Fitness Seller

Starx Log: Returning to Greyskull

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.301
Voor mij zijn de PR's misschien wel wat belangrijker omdat ik af en toe eens een PL wedstrijdje wil meedoen.
Maar ook het zoeken naar wat werkt en nieuwe dingen uitproberen interesseert me ook enorm.
Ja, dan is je 1RM weer een stuk relevanter, ik zit gewoon zelden in een piekfase en bijna voortdurend in een bouwfase. Als ik mijn schema in grove lijnen klaar heb zal ik hem eens naar je toe sturen als dat goed is.

Ja, dan is je 1RM weer een stuk relevanter, ik zit gewoon zelden in een piekfase en bijna voortdurend in een bouwfase. Als ik mijn schema in grove lijnen klaar heb zal ik hem eens naar je toe sturen als dat goed is.
Dat mag je zeker. Ik ben erg benieuwd.
Zelf ga ik eens experimenteren met Emerging Strategies (RTS) als die hypertrofie block van BBM af is.

Dat mag je zeker. Ik ben erg benieuwd.
Zelf ga ik eens experimenteren met Emerging Strategies (RTS) als die hypertrofie block van BBM af is.

Waarom niet gewoon in je log delen, dan kan iedereen even mee kijken. Ben wel benieuwd waar jullie mee op de proppen komen namelijk.

• #4.304
Waarom niet gewoon in je log delen, dan kan iedereen even mee kijken. Ben wel benieuwd waar jullie mee op de proppen komen namelijk.
Daar zit ook wel wat in! Had al een mooie werknaam met "Star" erin bedacht. Alles is momenteel in het Engels, maar dat zal geen punt zijn. Dit is voorlopig hoe ik de hypertrofie fase indeel met wat extra opties. Laat maar horen wat je ervan vindt.

Bijlagen

Daar zit ook wel wat in! Had al een mooie werknaam met "Star" erin bedacht. Alles is momenteel in het Engels, maar dat zal geen punt zijn. Dit is voorlopig hoe ik de hypertrofie fase indeel met wat extra opties. Laat maar horen wat je ervan vindt.

Dank je voor het delen Star!! :)

Dat zou cool zijn, Boss! Denk dat het lowerbody gedeelte wat aanpassingen nodig heeft ivm de enkel, maar de essentie blijft hetzelfde.
LB gaat niet idd ..ik doe gewoon wat mobiliteit zoals nu
UB wellicht met een extra rustdag vanwege het slecht slapen...dus gewoon om de dag sporten
Prio is UB

You've got en PM. ;)

Flinke discussie hier. Ga dat schema vanavond even thuis bekijken :) En mooie hommage aan Bowie.....

• #4.315
Flinke discussie hier. Ga dat schema vanavond even thuis bekijken :) En mooie hommage aan Bowie.....
Het was eerder de tekenfilmserie uit mijn jeugd... :P Het is nog een werknaam, wil wel een leukere naam bedenken eigenlijk.

Anyway eerste training van mijn eigen template:

Bench (4 minuten rust tussen sets)
5x20
5x40
2x60
10x65
10x65
10x65
10x65
10x65

Band Pull Apart (superset met bench)
10x
10x
10x
10x
10x

Dumbbell Rows
5x24
10x35
10x35
10x35
10x35
10x35

Dips
8xBW
8xBW
8xBW
8xBW
8xBW

Fat Grip Barbell Curls
10x23,5
10x23,5
10x23,5
10x23,5
10x23,5

Benchen was goed te doen, niets onverwachts hier, RPE bleef netjes rond de 8 met 4 minuten rust, kijken wat het gaat doen met 3 minuten rust. Voor mensen die hier langzamer in moeten rollen vanwege het volume zal er misschien een optionele opbouwfase van 1 of 2 weken komen, maar dit zou voor de meesten wel te doen moeten zijn.

Rows gingen goed, daar rond de 3/4 minuten rust gehouden tussen setjes.

Dips gingen ook prima, 5x8 was het doel en gehaald. Chins zaten er ook in bij de vorige versie, maar die gaan naar overhead press dag. Fat grip curls gaven een lekkere onderarmpompert.

Voor degenen die nieuwsgierig zijn of ook willen helpen testen is hier de voorlopige template met nieuwe opmaak toegevoegd!

Bijlagen

je bent gelijk begonnen met je eigen schema, mooi :thumbup:
zal het schema ook eens besnuffelen

• #4.317
je bent gelijk begonnen met je eigen schema, mooi :thumbup:
zal het schema ook eens besnuffelen
Ja, het is een pittig schema denk ik, maar ik verwacht wel veel voordeel te halen uit het hoge volume en de (hopelijk goede) massa die ik pak. Ik doe het 2 cycles en daarna kies ik een beproeft krachtschema om te kijken hoe de carry over is.

Ook maar eens een elite account gemaakt, aangezien het forum niet gratis is om te onderhouden en om zo dus een steentje bij te kunnen dragen.

Interessant dat je de zwaarte opvoert door de rust kleiner te maken van week 1-2-3. Benieuwd hoe dat uitpakt.
Gecombineerd met 10 reppers gaat dat bijna op conditietraining lijken :)
Kwa oefeningen ziet het er goed uitgebalanceerd uit, maar je moet het natuurlijk zelf voelen om het zeker te weten.

Korten op je rust.....je moet het maar kunnen!!!
Ik kreeg een karma error.....bij deze :o thnxs

Succes Sterretje!!

Het ligt er denk ik ook een beetje aan wat je de afgelopen weken gedaan hebt of die 5x10@8 met 4 minuten rust wat lukt.
Met 4 minuten rust zou iedereen wel op die @8 moeten kunnen blijven. Alleen het herstel naar de volgende training zou moeilijker kunnen verlopen als je niet gewoon bent dat volume te maken.

Terug
Naar boven