MuscleMeat

Squat vs Front Squat

Users who are viewing this thread

jk88

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
8 apr 2010
Lengte
1m86
Massa
95kg

3XL

Senior Moderator
Super Mod
+15 jaar member
Lid geworden
7 okt 2002
Je kan nniet zo veel vinden wat verglijking betreft. Ik had wel deze opmerking The differing effects of the treatments may reflect different levels of muscular activation or different mechanical aspects of the squat exercises uit dit onderzoek The acute effects of heavy back and front squats on speed during forty-meter sprint trials http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18296970 wat een aanwijzing zou kunnen zijn dat er wel verschil is. Maar ik kan niet bij het gehele onderzoek.

Laatst bewerkt:

Ludens

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
14 okt 2010
Lengte
1m82
Massa
100kg
Vetpercentage
14%
Je kan nniet zo veel vinden wat verglijking betreft. Ik had wel deze opmerking The differing effects of the treatments may reflect different levels of muscular activation or different mechanical aspects of the squat exercises uit dit onderzoek The acute effects of heavy back and front squats on speed during forty-meter sprint trials http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18296970 wat een aanwijzing zou kunnen zijn dat er wel verschil is. Maar ik kan niet bij het gehele onderzoek.

Here you go

Bijlagen

• squats.pdf
    111,3 KB · Weergaven: 120

eNoqmvp

Novice
Lid geworden
14 jan 2013
Lengte
2m04
Massa
158kg
Vetpercentage
14%
Met front squat heb je geen hipdrive, en veel makkelijker ATG te gaan.
Front squat is nice om je teardrop meer shape te geven, backsquat is een pure massbuilder.

jrvi84fi

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
3 dec 2011
Met front squat heb je geen hipdrive, en veel makkelijker ATG te gaan.
Front squat is nice om je teardrop meer shape te geven, backsquat is een pure massbuilder.
front squat is ook een massa bouwer voor de gehele quadricep, niet alleen de vastus medialis

Qxx

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
11 apr 2012
Lengte
1m84
Massa
100kg
Vetpercentage
8%
front squat is ook een massa bouwer voor de gehele quadricep, niet alleen de vastus medialis
Voor je vastus medialis zou ik toch eerder voor leg extensions gaan in plaats van front squats. Eens met je stelling dat FS heel de quads traint.

Naar boven