XXL Nutrition

Startpunt en vetpercentage (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

3x pw full body. Met 3 setjes van 10-13 herhalingen. Ik ben 40 dagen bezig.
Welke oefeningen doe je?
Vanwaar de keuze 10-13 herhalingen?

Cardio ? Zo ja hoeveel en wat?
 
3x pw cardio minimaal 30 min.

Wat raad jij aan?
 
3x pw cardio minimaal 30 min.

Wat raad jij aan?

Ik vraag veel maar daar geef je geen antwoord op;)
Dus hoe moet ik dan wat aanraden?
 
Geen idee vanwaar dat is wat me gegeven is om mee te trainen.

Trainen op toestellen benen en armen? Weet niet precies hoe alles heet. Ik denk gewoon beginners schema?
 
Geen idee vanwaar dat is wat me gegeven is om mee te trainen.

Trainen op toestellen benen en armen? Weet niet precies hoe alles heet.

Je kunt je schema toch posten hier?

Toestellen? Sorry maar het klinkt nu al als een ruk schema.

Wanneer je ergens aan begint altijd vragen waarom iets is zoals opgesteld. Geldt voor voeding en training.
Nooit er vanuit gaan dat een PT zomaar alles weet. Iedereen noemt zich tegenwoordig PT.
 
En cardio bedoel ik mee lopen zodat ik net ga hijgen maar niet totaal buiten adem ben
 
Pak je trainingsschema er eens bij ( neem aan dat je die hebt ) en schrijf desnoods alles over ..

Je doet 3 x Per week een fullbody schema , welke oefeningen ..
je doet 3 x per week cardio zeg je .. hoelang , wat en hoeveel kcal verbrand je .. ( hardlopen / fietsen / roeien / HIIT ) ? ?

De sleutel tot hulp licht bij jezelf , wij kunnen je niet voldoende adviseren als je met zo onduidelijke / nietszeggende berichten komt ..
ik snap best dat als het nieuw is allemaal nog niet zo doordringt maar enigszins zelf iets zoeken ( bijv hoe oefeningen heten ) mag je wel doen
 
En cardio bedoel ik mee lopen zodat ik net ga hijgen maar niet totaal buiten adem ben
dat kan dus nog wel wat actiever/intensiever.
afwisselen met bijvoorbeeld eens fietsen of de crosstrainer.
 
Ok
 
Aan de hand van je foto's vind ik dat je best een mooie progressie hebt gemaakt in 40 dagen. Ik zie wel degelijk verschil. Maak je niet te druk om de kilo's maar focus je op de krachttraining.
 
Aan de hand van je foto's vind ik dat je best een mooie progressie hebt gemaakt in 40 dagen. Ik zie wel degelijk verschil. Maak je niet te druk om de kilo's maar focus je op de krachttraining.

Bedankt voor het compliment! Dat had ik echt even nodig een boost! Ik ga er weer tegenaan en nu nog een beetje harder!
 
Bedankt voor het compliment! Dat had ik echt even nodig een boost! Ik ga er weer tegenaan en nu nog een beetje harder!

:roflol:
Waarmee? Welk schema?
 
Wat is je (korte termijn) doel eigenlijk?
 
Met het schema die ik met mijn PT zal bespreken ;)
je vraagt om feedback en hulp. dan kun je toch je schema plaatsen? en dat voorleggen aan je PT
 
Ik heb het schema hier nu niet liggen maar op de sportschool. Maar begreep van jou dat het toch flut was dus ik ga het bespreken met de PT en misschien dat ik dan een ander krijg?
 
Maar dan wil je toch weten wat er precies flut aan is omdat te kunnen bespreken?

Basis is imo zwaar liften op de compounds/basis oefeningen.
Squat, benchpress, deadlifts, bb rows, overhead presses etc.

Assistence dan wat in hogere herhalingen.

Full body is niets mis mee dat 3x in de week te doen. Je kunt ook bijvoorbeeld naar 4 x per week gaan met en upper body/lowerbody schema.
Dus 1 dag boven lichaam, daarna onder ......... etc
 
Back
Naar boven