AndroidHealthClinic

Starter 20 - 2013

Bezoekers in dit topic

LB

Trap bar deadlifts
met triples opgewerkt tot 3x203,5
toen nog 1x 223,5 en een gripfaal op 233,5

Safety Squat Bar Box Squats
5x2 165

KB Swings
3x20 40kilo
 
Ub pompdag
- wijde grip bench press, 8x100 (bij de 7e deed de spotter zijn handen om de bar :rolleyes:) 4x10 80
- 50 total reps BW + 10kilo hammer grip optrekken
- strict oh bb press 5x10
- cs cable rows 5x10
- hammer curls 8x20, 4x10 16
- seated db oh extensions 5x10
- rear delt db flies 3x25
- kettlebell swings 3x25 32kilo
- stretches + foamrollen

beetje jammer van die bench press, had nu geen idee hoeveel ik er zelf nog kon. wilde er 10 doen, had een leuk pr geweest op mijn zwakste grip.
 
Al kk buff aan het worden?
 
Al kk buff aan het worden?

njah ik was echt intens afgevallen... woog nog 84 man. rond de 3000kcals eten is gewoon werkelijk geen optie voor mij. kcals dus weer geupped naar 4000kcals... en dat weet ik nu zeker, aangezien ik netjes elke maaltijd de kcals tel. sta een stuk voller nu, vooral na dit soort trainingen ziet het er uit hoe het er eigenlijk altijd uit zou moeten zien. althans, dan nog een stukje groter, uiteraard ben ik nooit tevreden... daarvoor doen we deze sport ook niet ;)
 
Haha, je doet dit soort pomp trainingen zeker voor de functionele carry-over naar je 1RM's? ;)
 
Haha, je doet dit soort pomp trainingen zeker voor de functionele carry-over naar je 1RM's? ;)

njah. mijn ub lacked gewoon mass, vooral op mijn armen en schouders. ik heb altijd het idee gehad dat dat gebrek aan ub mij altijd nakt bij o.a. het locken van presses. met 37cm armpjes een 140 bench locken is leuk, maar 150 kon ik toen ook zeker weten al van mijn chest af laten vliegen, 40cm+ armen krijgen hem dan eerder gelocked dan die dunne stokjes ;)
 
haha ben je nu al gestopt dan met cutten?
 
haha ben je nu al gestopt dan met cutten?

4000kcals is nog steeds cutten als je bedenkt dat ik 5000+ moet eten om rond de 90 te blijven ;)
 
LB

Squats
warming up
5x2 185

conclusie: fuuuu, gaatje 6 is net te strak, gaatje 5 heb ik net wat speling. zaten wel harde grinders bij, maar niet ontevreden.

Beltless romanian deadlifts - denk ik?
4x8 140 pr

conclusie: het lineair laden begint hier een beetje te stagneren. dit was ****ing zwaar. heb meer moeite met mijn rug recht en chest up te houden dan iets anders eigenlijk. voel mijn hams wel, maar vooral upperback/traps/lats echt heel erg.

Assistance
5x20 40kilo KB Swings (damn...)
3x14 paused ab wheel
foam rollen, stretches, deadhangs
vanavond neck harness raises
 
haha, nice kb swings
wij doen ze ook wel eens met 48kg kb's en is idd andere koek
 
nice, 48... die wil ik ook wel hebben. het gewicht is niet zo'n probleem man, maar het was ****ing warm in de the gym... de aderen stonden daarna boven op mijn quads en niet alleen vastus medialis, maar gewoon helemaal naar boven :roflol:. compleet vochtloos.
 
:eek:

Op refeed dag zit ik op 4000 en dat haal ik al met moeite.

4000 prop ik vrij eenvoudig weg man, vandaag zat ik zo rond de 3800 met dit:
ontbijt: halve liter melk, 100gram fine oats, 1 banaan, 30 gram whey, handje rozijnen = 750 kcal ongeveer
maaltijd 1: 2 bruine broodjes met gebakken ei, 2 boterhammen pindakaas, 450gram kwark, halve liter melk, bak sla + appel = 1300 kcal ongeveer
maaltijd 2 (na het trainen): 300gram gebakken aardappelen, 120gr appelmoes, 260gr runder ribeye, 200gram bruine bonen, 250ml yoghurt met een handje rozijnen en 2 eetlepels lijnzaadolie = 1200kcal ongeveer
en nu net: een bak kwark, handje noten. done. = 750kcal ongeveer


lol ja, chris gaf em... gaat nergens meer over.. :D
 
Laatst bewerkt:
Ha, moet toch zalig zijn als je zoveel kan eten.
 
RPB meet

geen idee meer, weet alleen nog squats tot 3x180 en 3 singles op 190.
en de epische dip battle, waar ik bleef hangen op 2xbw dip + 60, wat wel een pr is.
voor de rest veeeel losse shit gedaan... lol.

was gezellig sowieso.
 
haha die battles zijn leuk.
 
UB pompinator
- 4x10+1x9 wijde grip benchpress 82,5
- 100 total reps hammer grip optrekken
- 5x10 db seated oh presses
- 3x10 cable flies
- 4x6 hammer grip curls
- 4x6 seated oh db extensions

for **** sake... dit viel niet mee na zaterdag... ik had eigenlijk nergens last van, maar tijdens het trainen merkte ik bij de eerste press al dat mijn triceps de dips toch vrij zwaar vond :o. misschien dat het iets te maken had met die static hold (a.k.a. fail) op de 3e rep met 60. of de benchpress setjes... of de swiss bar presses... of de.. etc etc etc
 
Back
Naar boven