MuscleMeat

Sp's zomer cut!

Ohh, een fatburner! Welke gebruik je? Ben heel benieuwd naar de resultaten. Wil ik misschien bij mijn volgende cut ook eens naar kijken. Merk je wat verschil al met de caffeine? Gaat dus de goeie kant op allemaal!

• Topic Starter Topic Starter
Ohh, een fatburner! Welke gebruik je? Ben heel benieuwd naar de resultaten. Wil ik misschien bij mijn volgende cut ook eens naar kijken. Merk je wat verschil al met de caffeine? Gaat dus de goeie kant op allemaal!

Ff uit mijn hoofd (ben op werk) fx3 sports. Hele tijd terug gekocht in de aanbieding, want volgens mij hebben ze die uit de handel gehaald. Ik neem maar 1 capsule en dat is volgens mij iets van 115 mg caffeine. Ongeveer net zoveel als een sterke bak koffie, maar aangezien ik geen koffie drink reageer ik daar best wel snel op. Ik merk dat ik wat minder goed kan stil zitten (licht zenuwachtig gevoel), maar ik heb dit eerder geslikt en dat effect verdwijnt wel (dat is het nadeel can caffeine).

De laatste weken van mijn cut ga ik wellicht ophogen naar 2 per dag en daarna weer afbouwen (je raakt er wel een beetje aan verslaafd:P).

Mijn energielevel is nog steeds lekker hoog en ik heb het idee dat ik minder honger heb nu. Gaat goed dus, nu hopen dat de resultaten daar straks ook naar zijn.

Vanavond wordt de eerste keer dat ik op donderdag train (ik ga nu over naar de 5 split), dan kan ik mooi extra werken aan de achterkant :D (deadlift, stiffed leg dl, pull through, bulgarian split squat, hip thrust, leg curl en kuiten).

Nicee je bench de vorige training, volgde je log nog niet dus vandaar :)

Thnx yvn:D

---------- Toegevoegd om 19:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:29 ----------

Beetje chaotische training vanavond en teveel gekletst.. maar goed, wel de 85 kg dl gehaald !!! :D Yeah (met uitstrekken :P).

Leg curl (deadlift plek bezet)
8 x 40 kg
8 x 47 kg

Pull through
12 x 25 kg
12 x 30 kg
10 x 35 kg vpr

Deadlift
6 x 60 kg
4 x 70 kg
2 x 75 kg
2 x 79 kg
1 x 85 kg PR!

bulgarian split squat (ff meer focus op de uitvoering en het aanspannen van de billen aan de bovenkant:))
8 x 8 kg dumbells
8 x 8 kg
8 x 8 kg

Hip thrust (uitvoering nummer 30 haha) armen tegen het bankje
8 x 30 kg
8 x 30 kg (pff niet echt fijn dat gewicht op de heupen, maar ik voelde deze versie wel goed in de billen!)

One leg calve raise
8 x 12 kg
8 x 12 kg
8 x 12 kg

calve raise in de leg press
8 x 25 kg
8 x 45 kg
7 x 55 kg

Kijk eens aan!! En dat nog wel met eerst leg curls gedaan te hebben! Super netjes!! :D :D Ben trots.

Oh ik heb ook echt gruwelijk grote blauwe plekken van hip thrust met de grote barbell... Ik ga vanaf nu p*ssy kussen erop doen bij hip thrust, want dit ziet er niet uit! Doe maar hoor, wordt alleen maar erger, zeker naarmate je BF% alleen maar naar beneden gaat en dat ding gewoon vol op je botten ligt. Alsof ik drie maanden lang gegijzeld en gemarteld ben in een donkere kelder.

Super nette train weer meis! Geniet van je spierpijn morgenochtend.

Kijk eens aan!! En dat nog wel met eerst leg curls gedaan te hebben! Super netjes!! :D :D Ben trots.

Oh ik heb ook echt gruwelijk grote blauwe plekken van hip thrust met de grote barbell... Ik ga vanaf nu p*ssy kussen erop doen bij hip thrust, want dit ziet er niet uit! Doe maar hoor, wordt alleen maar erger, zeker naarmate je BF% alleen maar naar beneden gaat en dat ding gewoon vol op je botten ligt. Alsof ik drie maanden lang gegijzeld en gemarteld ben in een donkere kelder.

Super nette train weer meis! Geniet van je spierpijn morgenochtend.

whahahaha, wat verwoord je dat mooi XD

Ik had niet verwacht dat het erin zat, maar het is toch gelukt :D Trainer was erbij dus die gaf nog mooi wat tips mee :)

Op de heupbotten heb ik niet echt vet zitten dus dat doet echt flink pijn! Mn vet zit meer aan de zijkant/achterkant hehe.

