Crakie
Huge Freak
- Waardering
- 2.529
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Goeie beginnerkuur. Ananas juice kan altijd nog.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De komende drie weken het 3e (en laatste) blok van Think Strong met onder andere deadlifts tot 145 kg. Allemaal weer iets minder volume dan de weken ervoor. Daarna wil ik kijken of ik alweer een nieuwe 1RM kan maken en een mini deload. Daarna misschien 1 van Andy Bakers programma's met meer hypertrofiewerk. Voorlopig zit ik ook nog even in een (succesvolle) cut, er moet nog iets van 5 kg af. Liefst met zo min mogelijk krachtverlies uiteraard.Al weer lekker opgeladen?
Hoe ziet de komende weken qua trainen er voor jou uit?
OK, toch even anders gaan doen. De afgelopen week en dit weekend weer heel veel lange uren gedraaid, dus recovery is niet best, zeker in een cut. Ik heb Andy Baker's Strength & Mass after 40 dus toch maar 3 weken naar voren geschoven omdat herstel daar volgens mij gemakkelijker van zal zijn en ik ook het voedingsadvies daaruit volg. Ook weer even een leuke verandering.De komende drie weken het 3e (en laatste) blok van Think Strong met onder andere deadlifts tot 145 kg. Allemaal weer iets minder volume dan de weken ervoor. Daarna wil ik kijken of ik alweer een nieuwe 1RM kan maken en een mini deload. Daarna misschien 1 van Andy Bakers programma's met meer hypertrofiewerk. Voorlopig zit ik ook nog even in een (succesvolle) cut, er moet nog iets van 5 kg af. Liefst met zo min mogelijk krachtverlies uiteraard.
Haha, ik woog na de feestdagen alweer 97,5! Zit nu idd weer rond de 93 kg, dus nu klopt ie wel aardig.hoe gaat het eigenlijk met het cutten, ik zie nog steeds 93kg staan.
training ziet er idd niet licht uit, aardig wat werk voor de tri's
alweer lekker wat kwijt dan, rustig aan met cutten, voor dat je het weet kost het kracht.Haha, ik woog na de feestdagen alweer 97,5! Zit nu idd weer rond de 93 kg, dus nu klopt ie wel aardig.
En ja, voor het eerst sinds tijden een tricep pump!
Kracht blijft goed on point, af en toe een cheatday helpt wel. Val gemiddeld zo'n KG per week af, zal straks wel naar een halve KG gaan.alweer lekker wat kwijt dan, rustig aan met cutten, voor dat je het weet kost het kracht.
Mwah, vind dat het buikje wel iets minder kan nog, dus een paar KG extra eraf kan weinig kwaad. Wil zo ronde de 90 KG zitten.1m80 en 93kg is toch ideaal.
Waarom cutten? Blijf gewoon op je gewicht en wordt lekker sterk.
Haha zie dat jij ook het eeuwige dilemma hebt. Wil ik sterk en wat zwaarder...of toch maar wat minder sterk en droger...Mwah, vind dat het buikje wel iets minder kan nog, dus een paar KG extra eraf kan weinig kwaad. Wil zo ronde de 90 KG zitten.
Zolang ik niet inlever op kracht heb ik niet het idee dat het zo’n zwart/wit keuze hoeft te zijn.Haha zie dat jij ook het eeuwige dilemma hebt. Wil ik sterk en wat zwaarder...of toch maar wat minder sterk en droger...
Tja loop er elke keer ook tegen asn

Ah, je wil allebei. Uitstekende keuzeZolang ik niet inlever op kracht heb ik niet het idee dat het zo’n zwart/wit keuze hoeft te zijn.![]()

Ik zit rond de 90kg en ben 6cm kleiner. (in de profielfoto woog ik 93kgMwah, vind dat het buikje wel iets minder kan nog, dus een paar KG extra eraf kan weinig kwaad. Wil zo ronde de 90 KG zitten.
)Vind ik ook!
Ja, ik had een flinke pomp in de triceps. Had dat filmpje inderdaad gezien en heb het onthouden!Als je die EZ lange tijd niet heb t gedaan zijn je tri's lekker van slag
Andy heeft een interessante instructievideo over "Fat Loss & Strength Training"
kernpunt is dat je 1 avond voor je heavy workout flink geladen bent evt door een cheatmaaltijd

Dat heeft toch niets met een obsessie te maken? Ik wil gewoon naar een wat lager vet %, dan voelt alles gewoon beter aan. Ik hoef echt niet shredded te staan. Maar ik geef gerust toe dat ik ook wel ijdel ben, hoor. Niks om je voor te schamen.Ik zit rond de 90kg en ben 6cm kleiner. (in de profielfoto woog ik 93kg)
Vanwaar die obsessie voor een platte buik toch? (ik merk dat hier in zo veel blogs op dit forum. Ik begrijp er werkelijk waar absoluut niks van)
Dit klopt inderdaad wel. Kracht is voor mij belangrijk, maar niet ten koste van alles.Maakt niet uit hoeveel je lift en hoe vaak. Met een hoog vet% ben je gewoon dik en zie je niet eens dat je lift/sport. Dan lijk je gewoon op de zoveelste bankhanger met een dikke buik.
Maar bij 93kg en 1m80 hoef je toch helemaal niet te dik te zijn.Maakt niet uit hoeveel je lift en hoe vaak. Met een hoog vet% ben je gewoon dik en zie je niet eens dat je lift/sport. Dan lijk je gewoon op de zoveelste bankhanger met een dikke buik.