Tot nu toe heb ik m'n log altijd op de old school manier bijgehouden, in een notiteboekje
. Dat schrijven wordt onderhand wel wat vervelend, voortaan typ ik hem dan maar hier. Wat ik doe is een Rippetoe programma, en ik probeer het zo goed mogelijk te doen. De enige aanpassing die ik heb gemaakt is dat ik om de training de zwaarte vd squat afwissel, omdat ik aan de 90 kg zat overlaatst en het toch wat zwaar wordt. Dus ik ga bv maandag hard squaten, woensdag wat lichter, vrijdag weer zwaar, ... Kga de squat om de training terug opbouwen vanaf 82 kg. Dit ga ik nog een tijdje doen, totdat ik voel dat ik klaar ben om er weer elke training hard tegenaan te gaan met de squats. Dit was de laatste training (maandag 5/5/08).
Squat
82x5
82x5
82x5
Standing Overhead Press
55x5
55x5
55x4 laatste gemist
Pendlay Row
60x5
60x5
60x5
Pull-up
BWx7
BWx6
Opm: SQ gemakkelijk, OP laatste gemist door sprong van 3 kg, volgende keer voor 56 kg gaan, PR ging vorige training slecht, heb gewicht dan niet verhoogd en ging veel beter nu, volgende keer 62 kg nemen, Pull-up bijna bij de BWx8x2
. Dat schrijven wordt onderhand wel wat vervelend, voortaan typ ik hem dan maar hier. Wat ik doe is een Rippetoe programma, en ik probeer het zo goed mogelijk te doen. De enige aanpassing die ik heb gemaakt is dat ik om de training de zwaarte vd squat afwissel, omdat ik aan de 90 kg zat overlaatst en het toch wat zwaar wordt. Dus ik ga bv maandag hard squaten, woensdag wat lichter, vrijdag weer zwaar, ... Kga de squat om de training terug opbouwen vanaf 82 kg. Dit ga ik nog een tijdje doen, totdat ik voel dat ik klaar ben om er weer elke training hard tegenaan te gaan met de squats. Dit was de laatste training (maandag 5/5/08).Squat
82x5
82x5
82x5
Standing Overhead Press
55x5
55x5
55x4 laatste gemist
Pendlay Row
60x5
60x5
60x5
Pull-up
BWx7
BWx6
Opm: SQ gemakkelijk, OP laatste gemist door sprong van 3 kg, volgende keer voor 56 kg gaan, PR ging vorige training slecht, heb gewicht dan niet verhoogd en ging veel beter nu, volgende keer 62 kg nemen, Pull-up bijna bij de BWx8x2
Laatst bewerkt: