MuscleMeat

Contest Log (v) SP'S TRANSFORMATIE LOGJE

• Topic Starter Topic Starter
Mijn kerel wil per se naar voetbal vanavond dus zijn we in de middag naar BF gegaan. Gigantisch lang moeten wachten voor ik kon benchen vanwege een clubje 15 jarige jochies😐 Gingen ze met zn allen maxen😅 Te grappig.

Maar goed, daardoor was ik al aardig kapot toen ik eenmaal kon benchen.

Telefoon vergeten dus even oldkool loggen.

LAT PULLDOWN ASSISTED SUPERSET
11X-27
8X-27
8X-27

AB CRUNCH MACHINE
15X36
15X36
15X36

CALVE RAISES SEATED
15X30
15X30
15X30

ONE ARM DB ROWS
10X22 PER KANT
10X24
10X24

STRAIGHT LAT PULLDOWN
14X27
12X27
12X27

ROPE CURL BICEP SUPERSET
10X32
10X32
10X32

TRICEP ROPE PUSHDOWN
15X27
15X27
15X27

CROSSBODY DB CURL ALTERNATED
20X2X10
18X2X10
18X2X10

BENCH
13X40
5X50
5X50
meh

TRICEP EXT MACHINE SUPERSET
15X36
15X36
15X36
18X36

HIGH CABLE CURL
3 SETS 10 REPS GEWICHT ?

Katabool gedoe dat voetbal.

Was gewoon mee gegaan kon jij mooi sporten hij voetbal kijken 😋

zei je erna niet dat ze niet hoefden op te ruimen? wat zei maxen is voor jou warming up toch ;)
🤣

Grappig dat je dat zegt, want ik had verwacht dat ze de plates er wel even af zouden halen. Nu kan het zijn dat het luie pubers zijn (dat lijkt mij zeer aannemelijk) of er bestaat een kleinere kans dat ze hadden verwacht dat dat mijn w.u. gewichten zouden zijn🤣

🤣

Grappig dat je dat zegt, want ik had verwacht dat ze de plates er wel even af zouden halen. Nu kan het zijn dat het luie pubers zijn (dat lijkt mij zeer aannemelijk) of er bestaat een kleinere kans dat ze hadden verwacht dat dat mijn w.u. gewichten zouden zijn🤣
Grotere kans dat ze er na het benchen nog wat extra hebben aangehangen om indruk te maken op dat huisvrouwtje.

Vanuit hun perspectief geschreven, excuus als het je raakte, het is duidelijk niet zoals ik jou zie.

Eerst dacht ik aan een ander woord, maar dat gaf weer heel andere associaties in mijn hoofd en de kans dat iemand die zou inkoppen. Dit leek toen een betere oplossing, blijkbaar zag ik dat verkeerd.

Laatst bewerkt:
Vanuit hun perspectief geschreven, excuus als het je raakte, het is duidelijk niet zoals ik jou zie.

Eerst dacht ik aan een ander woord, maar dat gaf weer heel andere associaties in mijn hoofd en de kans dat iemand die zou inkopen. Dit leek toen een betere oplossing, blijkbaar zag ik dat verkeerd.
Dat maakt het niet beter🤣

Nou vooruit, ik vergeef je deze IMMENSE belediging

Haha ik had verwacht dat je die zou kennen, maar bij dezen de uitleg van wikipedia:
Karen is een pejoratieve term die in de VS en andere Engelssprekende landen wordt gebruikt voor een vrouw die zich disproportioneel bevoorrecht of veeleisend gedraagt. De term wordt tevens gebruikt voor vrouwen die vragen naar een leidinggevende, anti-vaxxer zijn of een bob kapsel hebben.

"Karen" , Karen is het stereotype van een bevooroordeelde onuitstaanbare vrouw van middelbare leeftijd - vaak met een gezet postuur altijd blank van huidskleur, met een vlotte korte blonde coupe – die op hoge poten de manager wenst te spreken wanneer een dienstverlener geen rode loper heeft uitgerold voor hare majesteit De Klant. Een racistische vrouw bovendien, die zich hysterisch of bazig opstelt wanneer ze geconfronteerd wordt met de aanwezigheid van een zwarte man of vrouw.

Haha ik had verwacht dat je die zou kennen, maar bij dezen de uitleg van wikipedia:
Karen is een pejoratieve term die in de VS en andere Engelssprekende landen wordt gebruikt voor een vrouw die zich disproportioneel bevoorrecht of veeleisend gedraagt. De term wordt tevens gebruikt voor vrouwen die vragen naar een leidinggevende, anti-vaxxer zijn of een bob kapsel hebben.

"Karen" , Karen is het stereotype van een bevooroordeelde onuitstaanbare vrouw van middelbare leeftijd - vaak met een gezet postuur altijd blank van huidskleur, met een vlotte korte blonde coupe – die op hoge poten de manager wenst te spreken wanneer een dienstverlener geen rode loper heeft uitgerold voor hare majesteit De Klant. Een racistische vrouw bovendien, die zich hysterisch of bazig opstelt wanneer ze geconfronteerd wordt met de aanwezigheid van een zwarte man of vrouw.
Serieus, nooit geweten🤣

Hij noemde je iig geen 'Karen'
Wacht nou even, zo komen de praatjes de wereld in! :D

Ik noemde helemaal niemand iets, maar probeerde een scenario te schetsen voor een mooi effect. Dat effect kwam er wel, maar het was net niet helemaal waar ik op mikte.

I always aim for the stars, but when I miss I tend to crash on the dark side of the moon.

Dat was wel een optie indd als ik oppas had😅
Ik ben nu alweer oppas 🤣
237069840_4530826610301480_162782016853623898_n.jpg

Die bak chips is er ZO in gefotoshopt.... :(

Weer een aanpassing in mijn schema. Mijn kerel gaat op andere dagen trainen dus op mijn verzoek gaan we woensdag samen naar BF.

Ik zit met een paar opties. Of ik hou mijn huidige schema grotendeels aan en doe dan de benen bij BF. Opzich kan dat prima, maar BF heeft enkele apparaten die mijn reguliere gym niet heeft. Oa een abcrunch machine (die is heel fijn!), assisted pullups en seated plate loaded calve raises. Ik zou natuurlijk dan benen/rug/delts/calves/abs kunnen combineren, maar dat gaat wel ten koste van de tijd die ik voor de benen heb.

Een andere optie is dat ik de assisted pullups uit mijn schema haal, of ik doe ipv benen/delts benen/rug. Nog een andere optie is dat ik alles 1 dag opschuif, maar mijn huidige schema blijf hanteren. Dan zou ik morgen benen/delts doen, maandag rug/borst/armen en woensdag nog een keer rug/borst/armen.

Dat laatste heeft niet mijn voorkeur😛

Terug
Naar boven