89 kg × 10
Set 2: 89 kg × 10
Set 3: 89 kg × 10

Hip Abductor (Machine)
Set 1: 89 kg × 18
Set 2: 96 kg × 11
Set 3: 96 kg × 11

Weinig tijd vanavond, maar gedaan wat ik kon doen. Ik heb nog 1 pullup geprobeerd, maar dat was gedoemd om te falen met mijn huidige gewicht 🤣 Ik kwam tot 2/3. Op assisted pullups na train ik het verder ook niet. Komt wel weer als ik onder de 70 weeg (ooit).

Plan om deze week op onderhoud te eten is gefaald🐷 Komt deels door de drukte (oudste dochter naar de middelbare school, mijn eigen studie, de baby die last heeft van slaapregressie enz.), maar ook omdat ik in mijn achterhoofd hou dat ik weer ga cutten zondag en als een autist calorieën ga tellen🤭

Nu stond ik er voor het weekend nog prima bij, dus hopelijk vallen de vetgains mee deze week🤓

Trainingen gaan wel lekker🐷

Ik voelde mij gisteren echt min, maarja, niet trainen doe ik alleen als ik echt ziek, zwak en misselijk ben😜

Uiteindelijk weinig gedaan in veel tijd. Ik werd steeds duizelig dus heel misschien was dit keer thuis blijven toch verstandig. Ik ben eigenlijk de hele week al extreem moe💀 Ik slaap prima dus dat is het niet. Wel vrouwgezeik periode vd maand dus dat zal ook niet helpen.

Screenshot_20210826-071117_Strong.jpg

Ik voelde mij gisteren echt min, maarja, niet trainen doe ik alleen als ik echt ziek, zwak en misselijk ben😜

Uiteindelijk weinig gedaan in veel tijd. Ik werd steeds duizelig dus heel misschien was dit keer thuis blijven toch verstandig. Ik ben eigenlijk de hele week al extreem moe💀 Ik slaap prima dus dat is het niet. Wel vrouwgezeik periode vd maand dus dat zal ook niet helpen.
En alles wat je in de post daarvoor noemde en de stress die dat oplevert, kan natuurlijk ook een grote impact hebben op je trainingen. Wat in zo'n geval de verstandigste beslissing is (wel of niet trainen? iets gas terug nemen tijdens de training?) zou ik ook niet weten. Niet te veel forceren in ieder geval! Desnoods een weekje langer op onderhoud blijven eten totdat je weer in wat rustiger vaarwater bent gekomen?

Laatst bewerkt:
En alles wat je in de post daarvoor noemde en de stress die dat oplevert, kan natuurlijk ook een grote impact hebben op je trainingen. Wat in zo'n geval de verstandigste beslissing is (wel of niet trainen? iets gas terug nemen tijdens de training?) zou ik ook niet weten. Niet te veel forceren in ieder geval! Desnoods een weekje langer op onderhoud blijven eten totdat je weer in wat rustiger vaarwater bent gekomen?
Ja zal inderdaad allemaal met elkaar te maken hebben. Ik zit niet helemaal lekker in mijn vel (is niets voor mij, want heb normaal gesproken eerder teveel energie😜). Misschien sluimert er wel een virus, ben ook licht verkouden.

Terug
Naar boven