- Waardering
- 15.402
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

De combo is op dit moment lastig. Ik wil de programma's strikt volgen en niet saboteren door allerlei oly varianten erbij te doen. Misschien in zomer weer.....Ok mooi ...we gaan voor de PR's nice
ja die zijn ook prima...mooie afwisseling wel een beetje onderhouden dan....just saying![]()

Voorlopig nog even doorgaan met de programma's van Andy Baker in ieder geval
Deze keer helaas geen PR's, wel eindelijk weer eens squats boven de 130!pr's en vpr's vliegen je om de oren hier, lekker doorpakken de komende tijd
Ik vind 2x per week pressen wel genoeg, hoor! Morgen weer!
We gaan het zien, merk wel dat het een stuk minder quad dominant is.Low-bar zou in theorie toch wat extra kilootjes op je max moeten geven.
Low-bar zou in theorie toch wat extra kilootjes op je max moeten geven.
. High bar best to build strength, low bar to express strength
.Wel lekkere squats Starx, waren deze high of low bar? Beginnen hoe dan ok serieuze gewichten te worden, goede zaak.
Yay! Ook eindelijk weer eens een bench PR en een dikke chestpump!![]()

Thanks Droopster!

Welkom! Een terechte vraag hoor. Ik ben nu weer bezig met mijn oorspronkelijke doelen: kracht en massa. Vanaf volgende cycle komt er wel weer conditioning bij.Ook in. Heel af en toe kijk ik hier wel eens en vraag ik me af wat je doelen zijn (dat bedoel ik aardiger dan het overkomt). Nu zie ik een aantal keer PR en dat ziet er toch mooi uit.

Thanks Bossie! We blijven ons best doen.Kijkkkkkk Star lekker weer hoor....gewoon doorgaan en heel blijven...nice PR 3 op n rij![]()
![]()
Ja, dat was lang geleden. Feels good!