AndroidHealthClinic

Sp's zomer cut!

Sterke training!!

• Topic Starter Topic Starter

suc6
sterk die pr op deadlift!
Dank:D

Nee word chagerijnig van de burners. Zelf heel emotioneel... in de 3e week al... ik ga t ook wel weer gebruiken maar wel later in mijn cut.. anders jank ik allrs bijelkaar hhhh
Klinkt heftig, ik zou dan helemaal geen fatburners nemen.

Dat klinkt heftig zeg, met die fatburners? Echt tegen 't depressieve aan ja? Ik heb ze nog nooit geprobeerd, had het idee dat dat echt iets is dat je pas pakt als je echt op het laatste randje vet zit waar je moeite mee hebt eraf te krijgen. Of thans, ik had het misschien gewoon te makkelijk om er serieus over na te hoeven denken :P

Had gezien van je demonstratie! Dat is kick ass! Lekker dagje zo hoor, zal wel bijdragen aan je verbranding vandaag ;) Neemt ze gewoon even 12 kilo shoulder press :O

Die fatburners doen eigenlijk vrij weinig qua vetverlies. Ik neem het meer voor wat extra energie:)

Wel heftig dagje zo indd. Schrik niet, de teller staat al op 3550 en daar komt nog een nacht bij O.o

Mooie training!

Thnx!

Bleek vrij rustig te zijn gisteren, dus uiteindelijk 3 x 15 min bootcamp gedaan.

(Ongeveer 15-20 reps in 30 sec en 15 sec rust. Totaal 25 sets per ronde)

Ronde 1
Kettlebelt swing 12 kg
Boksen
Wheel rollout
Dumbell roeien 5 kg
Zandzak squat 10 kg

Ronde 2
BOR 20 kg
Boksen
Pushpress 5 kg
Kettlebelt sidebent 12 kg
Zandzak lunges 10 kg

Ronde 3
Stiffed leg deadlift 20 kg
Boksen
One arm Kettlebelt swing 6 kg
Wheel rollout
Zandzak squat 10 kg

Ik heb lichtelijk spierpijn in mn benen wat me best wel verbaast met zulke p*ssy gewichten:p

haha de swings er gelijk in gegooid ;)

haha de swings er gelijk in gegooid ;)

Haha ja, toevallig zat die bij de demonstratie. Mijn idee is om dat bij mijn normale training te gooien met lekker veel gewicht:D

---------- Post added at 17:09 ---------- Previous post was at 08:19 ----------

Doel van vandaag was om echt goed rust te nemen. Toch kon ik het niet laten om de pullup bar weer op te hangen en te kijken hoe het ervoor staat.

En GELUKT!!!:D:D met uithangen dit x:p Ik trek er wel een rare kop bij haha, maar t staat erop

Voor de rest doe ik vrij weinig (ik ben nog steeds kapot van gisteren). Demo was pas half 12 afgelopen dus ik lag nog UREN te stuiteren in bed:( Morgen moet ik fit zijn, dan is mn benendag

[Link niet meer beschikbaar]

Haha ja, toevallig zat die bij de demonstratie. Mijn idee is om dat bij mijn normale training te gooien met lekker veel gewicht:D

---------- Post added at 17:09 ---------- Previous post was at 08:19 ----------

Doel van vandaag was om echt goed rust te nemen. Toch kon ik het niet laten om de pullup bar weer op te hangen en te kijken hoe het ervoor staat.

En GELUKT!!!:D:D met uithangen dit x:p Ik trek er wel een rare kop bij haha, maar t staat erop

Voor de rest doe ik vrij weinig (ik ben nog steeds kapot van gisteren). Demo was pas half 12 afgelopen dus ik lag nog UREN te stuiteren in bed:( Morgen moet ik fit zijn, dan is mn benendag

http://www.youtube.com/watch?v=04gkfuPGXbs&feature=youtube_gdata_player

:cheer::cheer::cheer:

good job!!

