- Waardering
- 8.335
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

), noten etc.
.
). Als iemand dat wel kan zonder obsessieg te zijn dan is dat helemaal top!

)
ging zo moeilijk!!)
)Pff ja echt wel zwaar, opdrukken ook btw! Volgey mij moet ik mezelf ff verplichten om 2 x per weel pushups te doenMooie training! Lijkt me zwaar idd, om aan het einde nog benchpress te doen
Ik ben benieuwd of het carb backloaden je bevalt! Je kan wel elke dag veel lekkere dingen eten haha
maar vandaag een lower carbdag voor mij. Thanks daphne! Ik kon vorig jaar september 0 x opdrukken als ik helemaal diep ging. Ik vond dat zo erg haha. Ben blij dat ik nu fatsoenlijke setjes mee kan makenNice training! Opdrukken gaat ook al best flink he! En je ziet zeker mooie progressie in je rug!
Ik had van de week een no carb dag, 23g carbs in totaal. Het is wel zwaar haha
Hele tijd honger ook al eet ik wel veel vet + eiwitten. Mn lijf denk echt waar the #$%&@ blijven mn koolhydraten! Op trainingsdagen is het meer medium carb. Iets meer vet dan ik at en iets minder kh (zo'n 150 g). High carbdagen komen wel weer na de cut 
Leuk dat je mn log aan t lezen bentLeuke blog. Waarom trek je de cut niet door? Gaat toch top.

75g vet, 150g eiwit en <30g koolhydraten. Ik werd er nogal chagrijnig van haha. Morgen weer een no carb day, dus de bakjes met vis, kip en broccoli staan al klaar ;p
Van honger word ik wel cranky, dus ik verheug me eigenlijk wel weer op het bulken!
low carb is al geen pretje..pff.. ik kan nu alleen nog maar denken aan carbs haha