Fitness Seller

sriel's squats and milk log

:roflol: Ik dacht even dat die tabel in het begin over je bodyweight ging.

• Topic Starter Topic Starter
@ ronnieJ:
Ja, zelf moet ik er ook niet te veel aan denken :P
Ik zie er steeds best wel tegenop, denk dat ik de overige oefeningen maar ga ditchen, zodat mijn herstel volledig op de squat gericht is. Die 110 kg moet ik perse halen en heb geen zin om te failen en deloaden zodat het programma nog langer duurt, lol.

---------- Toegevoegd om 21:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:08 ----------

:roflol: Ik dacht even dat die tabel in het begin over je bodyweight ging.

Dat zou pas ziek zijn :roflol:

waar blijft die update??:coffeepc:

Heb 4 dagen rust gehad, morgen ga ik weer knallen.

Laatst bewerkt:
Hehehe, Jesaja :roflol:

20x95 is al behoorlijk netjes man :thumbs:

oke top ben benieuwd

Ben je echt zoveel bijgekomen in 1 maand? Hoeveel is je vetpercentage dan gestegen ongeveer?

Ben je echt zoveel bijgekomen in 1 maand? Hoeveel is je vetpercentage dan gestegen ongeveer?

Gewicht = squatgewicht

Heb de beginpost aangepast, teveel verwarring :P
Mijn bodyweight is ongeveer 2,5 kg gestegen in de afgelopen maand.

Workout 12

20r breathing squat...............97,5 kg
(geen rust)
20r pullovers............................15 kg

10 min low intensity cardio

Was heavy, tijdens de warmup voelde het al heel zwaar. Maar na 2 de-racks van 117,5 kg en een paar bitchslaps er vol tegenaan gegaan.

Weer barstende hoofdpijn laatste paar reps en paar minuten achteraf. Ik vermoed de aanhechting traps ofzo.

Maargoed, op naar de magische 100 :D

Je bent er bijna dude :eek:!!!

Workout 13

20r breathing squat...............100 kg ---> FAIL

**** x 1000 :mad:. Hoofdpijn kwam al bij de 6de rep ofzo, toen ben ik gestopt om erger te vookomen, ondanks dat ik meteen stopte heeft het weer een tijdje aangehouden. Gisteren (rustdag) kwam hij ook een paar keer vanuit het niets opzetten. Ben ervan overtuigd dat het door de squats komt, heb nooit hoofdpijn van mijn leven en tijdens het squatten is het begonnen.

Helaas moet ik jullie teleurstellen, denk dat ik mezelf wel had kunnen pushen naar die 110kg zonder k*thoofdpijn. Misschien ook wel met hoofdpijn, maar ik weet niet wat het is en ga het risico niet lopen.

Thanx voor jullie bijdrage, mede daardoor ben ik zover gekomen :thumb:

alles aan gedacht om stang anders te leggen

**** man dit is balen!

20r breathing squat...............100 kg ---> FAIL

**** x 1000 :mad:. Hoofdpijn kwam al bij de 6de rep ofzo, toen ben ik gestopt om erger te vookomen, ondanks dat ik meteen stopte heeft het weer een tijdje aangehouden. Gisteren (rustdag) kwam hij ook een paar keer vanuit het niets opzetten. Ben ervan overtuigd dat het door de squats komt, heb nooit hoofdpijn van mijn leven en tijdens het squatten is het begonnen.

Helaas moet ik jullie teleurstellen, denk dat ik mezelf wel had kunnen pushen naar die 110kg zonder k*thoofdpijn. Misschien ook wel met hoofdpijn, maar ik weet niet wat het is en ga het risico niet lopen.

Thanx voor jullie bijdrage, mede daardoor ben ik zover gekomen :thumb:

Ik heb dit ook gehad met squatten! En kreeg het erna bij meerdere oefeningen, zoals bij het optrekken voor de rug, maar ook bankdrukken en het was echt erg! Heb zelfs een kleine week rust moeten pakken daardoor, kreeg het namelijk ook buiten de trainingen om.

Hoop niet dat jij hetzelfde krijgt want dat is echt ****ed up.

je gaat toch niet stoppen?

Ik heb altijd lowbar gesquat, dus daar ligt het niet aan denk ik. Ik vermoed dat door de redelijk lange isometrische belasting de aanhechting van mijn traps geïrriteerd is. Als ik mijn traps nu hard aanspan wek ik weer precies dezelfde hoofdpijn op, het straalt door over mijn hele achterhoofd lijkt wel :(

Terug
Naar boven