Thnx nicky:) Het heeft ff geduurd, maar eindelijk gelukt:D

BAM!! Congratzz

Doet ze gewoon!!! Helemaal top :D :D Voelt lekker he! Volgende maand doen we er 4, deal?

Super!!!!!! En je zal zien. De eerste 2 gaan nu de rest zal sneller volgen!

Super!!!!!! En je zal zien. De eerste 2 gaan nu de rest zal sneller volgen!

Ik moet zeggen dat ik er nu wel lol in krijg nu het eindelijk gelukt is :)

Vandaag weer benen/bicep dag. Man wat was het warm vandaag! Het is maar een kleine sportschool dus de temperaturen lopen snel op (volgens mij hebben ze geen airco). Voor mijn gevoel had ik constant zuurstof tekort :P

full squat
12 x 20 kg
8 x 40 kg vpr
6 x 50 kg vpr
5 x 55 kg PR! :D Zonder spotter
6 x 60 kg (laatste 3 met lichte ondersteuning onder de armen)

bulgarian split squat
8 x 2 x 8 kg
8 x 2 x 8 kg

Leg extension (nog spierpijn van vrijdag dus ff rustig aan gedaan)
8 x 68 kg
8 x 75 kg
8 x 82 kg

Leg press (atg)
8 x 85 kg
8 x 95 kg
8 x 95 kg

Bicep ez-curl (volgens de trainer was de stang 10 kg, dus de gewichten in mijn oude log kloppen niet)
8 x 20 kg breed
8 x 22 kg breed PR!
7 x 23 kg breed PR!

One arm cable curl
8 x 10 kg
8 x 10 kg
8 x 12 kg

One leg calve raise (met paar sec vast houden onderin en bovenin)
8 x 12 kg
8 x 12 kg
8 x 12 kg

Calve raise in de leg press (ook weer met pauzes)
10 x 25 kg
8 x 35 kg

Hip thrust 1 been
10 x per kant

Chinups met paarse band
8 x PR!
7 x PR!

Laatst bewerkt:
Super nice je training! Ondanks de warmte flink wat pr's gezet! You go girl!

Super nice je training! Ondanks de warmte flink wat pr's gezet! You go girl!
Dank je :D

1 week cutten is alweer voorbij. Het resultaat = - 0 kg haha. Ik zie aan mijn gezicht dat ik vocht vast hou en aangezien ik nog zwaarder ben gaan trainen (en nog steeds aardig veel eet) kan het heel goed zijn dat ik nog steeds spiermassa opbouw. Mijn buik is iets droger geworden (zie de foto's in mijn fotolog) dus er is zeker wel wat resultaat.

Ik ben heeeel voorzichtig begonnen, maar aangezien mijn benen en armen aardig veel vorm hebben gekregen moet ik niet te bang zijn om wat steviger te gaan cutten. Mn bovenbeen meet nu koud 55,5 cm en armen 28 cm koud. Toen ik net begon met trainen was dat nog 51 cm en 24,5 cm :eek:

De eerste dagen had ik MEGA veel honger, maar de laatste dagen eigenlijk niet echt. Ik ga dus langzaam aan wat dingen uit mijn menu schrappen. In de eerste instantie alleen op dagen dat ik niet mega veel verbrand.

Vanavond eet ik geen ovenpatat, dat is dus stap 1. Dat scheelt weer 250 kcal. Ik ga in de loop van de week meer dingen schrappen, maar dan wel op momenten dat ik niet train. Vanavond ga ik enkel hardlopen dus dan is een sportshake in de avond wel genoeg.

Morgen train ik overdag dus dan ben ik die extra koolhydraten in de avond niet nodig. Donderdag train ik juist in de avond dus dan schrap ik 2 havermout pannenkoekjes overdag. Op die manier zal ik de rest van de week gaan spelen qua koolhydraten.

Volgende week zal ik wellicht gaan kijken naar extra cardio sessies.

