- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Haha was het maar zo'n feestBij de BF ben je degene met de grootste biceps en durven ze niet?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha was het maar zo'n feestBij de BF ben je degene met de grootste biceps en durven ze niet?
Ik ga vanavond ook heen. Zeg ik express niets 💪Bij de BF ben je degene met de grootste biceps en durven ze niet?
Ik ben er vanavond ook🤣
Dit is uitlokking, ik zeg niets 
Nee je durft niet meer he! Met je huisvrouwtje🤣
Spreken ze je al met 'u' aan?Ik ben er vanavond ook🤣
Btw, voel me wel stokoud in de avond zeg😛
Nee niet in de gym in ieder geval. Grappig dat je dat zegt, want mijn kerel werd met meneer aangesproken van de week.. vond hij vreselijk🤣 Maar goed, hij is ook al bijna 39🤓
Dankjewel meneer😛
Ik verplaatste me even in die 15jarigen van vorige week, maar ook graag gedaan

Hahaha🤣Heb nu echt een heel verhaal in m'n hoofd over een 15 jarige jongen die voor het eerst de sportschool binnen gelopen komt.
Sportschool eigenaar vraagt, wat zijn je doelen jongen. De jongen kijkt om zich heen, ziet @SP1988 staan en zegt: sow, die biceps wil ik ook!
Sorry, tis bijna weekend, minder geslapen, onze kleine meid is voor het eerst verkouden.
Pff nou inderdaad🤣 Ik heb normaal zelden stress. Is altijd zo..alles komt dan tegelijk.Wat een stress weekje zeg. Hopelijk gaat het beter komende week![]()
Wel mooie @natty87 pose
Doe mij dan maar een karbonaadje.
) dus dan kan ik morgen de benen goed trainen.