- Waardering
- 4.991
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Boh ram zwaar 170x20 squatters. Mijn 5rm op normale diepte was toen volgens mij rond de 160.
Boh ram zwaar 170x20 squatters. Mijn 5rm op normale diepte was toen volgens mij rond de 160.
Da fuk. Dat maakt idd meer dan 20 kilo verschil. Zo squatte zij inderdaad ook, misschien ietsjepietsje hoger, en langzamer.
Ze had ook een spotter die geloof ik een beetje meehielp, want haar reps gingen wat te gelijkmatig.

Voor massa doet een kwart squat zeker wat.
Niks veranderd aan schema qua oefeningen behalve quarter squats = enorme groei te zien in vmo's
lees: van geen VMO ontwikkeling naar VMO ontwikkeling![]()
Das wel erg hoog opeens. Als ik 5 keer 110 met iets kan tillen, is mn 1RM bij die oefening maar zo'n 125 kilo max.
Toen ik 6-7 keer de 100 kon benchen was mn max maar 115 destijds.
Vezelverdeling
Wanneer je bij een oefening relatief meer fasttwich vezels aanspreek zal het aantal hh wat je aankan met een bepaald percentage van je 1RM lager liggen dan wanneer je meer slowtwich vezels gebruik. Alleen zal de 1RM bij iemand met overwegend meer fasttwich vezel onder verder de zelfde omstandigheden, hoger uitkomen dan bij iemand met overwegend meer slowtwich vezels.
Ga een op zoek naar de 80% benadering of lees wat die 80% betreft dit eens door Finding The Ideal Training Split | Dr. Squat - Dr. Fred Hatfield
Vraag haar anders een keer op date. Als je toch al zo obsessed bent.
Hoe kom je erachter of je meer fast of slowtwich vezels hebt? Qua massa zal dat wel verschil maken waar je niks aan kan doen.Vezelverdeling
Wanneer je bij een oefening relatief meer fasttwich vezels aanspreek zal het aantal hh wat je aankan met een bepaald percentage van je 1RM lager liggen dan wanneer je meer slowtwich vezels gebruik. Alleen zal de 1RM bij iemand met overwegend meer fasttwich vezel onder verder de zelfde omstandigheden, hoger uitkomen dan bij iemand met overwegend meer slowtwich vezels.
Ga een op zoek naar de 80% benadering of lees wat die 80% betreft dit eens door Finding The Ideal Training Split | Dr. Squat - Dr. Fred Hatfield
Hoe kom je erachter of je meer fast of slowtwich vezels hebt? Qua massa zal dat wel verschil maken waar je niks aan kan doen.