- Waardering
- 5.279
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 14%
en?? hoe was het vandaag met de conditie?Vandaag weer BW oefeningen gedaan:
75 Pushups
25 Hammer Grip Chinups
50 Ab Mat Situps
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en?? hoe was het vandaag met de conditie?Vandaag weer BW oefeningen gedaan:
75 Pushups
25 Hammer Grip Chinups
50 Ab Mat Situps
Grijze schedels hebben doorgaans ook weinig proteïne.Ik weet niet waarom, maar ik lees LP altijd als low protein![]()

Geen idee, de BW oefeningen zo over de hele dag zijn niet heel zwaar. Ik merk het pas met bijvoorbeeld burpees of KB swings en dat soort oefeningen.

De BW oefeningen overdag voelen goed. Chins gaan ook steeds gemakkelijker en alles full ROM. Griep was twee weken terug, dus niet zo gek hoor dat dat nog wat naweeën geeft. Maar ik vecht me gewoon weer terug naar het niveau van daarvoor en dan verder. Het is vaak meer een mentaal ding dan een lichamelijk iets.Nice.... helemaal in het begin deed ik ook 's ochtend een paar oefeningen en 's avonds de rest. Toen maakte ik wel de meeste gains
Was wel een rot griepje zeg, als het (bijna?) een maand later nog doorwerkt![]()
Thanks, maat!
Vrijwel iedere dag inderdaad, gaat prima samen met 3x per week liften. Het is eigenlijk één van de belangrijkste principes van Greyskull.Bw oefeningen zijn onderdeel van Greyskull ?
Zal me er toch eens in gaan verdiepen.![]()
De meeste online info is niet zo best voor Greyskull, het programma is namelijk veel meer dan 3 dagen liften. Begin hier maar vast mee: The Greyskull Methods- A PrimerHmmmh beetje vreemd "maar wel lekker" (dat weet ik eigenlijk nog niet).
Heb even gegoogled op greyskull schema, ik kan (vooralsnog) niets vinden met Bw oefeningen (?)

De meeste online info is niet zo best voor Greyskull, het programma is namelijk veel meer dan 3 dagen liften. Begin hier maar vast mee: The Greyskull Methods- A Primer
En hou je berichtenbox in de gaten.![]()

Ik vind het maar niks! Maar inderdaad, we gaan gewoon weer de goeie kant op.Klinkt erg bekend... vlak na werk trainen zonder eten zijn ook niet mijn sterkste momenten.
Gaat toch wel weer omhoog he die gewichten![]()
Drover's Dog. Australisch restaurant, zijn er drie van geloof ik in Amsterdam. Goeie kip en goeie burger!
Drover's Dog. Australisch restaurant, zijn er drie van geloof ik in Amsterdam. Goeie kip en goeie burger!
oeps... doet me ergens aan denken....De meeste online info is niet zo best voor Greyskull, het programma is namelijk veel meer dan 3 dagen liften. Begin hier maar vast mee: The Greyskull Methods- A Primer
En hou je berichtenbox in de gaten.![]()