- Waardering
- 23.849
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Training van vandaag:
Squat
5x20
5x20
5x60
3x80
2x100
1x110
2x122,5
2x122,5
2x122,5
2x122,5
2x122,5
Bench
5x20
5x40
3x60
2x65
1x75
2x82,5
2x82,5
2x82,5
2x82,5
2x82,5
Band Pull Aparts
4x10
Band Clamshells
4x10
Band Leg Curls
4x10
Ab Wheel
4x10
Klaar. Alles ging easy, techniek zat goed.

Thanks, het is lekker om te merken dat er nog genoeg ruimte is om even door te blijven gaan zo.Mooie training.
Als alles easy ging ziet dat er goed uit voor de komende tijd.![]()
Goed genoeg?

Thanks! Volgende week weer 3-tjes.

Thanks, kan voorlopig nog wel ff door!Geniet van de ruimte die je nog hebt, dat is inderdaad heerlijk altijd.
Een tijdje terug een nasty elleboog tendonitis gehad. En sindsdien altijd hammer grip blijven doen, omdat het beter voelt voor mijn elleboog. Zal binnenkort weer eens testen hoe gewone chins gaan.Wat is de reden dat jij hammer grip (ik denk neutral) chin-ups doet ipv underhand?
Ja, het is wel wat zwaarder, die van mij staan ook nog schuin, waardoor het zelfs meer richting een pullup gaat. Ga toch weer eens gewone chins uitproberen binnenkort!Vandaag 1 setje hammer grip chinups gedaan, dat is toch net een tikkeltje zwaarder dan een gewone chinup, of het is gewoon even wennen.
Ja, maar het zijn werksetjes van maar 2 reps, he? Volg gewoon braaf het Think Strong programma van Ben Pollack en mijn herstel is zelden zo goed geweest.Waarom 11 sets deadlift?
Iedereen roept dat ik te veel doe
Slecht voor spierherstel enz enz
Jij doet er al 11 van 1 oefening![]()

Yup, tot nu toe gaat alles volgens plan. Blijft wel een mooie oefening die deadlift!Als het werkt...dan werkt het
Heb ze ook gedaan de deadlift maar wel wat mindet![]()
Het volume op squat, bench, deads en press is precies genoeg om overal sterker op te worden en intussen goed te herstellen. Ik vind het een superlekker schema.lekkere deads hoor,
bij low reps heb je inderdaad geen last van herstelproblemen, deed een paar weken terug ook repouts met hoog gewicht en dat ging echt problemen geven met herstel.
chin ups geven bij mij eigenlijk altijd vroeg of laat elleboog problemen

Thanks! Het is bij mij een 3-weekse cycle: week 1 met 5 reps, week 2 met 2 reps en week 3 hetzelfde gewicht als week 2 met 3 reps.Mooie chinups!
En ik ga ook maar eens korte setjes met DL proberen dan. Vaak kan je meer dan een dag kapot voelen bij de gewone 3 of 4 x 5.
Het schema moet je wel voor betalen. Komt met informatief ebook en een mooie excel sheet: Think Strong by Ben Pollack (ebook)