MuscleMeat

Starx Log: Returning to Greyskull

Veeeel water drinken ..dan wordt die rommel in je lijf afgevoerd
Lekker waterijsje eten :p

Op het seminaire van Magnus Ver Magnusson zei ie dat als hij 1 ding anders zou doen als hij opnieuw kon beginnen is dat hij niet meer zou trainen als hij ziek is, eerst uitzieken en dan pas weer trainen claimt ie. Daarvoor had hij ook al gehamerd erop dat als je ziek bent het dom is om te trainen en je dan meer schade doet dan je zou denken :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.204
Op het seminaire van Magnus Ver Magnusson zei ie dat als hij 1 ding anders zou doen als hij opnieuw kon beginnen is dat hij niet meer zou trainen als hij ziek is, eerst uitzieken en dan pas weer trainen claimt ie. Daarvoor had hij ook al gehamerd erop dat als je ziek bent het dom is om te trainen en je dan meer schade doet dan je zou denken :)
Ik denk dat meneer Magnus daar 100% gelijk in heeft. Ik ga dan ook mijn energie gebruiken om snel weer beter te worden, dan maar even geen squats en burpees!

Het snotterseizoen is weer begonnen :(

• #2.208
Kleine update: griep heeft keihard toegeslagen helaas, denk in ieder geval grootste gedeelte van de komende week nog uit de running. :(

Tja...geef je er maar aan over
Als je goed kan eten en drinken en vooral lang slapen ben je rd volgende week wel vanaf

Beterschap Star!! ;)

Beterschap.

• #2.213
Kleine update: griep heeft keihard toegeslagen helaas, denk in ieder geval grootste gedeelte van de komende week nog uit de running. :(

Oei. Sterkte Star!
Misschien iets te veel van het lichaam gevraagd, zonder volledig te herstellen, afgelopen tijd?

• #2.216
Oei. Sterkte Star!
Misschien iets te veel van het lichaam gevraagd, zonder volledig te herstellen, afgelopen tijd?
Nee, dat is geen probleem geweest, ik ben fitter dan ooit en ben goed blijven eten. Ik ben gewoon weer aan de beurt voor mijn jaarlijkse griepje!

snel beter starx
lekker zacht cognacje erin en :zzz:

Lekker uitzieken dus!! Heb je de jaarlijkse griep er ook weer opzitten straks. Beterschap!

Terug
Naar boven