MuscleMeat

Starter shape

Bezoekers in dit topic

nee ik ken haar niet. En ik ben het wel met jullie eens, maar er zijn ook andere manier om zo iets bij iemand duidelijk te maken. Wat jullie hier doen zijn gewoon pest praktijken. En ik heb een hekel aan pestkoppen.

Maar dat was geen antwoord op de vraag van mij die je daar doet quoten. Er is duidelijk verschil in de before en after foto. Als je dat niet kan zien dan is er toch iets mis met jullie ogen.

Je hebt gelijk, ik kan ook absoluut niet tegen pestkoppen! Jullie moeten je schamen! Wat een kutforum zeg!
 
Buiten dat ze mogelijk een eetstoornis heeft zie ik toch een zeer respectabele vooruitgang tussen de 2 foto's.

Verder weet ik niet wat haar natuurlijke bouw is, maar zou het van iemand zonder eetstoornis ook niet perse raar vinden om iets te willen cutten op foto 2.
We zitten hier perslot van rekening op een fitness en bodybuilding forum..

En daar zitten we nu spastisch te doen over een eetstoornis, terwijl ongeveer de helft van het forum ook met iets dergelijks kampt...
 
Buiten dat ze mogelijk een eetstoornis heeft zie ik toch een zeer respectabele vooruitgang tussen de 2 foto's.

Verder weet ik niet wat haar natuurlijke bouw is, maar zou het van iemand zonder eetstoornis ook niet perse raar vinden om iets te willen cutten op foto 2.
We zitten hier perslot van rekening op een fitness en bodybuilding forum..

En daar zitten we nu spastisch te doen over een eetstoornis, terwijl ongeveer de helft van het forum ook met iets dergelijks kampt...

Eens. Ze maakt stappen.. kan je niet ontkennen.
 
Eens. Ze maakt stappen.. kan je niet ontkennen.
Dat klopt zeker.
Maar door zichzelf zoveel te focussen op gewicht en voeding (wederom) is ze al meermalen teruggevallen.
Ik hoop voor haar dat ze dat inziet en er toch mee aan de gang gaat om niet weer in die obsessie te vallen en de goede weg aan te houden.
 
Dat klopt zeker.
Maar door zichzelf zoveel te focussen op gewicht en voeding (wederom) is ze al meermalen teruggevallen.
Ik hoop voor haar dat ze dat inziet en er toch mee aan de gang gaat om niet weer in die obsessie te vallen en de goede weg aan te houden.

Blijft een klote ziekte
 
En daar zitten we nu spastisch te doen over een eetstoornis, terwijl ongeveer de helft van het forum ook met iets dergelijks kampt...

Helemaal in de foto sectie. Meeste zien er gewoon super uit en maar klagen dat ze er fucked up uitzien.
 
Beiden waar. Maar als t iemand met extreem ondergewicht/eetstoornis betreft is t wel een "ander" verhaal.
Daar doelde ik ook niet op. Meer mensen met een 6pack of gewoon buff zijn en de caption small erbij ofzo:)
 
Daar doelde ik ook niet op. Meer mensen met een 6pack of gewoon buff zijn en de caption small erbij ofzo:)
I know. :)
Maar er zijn wel eens mensen die topics lezen en reageren zonder naar eerdere posts/topics te kijken. Zoals nu gebeurd is.
En door nu over te gaan op de "bigorexia" verschijnselen kan t topic een "verkeerde" wending krijgen voor de mogelijke inzichten van TS....
 
Back
Naar boven