AndroidHealthClinic

Starx Log: Returning to Greyskull

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.241
Ik vind het al knap wat je nu neer zet ;)
Thanks, maar ik had waarschijnlijk al een stuk verder kunnen zijn als ik eerlijk ben. Ik heb er niet superveel progressie op gemaakt. Nou waren er natuurlijk wel wat blessures en een tijdje anders trainen (hele periodes zonder bench), maar toch... Denk dat naast de 200 kg DL een 100 kg bench wel mijn andere goal dit jaar wordt.

Ik hou je draadje in de gaten dus ben benieuwd wanneer je de 100 gaat aantikken.

2 PRs :thumb:
lekker bezig de laatste tijd man.

2pr's weer goed bezig hoor :)

Thanks, maar ik had waarschijnlijk al een stuk verder kunnen zijn als ik eerlijk ben. Ik heb er niet superveel progressie op gemaakt. Nou waren er natuurlijk wel wat blessures en een tijdje anders trainen (hele periodes zonder bench), maar toch... Denk dat naast de 200 kg DL een 100 kg bench wel mijn andere goal dit jaar wordt.
Wat een negativiteit mr. Star, dat zijn we niet zo van u gewend!

Iedereen had al verder kunnen zijn als ... (iets dat je is overkomen, of ... (iets dat je beter had kunnen doen). Dat is allemaal niet zo relevant, hoogstens steek je er iets van op of kan je een ander er mee helpen.

Je hebt NU die PRs en dat is goed en het heeft er alle schijn van dat er nog meer uit die koker komen rollen, dat is ook goed. En zouden er geen PRs meer komen, maar wordt er alleen getraind om het verval af te remmen, dat is ook goed.

Succes met je doelen!

Misschien High Frequency Bench wat voor je Star?

Mooie PR's weer :thumbs:

• #3.247
Ik hou je draadje in de gaten dus ben benieuwd wanneer je de 100 gaat aantikken.
:thumb:

2 PRs :thumb:
lekker bezig de laatste tijd man.
Dank Neetje!

Thanks!

Wat een negativiteit mr. Star, dat zijn we niet zo van u gewend!

Iedereen had al verder kunnen zijn als ... (iets dat je is overkomen, of ... (iets dat je beter had kunnen doen). Dat is allemaal niet zo relevant, hoogstens steek je er iets van op of kan je een ander er mee helpen.

Je hebt NU die PRs en dat is goed en het heeft er alle schijn van dat er nog meer uit die koker komen rollen, dat is ook goed. En zouden er geen PRs meer komen, maar wordt er alleen getraind om het verval af te remmen, dat is ook goed.

Succes met je doelen!
Nee hoor, ik ben totaal niet negatief, maar wel realistisch. Als ik gewoon consequent blijf trainen zal mijn bench heus wel stijgen. Ik heb er simpelweg niet genoeg aandacht aan besteed. Komt goed!

Misschien High Frequency Bench wat voor je Star?

Mooie PR's weer :thumbs:
Nah, gewoon weer een barbell medicine schema, dat werkt prima.

En thanks!

Inderdaad, is een kwestie van tijd!

Lekkere PR's star, de progressie is aan!

• #3.250
Inderdaad, is een kwestie van tijd!
Zeker weten! Het komt vanzelf met consistent trainen.

Lekkere PR's star, de progressie is aan!
Thanks man! Gaat wel lekker zo inderdaad.

Wel getraind, maar niet van harte vandaag. Ik was doodmoe, mijn trainingshok was zo'n 30+ graden en alles voelde zwaar aan. Gewoon de training een beetje aangepast, want dat is beter dan niets.

OH Press
55x1 @8,5
50x3
40x8
40x8
40x8

Romanian DL
8x110
8x120
8x120
8x120

Toen vond ik het wel welletjes, morgen een lange werkdag . Volgende training op zaterdag weer in een hopelijk iets betere conditie.

Wel getraind, maar niet van harte vandaag. Ik was doodmoe, mijn trainingshok was zo'n 30+ graden en alles voelde zwaar aan. Gewoon de training een beetje aangepast, want dat is beter dan niets.

Weinig energie met dit weer idd.....je bent snel leeg...onderhouden is ook goed
Niet elke week een PR ;)

Ik pak ook een extra rustdag en eet meer....zaterdag maxen

Lekker hoor!! Op naar die 200 deadlift!

• #3.253
Training van vandaag:

Deadlift
160x1 @7
175x1 @8,5 PR!
140x6 @8
140x6 @8

Incline Close Grip Bench
55x8 @7
57,5x8 @8
57,5x8 @8
57,5x8 @8
57,5x8 @8

Belt Squat (MYO reps)
40 KG Kettlebell x 16+5+5+5+4

Yes, 175 KG PR op deadlift! Iets koeler vandaag, dus trainen ging weer wat beter dan woensdag.

Laatst bewerkt:
Netjes hoor een PR terwijl het een RPE 8,5 is

Deadlift blijft lekker gaan :)

Het ging zeker beter dan woensdag.....Zaterdag is PR dag ;) Mooooooi man!!!!

Je ligt mooi op schema voor de 200 kg eind dit jaar. Keep it up!

MYO reps op de belt squat is een leuk idee trouwens. Die onthoud ik.

mooi pr weer op de deadlift
die 200kg zit er al in hoor, onder goede omstandigheden pak je hem.

• #3.260
Bedankt peeps! Tot nu toe gaat alles nog volgens plan, dus ik heb er een goed gevoel bij dat die 200 gaat lukken!

Je ligt mooi op schema voor de 200 kg eind dit jaar. Keep it up!

MYO reps op de belt squat is een leuk idee trouwens. Die onthoud ik.
Ja, die MYO reps werken daar prima mee. Met frontsquats vind ik het een stuk minder.

Terug
Naar boven