MuscleMeat

Starter shape

Bezoekers in dit topic

Zij is ook alles wat mis is met de hele fitness wereld. Irriteer me mateloos aan dit soort idioten
Een snelle blik op haar IG zegt ook dat die meid ze niet alle 24 in het kratje heeft
 
Een snelle blik op haar IG zegt ook dat die meid ze niet alle 24 in het kratje heeft

Zo’n bord voor de kop dat ik me eraan kan frustreren.

Die personal trainer is ook cringe enigste positieve aan hem is ze wijf
 
  • Like
Waarderingen: ACE
"Ik had even genoeg van teveel boven m'n behoefte eten!! DRM even een mini cut"
Niks aan de hand, is gewoon een mini cut.
:jk:
 
  • Haha
Waarderingen: Saus
Niet zo negatief allemaal. TS heeft duidelijk een eetstoornis.
@TS: ik zou hulp gaan zoeken en daarmee doel ik niet op een voedings-/trainingscoach. Je kunt het best contact opnemen met een psycholoog, eventueel op doorverwijzing van je huisarts. Dit is niets om te voor te schamen; er lopen meer mensen bij een psycholoog dan je denkt en ik heb hier ook ervaring mee. Hij/zij zal zich/haar focussen op het mentale deel en je mindset. Voor wat betreft voeding zal eventueel ook een diëtist/internist aan het traject gekoppeld worden.
 
600 test voor een eerste kuur is anders best veel.

Pff maat stop nou is met idioot doen.
500/600mg test is al de beginnerskuur hier lang voordat jij überhaupt trainde. Dat jij een andere mening hebt moet je zelf weten. Dat jij denkt dat krachtgains belangrijk zijn. Zegt al genoeg succes met je aankomende blessures

Weet je wat teveel is in 16 weken tijd 10 kilo+ vet pakken
 
Laatst bewerkt:
Beetje jammer dat jullie haar zo aanvallen en de grond in stampen. Ze heeft duidelijk progress gemaakt aan de foto’s te zien. Ja oke. Ze heeft een ban gehad en een eetstornis. Ze komt nu aan de mensen hier voor advies vragen. Als ik niet wist van die eetstornis zou ik ook denken dat ze moet cutten voor een wedstrijd. En om dat zo tegen iemand te gaan praten die goed op weg is met gewichten over haar eetstornis in het verleden werkt 0% motiverend en heel erg demotiverend. Terwijl ze goed op weg is. Ik lees vaker kinderachtige reacties hier maar jullie kunnen ook te ver gaan. :duh: Dat wilde ik even kwijt. Niet dat jullie het wat boeit waarschijnlijk. Oke doei.
 
Beetje jammer dat jullie haar zo aanvallen en de grond in stampen. Ze heeft duidelijk progress gemaakt aan de foto’s te zien. Ja oke. Ze heeft een ban gehad en een eetstornis. Ze komt nu aan de mensen hier voor advies vragen. Als ik niet wist van die eetstornis zou ik ook denken dat ze moet cutten voor een wedstrijd. En om dat zo tegen iemand te gaan praten die goed op weg is met gewichten over haar eetstornis in het verleden werkt 0% motiverend en heel erg demotiverend. Terwijl ze goed op weg is. Ik lees vaker kinderachtige reacties hier maar jullie kunnen ook te ver gaan. :duh: Dat wilde ik even kwijt. Niet dat jullie het wat boeit waarschijnlijk. Oke doei.

Dit is haar zoveelste topic. Zijn we snel klaar mee. Daarnaast is ze niet goed op weg maar dat zal je dan ook niet snappen
 
oke , dus jij ziet niet duidelijk verschil tussen de before en after foto? Dan raad ik je aan om even langs de ogen dokter te gaan
Ben jij een 2de account van haar? Als je ze echt wilt helpen, beschermt haar dan tegen haarzelf en haar coach.
 
Ben jij een 2de account van haar? Als je ze echt wilt helpen, beschermt haar dan tegen haarzelf en haar coach.

nee ik ken haar niet. En ik ben het wel met jullie eens, maar er zijn ook andere manier om zo iets bij iemand duidelijk te maken. Wat jullie hier doen zijn gewoon pest praktijken. En ik heb een hekel aan pestkoppen.

Maar dat was geen antwoord op de vraag van mij die je daar doet quoten. Er is duidelijk verschil in de before en after foto. Als je dat niet kan zien dan is er toch iets mis met jullie ogen.
 
nee ik ken haar niet. En ik ben het wel met jullie eens, maar er zijn ook andere manier om zo iets bij iemand duidelijk te maken. Wat jullie hier doen zijn gewoon pest praktijken. En ik heb een hekel aan pestkoppen.

Maar dat was geen antwoord op de vraag van mij die je daar doet quoten. Er is duidelijk verschil in de before en after foto. Als je dat niet kan zien dan is er toch iets mis met jullie ogen.
Het gaat erom dat ze wilt blijven cutten...
 
nee ik ken haar niet. En ik ben het wel met jullie eens, maar er zijn ook andere manier om zo iets bij iemand duidelijk te maken. Wat jullie hier doen zijn gewoon pest praktijken. En ik heb een hekel aan pestkoppen.

Maar dat was geen antwoord op de vraag van mij die je daar doet quoten. Er is duidelijk verschil in de before en after foto. Als je dat niet kan zien dan is er toch iets mis met jullie ogen.
als jij vind dat ze goed bezig is, is er met wel wat meer mis dan enkel je ogen.
Een persoon met eetstoornis nog een beetje gaan verdedigen en motiveren, het moet niet gekker worden.
 
oke , dus jij ziet niet duidelijk verschil tussen de before en after foto? Dan raad ik je aan om even langs de ogen dokter te gaan

Ja het is ook super dat als ze op een vp van niks naar 15% gaat wat nog steeds ongezond is om vervolgens weer te gaan cutten. Misschien moet je even indimmen zolang je kennis nihil is.

Grote kans dat ze hormonale problemen heeft.
 
Ja het is ook super dat als ze op een vp van niks naar 15% gaat wat nog steeds ongezond is om vervolgens weer te gaan cutten. Misschien moet je even indimmen zolang je kennis nihil is.

Grote kans dat ze hormonale problemen heeft.
Skatermarvin na z'n vakantie?
 
Back
Naar boven