AndroidHealthClinic

Starx Log: Returning to Greyskull

Netjes man die chins! Leuke discussie trouwens wat betreft cutten/bulken. Ik doe nu mijn eerste bulk en vind het ook lastig hoe lang ik de bulk moet doortrekken en wanneer ik weer moet gaan cutten. Zit zelf te denken om te experimenteren met korte bulk (5 weken bijv) en cut (bijv 2 weken) cycles. Al veel over gelezen, maar in de praktijk werkt het per persoon altijd anders denk ik. Zolang je zelf maar tevreden bent over je shape, is nog wel het belangrijkste denk ik zo.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.583
Netjes man die chins! Leuke discussie trouwens wat betreft cutten/bulken. Ik doe nu mijn eerste bulk en vind het ook lastig hoe lang ik de bulk moet doortrekken en wanneer ik weer moet gaan cutten. Zit zelf te denken om te experimenteren met korte bulk (5 weken bijv) en cut (bijv 2 weken) cycles. Al veel over gelezen, maar in de praktijk werkt het per persoon altijd anders denk ik.
Thanks!

Ik heb eigenlijk nog nooit echt bewust gebulkt, ik ben gewoon meer gaan kanen omdat ik van het trainen veel meer honger kreeg. Cutten moet ik dus wel heel bewust doen en dan het liefst met een simpele template die ook wat ruimte overlaat en gemakkelijk te tweaken is.

Ik geloof ook wel in recompen, maar dan moet je zo lang een bepaald stramien aanhouden dat voor mij de lol er snel vanaf is.

het is inderdaad verder een kwestie van uitproberen en kijken wat er werkt en waar je je toch ook wel prettig bij voelt. En een beetje normaal leven vind ik zelf dus ook wel heel belangrijk: ik heb geen trek om 7 dagen per week aan de rijst/zoete aardappel met kip en broccoli te zitten. Een biertje en een burger moeten altijd een optie zijn.

Als je gemiddeld over de week in de goeie richting zit met je eetgewoonten dan zou het wel moeten lukken hoor.
Dus als je eens een burger eet en de dag erna wat op je vetten let zou dat absoluut geen probleem mogen zijn.
Als je maar niet belandt in een stramien van een maand enkel burgers en daarna een maand enkel groeten is het wel OK denk ik. :D

Zoals deze dikkerd:
brian-shaw-worlds-strongest-man-diet.jpg

Een echte couch-potato. :P

Wat zit er nou in die pul?

• #2.591
Training van vandaag:

Press
5x20
5x30
3x40
3x40
3x40
3x40
3x40

Bench
5x40
5x60
1x70
5x77,5
5x77,5
5x77,5

Dumbell Incline Bench
3x10x22,5

Dumbell Decline Bench
3x10x17,5

Band Pull Apart
2x50

Woohoo! Like a bro! :cool:

We hebben tegelijk staan trainen denk ik Star :)

hoe lang ben je nog aan het deloaden?

• #2.599
Training van vandaag: deadlift day met 5-jes.

Squat

10x20
5x60
2x80
3x100
3x100
3x100
3x100
3x100

Deadlift
5x60
3x80
3x100
1x120
5x130
5x130
5x130

SLDL
6x100
6x100

BB Shrugs
15x80
15x80
15x80

Ab Wheel
2x12xBW

Goeie train, alleen bij shrugs tikt die stang steeds tegen de nutsack aan, dat is klote.... volgende keer maar een tok om. :p

:roflol:

Of de nutsack naar achteren plak zoals drags dat doen?

Terug
Naar boven