- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt wel heel snel te gaan, andere factoren zullen ook wel bijtrekken, mogelijk verras je jezelf nog.Update!
BW 78,1 / 76,8 KG / 75,7 KG
CENTIMETERS START 3 MEI / 9 MEI / 16 MEI
TAILLE 71,5 / 70,2 / 70
BUIK 93,5 / 93 / 92,5
HEUPEN 106,5 / 105,5 / 105
DIJ 63,5 / 63,2 / 62,5
HUIDPLOOI 10,5 / 10 MM / 9,5
Dit is enkel de verbranding tijdens training neem ik aan? Doe je ook cardio? Ben dat nog niet tegen gekomen in dit log namelijk.Overzicht van afgelopen week!
Totaal verbrand
5248 kcal
Ja sneller dan verwacht!! Deze week hou ik ook gewoon de 2300-2400 kcal aan. Zou toch lekker zijn als ik over een maand mijn oude broeken weer pasLijkt wel heel snel te gaan, andere factoren zullen ook wel bijtrekken, mogelijk verras je jezelf nog.

Dit is enkel de verbranding tijdens training neem ik aan? Doe je ook cardio? Ben dat nog niet tegen gekomen in
dit log namelijk.
O.K. Dus een deficit van 5248 KCal op een week = 750 KCal/dag, als ik het goed begrijp.Nee dit is wat ik extra heb verbrand (netto). Behoefte (TDEE) - de gegeten calorieën. Ik zet alles in een sheet. Natuurlijk bij benadering, want het is geen exacte wetenschap.

Yeshhh!!!!

Klopt!!O.K. Dus een deficit van 5248 KCal op een week = 750 KCal/dag, als ik het goed begrijp.
Een meisje@SP1988
ik ben er ff tussenuit geweest maar lees dat je inmiddels bent bevallen, kan niet zo snel terug vinden voor een jongen of een meisje maar alsnog van harte jullie samen
En natuurlijk heel veel succes met je "come back" / transformatie![]()
Dankjewel!!TyMooie vorderingen weer deze week, je gaat als een speer![]()
Hopelijk zet deze trend zich door!
initieel zal je minder hard zakken maar eenmaal je het een tijdje neemt zal je dat minder merken. Heb het heel m'n cut genomen en zal het de volgende ook doen. Neem het nu zelf tijdens m'n onderhoud hah. Dat boostje dat het geeft is wel lekker in een cut imo.Gewicht staat even stil, maar cms zijn weer gedaald en ik zie weer lijnen op de buik🎉
Ik zit eraan te denken om weer creatine te gaan nemen. De kilo's zullen dan wel minder hard naar beneden gaan, maar het heeft wel wat voordelen qua spieropbouw. Wat denken jullie?
Yes denk het ook. Ik nam het normaal gesproken altijd wel.initieel zal je minder hard zakken maar eenmaal je het een tijdje neemt zal je dat minder merken. Heb het heel m'n cut genomen en zal het de volgende ook doen. Neem het nu zelf tijdens m'n onderhoud hah. Dat boostje dat het geeft is wel lekker in een cut imo.
@Mentat has left the chat.
Zelfs met inhouden, goed licht en stretchbroek gaat dit rap de goede kant op.Ik wil niet teveel fotos posten aankomende tijd, maar toch even een progressie foto!
![]()