- Waardering
- 338
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik dacht even dat die tabel in het begin over je bodyweight ging.

Ben je echt zoveel bijgekomen in 1 maand? Hoeveel is je vetpercentage dan gestegen ongeveer?

Ben je echt zoveel bijgekomen in 1 maand? Hoeveel is je vetpercentage dan gestegen ongeveer?

Gewicht = squatgewicht
Heb de beginpost aangepast, teveel verwarring
Mijn bodyweight is ongeveer 2,5 kg gestegen in de afgelopen maand.

. Hoofdpijn kwam al bij de 6de rep ofzo, toen ben ik gestopt om erger te vookomen, ondanks dat ik meteen stopte heeft het weer een tijdje aangehouden. Gisteren (rustdag) kwam hij ook een paar keer vanuit het niets opzetten. Ben ervan overtuigd dat het door de squats komt, heb nooit hoofdpijn van mijn leven en tijdens het squatten is het begonnen.This is madness!
20r breathing squat...............100 kg ---> FAIL
**** x 1000. Hoofdpijn kwam al bij de 6de rep ofzo, toen ben ik gestopt om erger te vookomen, ondanks dat ik meteen stopte heeft het weer een tijdje aangehouden. Gisteren (rustdag) kwam hij ook een paar keer vanuit het niets opzetten. Ben ervan overtuigd dat het door de squats komt, heb nooit hoofdpijn van mijn leven en tijdens het squatten is het begonnen.
Helaas moet ik jullie teleurstellen, denk dat ik mezelf wel had kunnen pushen naar die 110kg zonder k*thoofdpijn. Misschien ook wel met hoofdpijn, maar ik weet niet wat het is en ga het risico niet lopen.
Thanx voor jullie bijdrage, mede daardoor ben ik zover gekomen![]()