Iig bedankt! Jij gaat morgen voor de 85 he?

Super die PR op 85 kg!! echt knap en sterk!
Lekkere training!

whahahaha, wat verwoord je dat mooi XD

Ik had niet verwacht dat het erin zat, maar het is toch gelukt :D Trainer was erbij dus die gaf nog mooi wat tips mee :)

Op de heupbotten heb ik niet echt vet zitten dus dat doet echt flink pijn! Mn vet zit meer aan de zijkant/achterkant hehe.

Iig bedankt! Jij gaat morgen voor de 85 he?

Blughhh weet het nog niet... Ben nu al excuses aan het verzinnen om toch eerst te gaan squatten.
1. Mijn spotter wil pauze houden om 10.00 dus kan beter eerst squatten.
2. Kan beter eerst squatten dan is de pre workout ingewerkt tegen de tijd dat ik ga deadliften.
3. Kan beter eerst squatten als het nog rustig is, dan is het rek nog niet bezet.
4. ......
Naja, tegen de tijd dat ik bij excuus nummer 18 was bedacht ik me dat ik eigenlijk gewoon excuses aan het bedenken was en dat ik er gewoon weer eens tegenop kijk. Dus ik ga maar eerst squatten en mezelf er niet gek mee maken. Kijk wel hoe ver ik kom. Ga voor de 5 x 80. Als dat wat wordt, dan gooi ik de 85 er wel op, maar ik denk het niet.
Dus ik geniet hier van een afstandje van jouw 85 kilo en baad mij in jouw glorie, zeg maar...

Stuur je zo ff een PM trouwens!!

Blughhh weet het nog niet... Ben nu al excuses aan het verzinnen om toch eerst te gaan squatten.
1. Mijn spotter wil pauze houden om 10.00 dus kan beter eerst squatten.
2. Kan beter eerst squatten dan is de pre workout ingewerkt tegen de tijd dat ik ga deadliften.
3. Kan beter eerst squatten als het nog rustig is, dan is het rek nog niet bezet.
4. ......
Naja, tegen de tijd dat ik bij excuus nummer 18 was bedacht ik me dat ik eigenlijk gewoon excuses aan het bedenken was en dat ik er gewoon weer eens tegenop kijk. Dus ik ga maar eerst squatten en mezelf er niet gek mee maken. Kijk wel hoe ver ik kom. Ga voor de 5 x 80. Als dat wat wordt, dan gooi ik de 85 er wel op, maar ik denk het niet.
Dus ik geniet hier van een afstandje van jouw 85 kilo en baad mij in jouw glorie, zeg maar...

Stuur je zo ff een PM trouwens!!

Ik zal je wel eerlijk zeggen dat ik bovenin het gevoel had dat mn armen eraf zouden scheuren lol :P. Volgende x ff niet te gek maken en wat meer reps doen op de 80 zou misschien wel verstandig zijn :P

Wat fijn dat je me al die geruststelling stuurt voor die 85kg zeg :P Voel me nu al veel zekerder van mijn zaak!

Haha sorry, was niet mn bedoeling:p

Maar ik heb het overleefd:D

ow ik had je verhuizing gemist.
Succes!!

Ondanks de warmte echt een super training! Wat ben ik blij dat ik de deadlift eruit heb gehaald, want ik heb nu veel meer energie (vandaag ook gestart met een fatburner dus die cafeïne helpt ook wel een beetje mee).

BOR
8 x 30 kg
8 x 35 kg
8 x 40 kg PR!
15 x 30 kg

Pullup (groene band)
12 x bw
8 x bw (maar dit x heeeel langzaam naar beneden)
chinups
8 x bw (groene band)
5 x (met lichte ondersteuning)
Ik hoop dat dit makkelijker gaat met een paar kilo minder straks;)

Pulldown extra brede grip (staand met 1 voet tegen het kabelstation)
8 x 26 kg
8 x 33 kg
8 x 33 kg
Pulldown onderhandse grip smal
8 x 33 kg
8 x 40 kg
7 x 42 kg

Nu ik de rug apart train kan ik mooi gaan oefenen met de pullups en chinups. Al weet ik niet wat haalbaar is, omdat de aanhechting van de borst pijn doet als ik helemaal uit ga hangen (vorig jaar ben ik meerdere malen geopereerd). Maar goed, eerst flink veel sterker worden met de pulldown (die heb ik een hele tijd niet meer gedaan).

One arm dumbell row
8 x 14 kg
8 x 16 kg
8 x 18 kg PR! :D
8 x 20 kg PR! :D

Low seated cable row (ff 1 setje om de rug training af te maken)
Ik was benieuwd naar mijn 1 rep max, niet echt serieus dit :P
2 x 57 kg
12 x 40 kg

V-ups
20 x
jackknife (met de tenen op de swissball)
11 x
v-ups
15 x
jackknife
10 x

Ik heb gisteren VRESELIJK veel honger gehad. Vandaag ben ik daarom weer gestart met de fatburner (cafeïne onderdrukt de eetlust) en verder zitten er dingen in als groene thee extract, l-carnitine, chroom etc.

Afvallen gaat nu heel snel, maar dat is logisch. Ik zal vast ook wat vocht kwijt raken, omdat mijn glycogeen voorraden worden uitgeput (en dan eet ik alsnog 265 g koolhydraten :D). Ik heb afgelopen dagen precies volgens schema gegeten en bewogen. Ik heb gisteren 45 min hard gelopen en een kwartier op de trampoline gesprongen.

Vandaag verbrand ik heel wat meer omdat ik thuis ben (dan zit ik bijna niet stil). Ik mag dus best vandaag naar de 2600-2700 kcal toe mocht dat nodig zijn (wat extra fruit met dit weer is ook geen gek idee :)).

Ik kijk het per week aan, maar ik zag vandaag al dat mijn buik platter is. Resultaat is dus al - 4 ons en -1 cm (taille is nu 63,5 cm, mijn buik/lovehandles 83,5). Ik voel me verder kiplekker dus alles verloopt nu zoals ik had gehoopt :)
Red je dat zo vroeg fatburners in te nemen? Hoe lang gebruik je dat meestal?
Ik word na 3 weken heel chagerijnig

Je bedoelt zo vroeg in de cut?

De bedoeling is om dit 6 weken te gebruiken, maar het scheelt dat ik verder geen koffie drink.

Wordt je sjaggie van de fatburners of van het cutten hehe?

Vandaag heb ik wel een mindere dag.. waar is al die energie gebleven??? Maar goed, het hoort erbij;) Inmiddels is er dus wel 7 ons af. Nog een dikke 5 weken te gaan!

In mijn fotologje staan nieuwe pics (dit x ook van mn buik).

Beetje gekke dag vandaag. Normaal train ik heul gezellig met een maatje en dan gaan we na onze schoudertraining ook lekker boksen. Omdat ik vanavond een demonstratie heb (nog meer sport!! :P Totaal 3 uur bootcampen/halteren met 15 minuten pauzes tussendoor) ben ik net gaan sporten. Blugh, ook nog vies weer dus de paraplu meegenomen.

Schouder drukken
8 x 8 kg
8 x 12 kg (10 kg dumbells waren in gebruik)
6 x 12 kg

Combi lateral raise/front raise
8 x 4 kg
8 x 5 kg
8 x 6 kg

Bent over flys
12 x 4 kg
8 x 6 kg
8 x 6 kg

Facepull
14 x 25 kg
8 x 35 kg
8 x 42 kg PR!

rear delt (machine)
8 x 19 kg
8 x 26 kg PR!

Sumo Kettlebelt squat
8 x 28 kg
superset met 20 x breed opdrukken tegen de tafel
8 x 28 kg
superset met 10 x smal opdrukken tegen de tafel (armen langs het lichaam)

Small bench press (al heeeel lang niet meer gedaan, ik ga die weer vaker doen)
12 x 20 kg
8 x 30 kg (armen langs het lichaam)
7 x 30 kg (armen in bp positie)

suc6
sterk die pr op deadlift!

Wordt je sjaggie van de fatburners of van cutten

Nee word chagerijnig van de burners. Zelf heel emotioneel... in de 3e week al... ik ga t ook wel weer gebruiken maar wel later in mijn cut.. anders jank ik allrs bijelkaar hhhh

Dat klinkt heftig zeg, met die fatburners? Echt tegen 't depressieve aan ja? Ik heb ze nog nooit geprobeerd, had het idee dat dat echt iets is dat je pas pakt als je echt op het laatste randje vet zit waar je moeite mee hebt eraf te krijgen. Of thans, ik had het misschien gewoon te makkelijk om er serieus over na te hoeven denken :P

Had gezien van je demonstratie! Dat is kick ass! Lekker dagje zo hoor, zal wel bijdragen aan je verbranding vandaag ;) Neemt ze gewoon even 12 kilo shoulder press :O

Terug
Naar boven