Fitness Seller

Starx Log: Returning to Greyskull

• Topic Starter Topic Starter
Ben 44 en nog een lekker groen blaadje
:aai: me and my alter-ego
Je bent gewoon een lekker jong ding, net als ik!

Wat zijn je klachten precies zonder sleeves? Ik heb geen last tijdens het squatten, al plopt het kraakbeen wel eens (alsof je je vingers knakt). Daarbuiten voelen mijn knieën wel eens een beetje gaar, maar alleen bij zware en langdurige belasting (zoals lopen/klauteren over ruw en heuvelig terrein) gaat het mis. Zouden sleeves iets voor mij zijn, denk je?
Heb een tijdje last van mijn pezen gehad rond mijn knieën en sleeves hielpen dit tegen te gaan. Afgelopen zomer enorm gekraak en daarna vervelende pijn in mijn knie gehad, oorzaak was niet helemaal duidelijk, maar uit een MRI scan bleek dat er een gaatje zat in het kraakbeen van mijn patella. Nu voelen mijn knieën wel weer behoorlijk goed, soms een beetje last. En ja, is zeker wat voor jou, zoals Booyaka al zegt: lekker warm en geeft wat extra druk op het geheel.

Nice train. Op hoeveel % van je 1 RM zijn die dubbels van je DL?

@Crakie , ja ook voor jou is het wat...ik draag ze ook, heb titans,..gewoon lekker die knieen warm houden werkt denk ik wel preventief ook voor ons oude bazen ;).
Thanks! Denk dat die zo rond de 85-90% zitten, heb nog nooit gemaxed, want in mijn home gym 160 kg laten vallen vinden de buren niet zo fijn. Gewoon langzaam door bouwen, ben hier best blij mee!

• Like
Waarderingen: Inb4
Neet is de ouwe lullel club aan het promoten zie ik :)
Mooie trainingen zie ik
Sterke squat hoor..petje af

Vind je het niet jammer dat je je in moet houden op een training of een stapje terug moet doen omdat je goed voor de dag wil komen bij Krav Maga? Desalniettemin erg nette training :thumbs:

Neet is de ouwe lullel club aan het promoten zie ik :)
Mooie trainingen zie ik
Sterke squat hoor..petje af
Mock meet in de studio van Nederland in Beweging! :D
Thanks, lowerbody is relatief een stuk sterker dan upperbody. kan ook door mijn korte pootjes komen!

Vind je het niet jammer dat je je in moet houden op een training of een stapje terug moet doen omdat je goed voor de dag wil komen bij Krav Maga? Desalniettemin erg nette training :thumbs:
Neuh, hou me niet in op de gewichten, gewoon een stapje terug in volume. Gaat niet zo heel veel uitmaken, zeker niet qua kracht. Zodra ik het Krav meer gewend ben kan het volume gewoon weer omhoog, is ook even de balans vinden.

Laatst bewerkt:
Krav Maga training van vandaag: incasseren en verschillende chokes counteren. Zal wel wat blauwe plekken krijgen. Morgen weer GZCL full body met een maatje van me.

Laatst bewerkt:
Training dinsdag 15 maart:

OH Press
5x20
5x30
5x40
3x52,5
2x57,5
2x57,5
2x60 PR!
10x40

Deadlift

5x60
5x100
3x120
3x135
3x135
3x135

Muscle Snatch
3x40
3x40

Snatch Grip High Pull
3x40
3x40
3x40
3x50
3x50
3x50

Ab Mat Situps
2x12xBW+12

Samen met een maat getraind. Was nog behoorlijk verkreukelt van het liften op zondag en de Krav Maga van gisteravond, dus ga nog even puzzelen met deadlifts. Wel een PR op Overhead Press, eindelijk de 60 aangetikt.

Mooi getal op de OHP! :thumb:

Mooie training man!

jelly op je ohp!!

Goeie PR dude! OHP gaat lekker!

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Thanks mannen, 60 kg op OH press was wel een soort van sub doel. Ik denk wel dat ik een kleine deload inlas, aangezien ik die al heel lang niet heb gedaan. Daarna een nieuwe cycle beginnen met weer wat meer focus op benchen.

Goede press, 2 plates for 2 reps jonguh...op naar een 5je :)

Gaat nog steeds lekker je overhead.
Die eerste x 60 is ook zo'n bijblijver.

Plate is toch 25 kg? Of is elke schijf een plate? :)

Gaat nog steeds lekker je overhead.
Die eerste x 60 is ook zo'n bijblijver.
Zekers! Weer een soort van mijlpaal.

Plate is toch 25 kg? Of is elke schijf een plate? :)
Volgens wordt in dit soort gevallen 20 kg bedoeld met een plate.

U riep me. :p Hier 52 jaar en in juni 52+1 :eek:.
Ga dit jaar voor de YBF denk ik.
Bijna 53? Echt net fysiek, man!

Ha ha, daar is Ron ook :hello: Nu hebben we een stuk of zes senioren bij elkaar :)
Brute nieuwe avatar zeg :eek:
:klink:

Ja, Ron is wel de meest hard-core senior die ik ken. Nog vol podium ambities :)

Terug
Naar boven