- Waardering
- 23.848
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Deze? Interessante oefeningZorgen dat je goed hard knijpt
Gouden combinatie met de laatste deadliftrep holden vind ik zelf.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deze? Interessante oefeningZorgen dat je goed hard knijpt
Gouden combinatie met de laatste deadliftrep holden vind ik zelf.

Is het al vrijdag?Lekkere training! Daarna burgertje en biertje gedaan!![]()

Meal timing is erg belangrijk!
Bijna toch?
Je hebt er goed voor gewerkt hoor. Die 50 facepulls en side raises aan het eind nog

Die side raises voelden nog verdomde zwaar...Je hebt er goed voor gewerkt hoor. Die 50 facepulls en side raises aan het eind nog![]()

meteen vol zekerJa, ik stond daarna wat als een dwaas in de spiegel naar mijn schouders te loeren. Ik had het gevoel dat ze 2x zo groot waren, maar de spiegel zei wat anders.

Dit werkt idd beter en dat je dan die schema's minimaal aanpast waar nodig.Ja, dat klopt (is ook nergens anders te vinden)
Maar ik vind het het geld waard, ik heb er een spreadsheet van gemaakt die heel gemakkelijk te tweaken is. En ik doe het beter op strikte programma's dan op mijn eigen brouwsels, omdat ik ze gewoon volg zonder steeds dingen te veranderen.
Train van vandaag
Squat
5x20
5x20
5x60
2x80
6x87,5
6x87,5
Press
5x20
5x30
6x42,5
6x42,5
6x42,5
6x42,5
BOR
8x40
8x60
8x60
8x60
8x60
Band Facepulls
50x
Db Side Raises
50x6
Lekkere training! Daarna burgertje en biertje gedaan!![]()
Dit inderdaad. De basis blijft gewoon intact, dus blijft het gewoon werken.Dit werkt idd beter en dat je dan die schema's minimaal aanpast waar nodig.
Nee, dit soort licht spul mag je gewoon zelf toevoegen.De facepulls en side raises zelf toegevoegd of schrijft het schema van elk 50 reps voor?
En ik doe het beter op strikte programma's dan op mijn eigen brouwsels, omdat ik ze gewoon volg zonder steeds dingen te veranderen.

Nee, ipv veranderen spring je gewoon naar het volgende schema![]()