- Waardering
- 7.244
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 96kg
Thanks, peeps. Ga maar even goed uitzieken!Lekker uitzieken dus!! Heb je de jaarlijkse griep er ook weer opzitten straks. Beterschap!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks, peeps. Ga maar even goed uitzieken!Lekker uitzieken dus!! Heb je de jaarlijkse griep er ook weer opzitten straks. Beterschap!
Geen idee, maar die rommel lijkt me ook niet bevorderlijk. Ik ziek het wel ff uit gewoon.Krijgen mensen van jouw leeftijd niet standaard een griepprik?![]()
Het dekt niet alle griepvarianten, en nu je al ziek bent, helpt het niet meer. Maar verder is het geen rommel. Het verhaal in grachtengordelkringen dat je er autistisch van wordt is EEN BROODJE AAP!!!Geen idee, maar die rommel lijkt me ook niet bevorderlijk. Ik ziek het wel ff uit gewoon.
Hm, ik werk wel in de grachtengordel... Zou dat het zijn? Er zijn daar wel erg veel autisten.Het dekt niet alle griepvarianten, en nu je al ziek bent, helpt het niet meer. Maar verder is het geen rommel. Het verhaal in grachtengordelkringen dat je er autistisch van wordt is EEN BROODJE AAP!!!

En aan die mensen is niet veel meer te redden....Hm, ik werk wel in de grachtengordel... Zou dat het zijn? Er zijn daar wel erg veel autisten.
Nou ja, misschien volgend jaar maar eens in verdiepen, waarschijnlijk is het na deze ellende voorlopig weer welletjes met het ziek zijn.

Yup, 5% is ook wat er aangeraden wordt bij het programma na een vakantie etc. Ik trek 5% van de laatste sessies af en kijk hoe het aanvoelt, griep hakt er idd aardig in.Naar mijn idee kan je prima volgende training ook nog even -5% aanhouden.
Griep is niet niks en te hard van stapel lopen gaat je ook geen betere trainingen opleveren.
Ben benieuwd met je plan waar je over een aantal maanden staat!
Als je tegen het plafond stuitert, moet je je ADHD pilletjes weer innemenOver een paar weken stuiter je weer tegen het plafond...dat wordt weer genieten...feels Gooooood!!!![]()

Als ik echt gek wordt kan ik er niks aan doen, he? Maar zou ik het zelf merken?misschien dat we de psychische escape er nog even in moeten houden
maar je bent alweer lekker bezig zag ik
goeie plannen, succes ermee

Hee maat! Mooie nieuwe titel, toch?
Hehe, zo hoog spring ik nog niet. Maar ik hoop wel dat ik snel weer helemaal herstel, zo'n klotegriep is helemaal niks aan.Over een paar weken stuiter je weer tegen het plafond...dat wordt weer genieten...feels Gooooood!!!![]()
Nou, daar kan ik vast wel aan komen. Ik geloof dat tegenwoordig 90% van de mensen denkt dat ze ADHD hebben.Als je tegen het plafond stuitert, moet je je ADHD pilletjes weer innemen![]()

Zeker, heb nu ook overal spierpijn!SQ is nog steeds een Fullbody exercise die hakt er wel in![]()