Fitness Seller

Starx Log: Returning to Greyskull

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.221
Krijgen mensen van jouw leeftijd niet standaard een griepprik? :D

Geen idee, maar die rommel lijkt me ook niet bevorderlijk. Ik ziek het wel ff uit gewoon.
Het dekt niet alle griepvarianten, en nu je al ziek bent, helpt het niet meer. Maar verder is het geen rommel. Het verhaal in grachtengordelkringen dat je er autistisch van wordt is EEN BROODJE AAP!!!

• #2.225
Het dekt niet alle griepvarianten, en nu je al ziek bent, helpt het niet meer. Maar verder is het geen rommel. Het verhaal in grachtengordelkringen dat je er autistisch van wordt is EEN BROODJE AAP!!!
Hm, ik werk wel in de grachtengordel... Zou dat het zijn? Er zijn daar wel erg veel autisten. :thinking:

Nou ja, misschien volgend jaar maar eens in verdiepen, waarschijnlijk is het na deze ellende voorlopig weer welletjes met het ziek zijn.

Hm, ik werk wel in de grachtengordel... Zou dat het zijn? Er zijn daar wel erg veel autisten. :thinking:

Nou ja, misschien volgend jaar maar eens in verdiepen, waarschijnlijk is het na deze ellende voorlopig weer welletjes met het ziek zijn.
En aan die mensen is niet veel meer te redden.... :)
Tegen deze griepvariant ben je nu je weerstand aan het opbouwen, en die krijg je niet meer. Binnenkort weer knallen!

Er is wel een kosten-baten-discussie te voeren over de griepprik. De cocktail van virussen die ze erin doen is een educated guess; welk(e) virussen voor een epidemie gaat/gaan zorgen in Nederland, is nooit helemaal 100% zeker te voorspellen. Soms krijg je dus toch griep, ook al ben je gevaccineerd. Sommige mensen vinden de resultaten uit het verleden dermate weinig indrukwekkend, dat ze het het geld niet waard vinden.

Zelf ga ik hem al jaren halen, om toch de kans maar te reduceren. Ook geen griep gehad sindsdien (wel een keelonsteking en een enkele verkoudheid).

Door mn slaapprobleem heb ik wel weinig weerstand en ben vaak aan het kwakkelen
Uit gewoonte deze keer ook weer overgeslagen....daar heb ik toch wel spijt van
aan de andere kant pikt de HA er ook nog €10 van mee wat ik die lul eigenlijk niet gun
hij heeft me zo vaak in de steek gelaten
resultaten zijn echt heel persoonlijk..

• #2.229
Goed, de griep loopt eindelijk op z'n einde. En ik ben alweer aan het inplannen voor de komende tijd. Dit is wat ik de komende maanden van plan ben:
- Focussen op zo sterk mogelijk worden en intussen mijn conditie omhoog jagen
- Doorgaan met Greyskull LP + BW plugins en conditioning
- Geen oly lifts, die ga ik in het voorjaar weer doen. Kracht en conditie zijn al twee enorme doelen op zich! Ik blijf wel regelmatig OH squaten, powercleans doen etc.
- Niet afwijken van het plan, tenzij er een medische noodzaak is of als ik dan toch waanzinnig ben geworden

Vandaag dagelijkse BW training:

12 Hammer Grip Chinups
50 Pushups
30 Ab Mat Situps
3x10 Burpees

Voelde echt zwaar aan, voor dingen waar ik 2 weken geleden mijn hand niet voor omdraaide. Zo snel mogelijk weer kracht en conditie terugkrijgen!

Edit: In verband met de flinke griep reset ik de gewichten met 5%

Naar mijn idee kan je prima volgende training ook nog even -5% aanhouden.
Griep is niet niks en te hard van stapel lopen gaat je ook geen betere trainingen opleveren.

Ben benieuwd met je plan waar je over een aantal maanden staat!

• #2.231
Naar mijn idee kan je prima volgende training ook nog even -5% aanhouden.
Griep is niet niks en te hard van stapel lopen gaat je ook geen betere trainingen opleveren.

Ben benieuwd met je plan waar je over een aantal maanden staat!
Yup, 5% is ook wat er aangeraden wordt bij het programma na een vakantie etc. Ik trek 5% van de laatste sessies af en kijk hoe het aanvoelt, griep hakt er idd aardig in.

Goeie plannen! Laten we ervan uitgaan dat de medisch-psychische escape niet nodig is :)

misschien dat we de psychische escape er nog even in moeten houden :D

maar je bent alweer lekker bezig zag ik :thumbup:
goeie plannen, succes ermee

Goed nieuw topic! Succes! :D

Over een paar weken stuiter je weer tegen het plafond...dat wordt weer genieten...feels Gooooood!!! :D

• #2.237
misschien dat we de psychische escape er nog even in moeten houden :D

maar je bent alweer lekker bezig zag ik :thumbup:
goeie plannen, succes ermee
Als ik echt gek wordt kan ik er niks aan doen, he? Maar zou ik het zelf merken? :gek:

Ben nog wel wat kortademig, maar het gaat gelukkig best.

Hee maat! Mooie nieuwe titel, toch?

Over een paar weken stuiter je weer tegen het plafond...dat wordt weer genieten...feels Gooooood!!! :D
Hehe, zo hoog spring ik nog niet. Maar ik hoop wel dat ik snel weer helemaal herstel, zo'n klotegriep is helemaal niks aan.

Als je tegen het plafond stuitert, moet je je ADHD pilletjes weer innemen :D
Nou, daar kan ik vast wel aan komen. Ik geloof dat tegenwoordig 90% van de mensen denkt dat ze ADHD hebben. :roflol:

• #2.238
Goed, vandaag weer getraind en het viel best zwaar eerlijk gezegd. Wel een evenaring van de AMRAP op bench, maar minder reps op squat. Wel een beetje volgens verwachting dus zeker niet teleurgesteld, het zal snel weer beter gaan.

In de ochtend BW oefeningen:
12 Hammer Grip Chinups
50 Pushups
30 Ab Mat Situps

In de middag gewichten en wat conditiewerk:

Bench
5x20
5x40
1x60
5x64
5x64
15x64 (dit viel me mee!)

Band Face Pulls
3x15

Squat
5x20
5x60
3x80
2x100
5x106
5x106
6x106 (deze voelden dus gewoon zwaar, geen puf om te pushen nog)

Conditioning:

Burpees 3x10 (10 in 30 seconden)

Was wel welletjes zo, rustig weer in de flow komen!

SQ is nog steeds een Fullbody exercise die hakt er wel in ;)

• #2.240
Terug
Naar boven