Training van gisteren was niet super. Ik was te enthousiast geworden met die pullups, dus ik had flink veel spierpijn in de schouder/rug.

Ik heb iets lichter getraind, maar wel wat meer reps dan normaal.

Bench press
(doel was een nieuwe pr met 8 reps, dus eerste setje wat minder reps)
6 x 35 kg
8 x 37 kg PR! :)
4 x 40 kg (zonder spotter, dus eigenlijk ook een pr)
8 x 35 kg

Incline dumbell drukken
12 x 10 kg
8 x 12 kg
8 x 12 kg

Machine flys (dit ging voor geen meter, teveel last van mn schouders)
10 x 33 kg
8 x 35,5 kg

Tricep drukken
12 x 20 kg
12 x 20 kg
12 x 20 kg

Overhead tricep extension (kabel)
8 x 15 kg
8 x 20 kg
8 x 25 kg PR!

Rope pushdown
12 x 20 kg
12 x 20 kg
8 x 25 kg

Skullcrusher ez bar (smal)
12 x 10 kg
12 x 10 kg
12 x 10 kg

Hanging knee riase
15 x
15 x
15 x

Jackknife
10 x (en toen kramp in mn voet :P)

Side bents
4 x 12 x 16 kg

Incline situps (4-6 tellen excentrisch, 1-2 tellen omhoog)
15 x
15 x
15 x

Vanwege de onweer had ik vervoer, maar ik heb daardoor bijna 400 kcal minder verbrand. Thuis heb ik een tabata ronde gedaan met opdrukken, burpees, powerjumps, planken, sprinten etc. Ik kwam daarmee op 250 kcal uit en toen was ik er flauw van :P

Oja, nog een overzicht van week 1 + gisteren
Gegeten/verbrand (alles afgerond)
ma 2500 / 3300
di 2500 / 3200
wo 2450 / 3500
do 2450 / 3500
vr 2450 / 4000
za 2500 / 2500
zo 2500 / 3600
(verschil 6250 kcal)
ma 2450 / 3100

Laatst bewerkt:
Netjes hoor, en handig dat je zo naast elkaar kan zetten wat je hebt verbruikt. Sommige dagen meer dan -1000, dat moet dan toch echt wel zoden aan de dijk gaan zetten. Veel cm op je biceps opgebouwd! Gewicht zegt uiteindelijk inderdaad niet zo veel!
Vind het wel stoer dat je na het trainen dan nog thuis een partij enthousiast gaat staan doen omdat je niet naar de gym hebt kunnen fietsen :P Attitude!

Je minipannenkoeken uit het cheap ass pannetje van de Action waren heerlijk, vonden de kinderen ook! :D

Netjes hoor, en handig dat je zo naast elkaar kan zetten wat je hebt verbruikt. Sommige dagen meer dan -1000, dat moet dan toch echt wel zoden aan de dijk gaan zetten. Veel cm op je biceps opgebouwd! Gewicht zegt uiteindelijk inderdaad niet zo veel!
Vind het wel stoer dat je na het trainen dan nog thuis een partij enthousiast gaat staan doen omdat je niet naar de gym hebt kunnen fietsen :P Attitude!

Je minipannenkoeken uit het cheap ass pannetje van de Action waren heerlijk, vonden de kinderen ook! :D

Mn vriend vond me niet helemaal sporen haha, maar ik voelde me ook echt niet voldaan :P Wel leuk met zo'n lichtshow erachter (dikke onweer):D.

Mooi dat de pannenkoeken zijn gelukt :) Mijn kiddo krijgt dagelijks pannenkoeken en dat vind ze helemaal niet erg :P

In! Leuke log :)

je gaat lekker! je hebt het echt heel doordacht allemaal!
Nice PR op die BP ook!

Je hebt zeker lekker wat cm opgebouwd. Hoop dat ik dat ook nog eens mee mag maken!

Terug
Naar boven