- Waardering
- 23.837
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Ho ho, nou nou, wat een vooroordelen weerIk hoor daar wel meer mensen over klagen in de gym (al zijn dat 9/10 keer mannen😅).

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ho ho, nou nou, wat een vooroordelen weerIk hoor daar wel meer mensen over klagen in de gym (al zijn dat 9/10 keer mannen😅).

Geen vooroordelen😜 Of ik spreek meer mannen, en/of er trainen meer mannen en/of het zijn vaker vrouwen die afhaken😅
Of de mannen die jij spreekt zeuren er meer over tegen jouGeen vooroordelen😜 Of ik spreek meer mannen, en/of er trainen meer mannen en/of het zijn vaker vrouwen die afhaken😅

Dat kan ook nog

O, ik begreep je net verkeerd denk ik. Ik dacht dat je bedoelde dat 9/10 mannen afhaken bij een beetje tegenslagGeen vooroordelen😜 Of ik spreek meer mannen, en/of er trainen meer mannen en/of het zijn vaker vrouwen die afhaken😅
Andersom zou ook niet best zijn trouwens 
Lekker even trainen als een zombie en daarna extreem tevreden over jezelf zijn. Of bijslapen. Die ene keer maakt echt niet uit.Zo hele weekend in Limburg geweest. Super leuk gehad, maar ik heb vannacht denk ik bij elkaar 3 uur geslapen (niet aan 1 stuk ook nog)💀. Ben zo ontzettend moe, maar ik wou eigenlijk wel trainen. Dilemma!!!
Ik kan mijn schema niet opschuiven dus heb alleen de optie om alles in 1 dag te doen of echt een reeks aan oefeningen te skippen. Het is allebei net niks.
Of ik ga gewoon met mijn zombie hoofd trainen, al is het maar 30 minuten.
Ik ga denk ik voor het laatste 🤣
Hele week overigens ook vakantie genomen van het calorieën tellen. Van het weekend ook aardig los gegaan als het gaat om snoep, bbq etc. Vanavond nog chinees🤓
Morgen weer op schema en volgende week start mijn eindcut!
Toch maar het eerste gekozen🤓Lekker even trainen als een zombie en daarna extreem tevreden over jezelf zijn. Of bijslapen. Die ene keer maakt echt niet uit.
p. S. Alvast gefeliciteerd met je 1e plaats 😉
Yeshh😁Goed gedaan! Ben trots op je! Toch weet lekker in de pocket.![]()
Pooooh! Ziet er goed uit dame! Respect voor jouw toewijding en doorzettingsvermogen!Dit was voor ik weg ging (hp was ook gelijk gebleven) dus dat gaat prima. Ik zal dit weekend wel wat vetgains hebben gehad😜
![]()
Dankjewel ❤Pooooh! Ziet er goed uit dame! Respect voor jouw toewijding en doorzettingsvermogen!
Uit ervaring weet ik dat bij het hebben van kids veel flexibiliteit nodig is, mooi om te lezen hoe jij het iedere keer toch weer flikt!
En alles wat je in de post daarvoor noemde en de stress die dat oplevert, kan natuurlijk ook een grote impact hebben op je trainingen. Wat in zo'n geval de verstandigste beslissing is (wel of niet trainen? iets gas terug nemen tijdens de training?) zou ik ook niet weten. Niet te veel forceren in ieder geval! Desnoods een weekje langer op onderhoud blijven eten totdat je weer in wat rustiger vaarwater bent gekomen?Ik voelde mij gisteren echt min, maarja, niet trainen doe ik alleen als ik echt ziek, zwak en misselijk ben😜
Uiteindelijk weinig gedaan in veel tijd. Ik werd steeds duizelig dus heel misschien was dit keer thuis blijven toch verstandig. Ik ben eigenlijk de hele week al extreem moe💀 Ik slaap prima dus dat is het niet. Wel vrouwgezeik periode vd maand dus dat zal ook niet helpen.
Ja zal inderdaad allemaal met elkaar te maken hebben. Ik zit niet helemaal lekker in mijn vel (is niets voor mij, want heb normaal gesproken eerder teveel energie😜). Misschien sluimert er wel een virus, ben ook licht verkouden.En alles wat je in de post daarvoor noemde en de stress die dat oplevert, kan natuurlijk ook een grote impact hebben op je trainingen. Wat in zo'n geval de verstandigste beslissing is (wel of niet trainen? iets gas terug nemen tijdens de training?) zou ik ook niet weten. Niet te veel forceren in ieder geval! Desnoods een weekje langer op onderhoud blijven eten totdat je weer in wat rustiger vaarwater bent gekomen?