- Waardering
- 7.244
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 96kg
Zeker! Even een break van het "zware" werk voelt wel erg lekker. En hopelijk kan ik er nog wat massa opplakken!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker! Even een break van het "zware" werk voelt wel erg lekker. En hopelijk kan ik er nog wat massa opplakken!
Alleen boven de 30 reps, bruh!
Nou, ik ben het met die eerste meneer eens hoor

Late training en was een beetje gaar. Zoals gewoonlijk ging het weer lekker toen ik eenmaal begonnen was.

Ja, je SSB bar duwt je naar voren, waardoor je inderdaad veel rechterop moet staan. Dus naast je quads spreek je heel erg je core aan.

Als je rechterop staat zou toch juist je anterior chain meer moeten werken?Vooral meer posterior chain en upper back als je het goed doet.
Als je rechterop staat zou toch juist je anterior chain meer moeten werken?
Ja maar dan kan je toch net zo goed gaan front squatten. SSB wordt vooral gebruikt om de posterior chain en upper back te versterken. Dat is waarom o.a Brian Shaw en Brian Alsruhe het veel gebruiken..
The Common Mistake
When a novice lifter uses the Safety Squat Bar, there is almost a reflexive intent onto the handles from the shoulder, as if their powerlifting brain has been hardwired with the thought, “If there is something in my hands, I must push it away from me.”
So you’ll see the lifter keep a very upright extended upper back position on the descent, the ascent, or both. They actively flex their shoulders into the hands, as if they’re attempting to push the handles of the Safety Squat Bar to the ceiling.
Bron:
https://www.elitefts.com/education/why-you-should-pull-the-ssb-handles-in-while-squatting/
De pomp is best lekker, maar de reps gaan geleidelijk omlaag. Ik merk wel dat even zo trainen heel lekker voelt voor de gewrichten en pezen.Hoge reps en een flink volume! Verslaafd aan de pomp tegenwoordig?![]()

Haha, ja koud genomen zonder pumps. Die vorige was ook alweer 3/4 jaar oud ofzo.Ouwe powerbuildert....daarom ook geljk maar nieuw avatar gezet?![]()
heb je die gewiggies omgerekend van pound naar kg? moet haast welPowerbuilding week 3 dag 1 Upperbody Bro Workout
Bench
14x68
10x68
10x68
OHP
10x37
10x37
10x37
BOR
16x73
12x73
12x73
Dips
10xBW+5
10xBW+5
10xBW+5
Chin Ups
10xBW
7xBW
7xBW
Side Delt Raises
20x5
18x5
18x5
Rear Delt Raises
15x8
15x8
15x8
Lekkere training weer! Alles voelt nog steeds goed aan, dit houd ik gemakkelijk vol tot mijn vakantie!

Nee hoor, gewoon microplates. Gewicht stijgt met 1 of 2 kg.heb je die gewiggies omgerekend van pound naar kg? moet haast wel![]()