- Waardering
- 7.244
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 96kg
Je bent gewoon een lekker jong ding, net als ik!Ben 44 en nog een lekker groen blaadje
me and my alter-ego
Heb een tijdje last van mijn pezen gehad rond mijn knieën en sleeves hielpen dit tegen te gaan. Afgelopen zomer enorm gekraak en daarna vervelende pijn in mijn knie gehad, oorzaak was niet helemaal duidelijk, maar uit een MRI scan bleek dat er een gaatje zat in het kraakbeen van mijn patella. Nu voelen mijn knieën wel weer behoorlijk goed, soms een beetje last. En ja, is zeker wat voor jou, zoals Booyaka al zegt: lekker warm en geeft wat extra druk op het geheel.Wat zijn je klachten precies zonder sleeves? Ik heb geen last tijdens het squatten, al plopt het kraakbeen wel eens (alsof je je vingers knakt). Daarbuiten voelen mijn knieën wel eens een beetje gaar, maar alleen bij zware en langdurige belasting (zoals lopen/klauteren over ruw en heuvelig terrein) gaat het mis. Zouden sleeves iets voor mij zijn, denk je?
Thanks! Denk dat die zo rond de 85-90% zitten, heb nog nooit gemaxed, want in mijn home gym 160 kg laten vallen vinden de buren niet zo fijn. Gewoon langzaam door bouwen, ben hier best blij mee!Nice train. Op hoeveel % van je 1 RM zijn die dubbels van je DL?
@Crakie , ja ook voor jou is het wat...ik draag ze ook, heb titans,..gewoon lekker die knieen warm houden werkt denk ik wel preventief ook voor ons oude bazen.

me and my alter-ego
.

Hier 52 jaar en in juni 52+1
.
Nu hebben we een stuk of zes senioren bij elkaar