MuscleMeat

Squat met zwakke knie

Wat jij nu doet is een beetje hetzelfde als met een Nissan Micra de Dakar rally rijden. Je hebt de basis voor het grote werk niet. Als je lichaam en gezondheid je dierbaar zijn zet je beter een stapje terug. Wat is het nut van veel massa dragen op slechte knieën? Vroeg of laat wordt je er toch mee geconfronteerd. Train je vastus medialis en doe intensief aan stabilisatie training. Ga je op lange termijn veel meer aan hebben.

Wat jij nu doet is een beetje hetzelfde als met een Nissan Micra de Dakar rally rijden. Je hebt de basis voor het grote werk niet. Als je lichaam en gezondheid je dierbaar zijn zet je beter een stapje terug. Wat is het nut van veel massa dragen op slechte knieën? Vroeg of laat wordt je er toch mee geconfronteerd. Train je vastus medialis en doe intensief aan stabilisatie training. Ga je op lange termijn veel meer aan hebben.

Quoted for truth. Lijkt in het begin misschien moeilijk, maar denk ook in langere termijnen.

• Topic Starter Topic Starter

Quoted for truth. Lijkt in het begin misschien moeilijk, maar denk ook in langere termijnen.

Mooie vergelijking :p maar ik snap wat je bedoelt.
Ik heb nooit echt ambitie gehad om huge benen te krijgen, en ik heb er ook nooit aanleg voor gehad (hele familie heeft breed bovenlichaam en sateprikker beentjes:o)
Ik kwam deze site tegen, en denk dat ik daar misschien wel wat aan heb?
http://www.theinjuredknee.com/knee-...s-to-strengthen-vmo-vastus-medialis-obliquus/

Haha boven de 100 kilo..
Misschien dat ik dan ook niks meer voel!
Omdat ik dan waarschijnlijk afbreek bij mijn knieën:p

haha nee joh jij gaat knallen.
als je de beweging wat in je hebt gaan de gewichten net zo rap omhoog.
Dan hoort de 100 bij het opwarmen.

Terug
Naar boven