- Waardering
- 23.835
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks!Schouder was wel weer op de goede weg toch?
Veel plezier het weekend!

Dat geeft zeker hoop voor de toekomst. Vind zelf mijn OH press ook belangrijker dan mijn bench, dus bench kan lekker rustig aan gaan.Had ik ook na een schouderblessure. Duurde echt eeuwen voor ik terug kon benchen zonder minimale last te ondervinden.
Overhead had ik ook geen last. Mocht dit wat hoop geven.![]()
Vind zelf mijn OH press ook belangrijker dan mijn bench,
Ja, die inderdaad. Heerlijk bier en zeker op een warme dag.Die van een bekende brouwer aan de gracht neem ik aan
Goed weer voor!
Een paar redenen: Ik vind OH pressen simpelweg leuker en mijn lichaam voelt er veel sterker door dan door benchen. Een andere reden is dat ik olympische lift varianten erg leuk vind en dan heeft OH press veel meer carry over. Bijvoorbeeld bij muscle snatches, push presses en power snatches. Ik wil in het najaar misschien kijken of ik wat trainingen kan volgen voor de oly lifts.Dat zie je volgens mij niet heel vaak. Wat is de reden ?

Dat zie je volgens mij niet heel vaak. Wat is de reden ?

Ik pak ze allebei maar om zeker te zijn van maximale gains.
Ik zou het on the side doen, in de vorm van een kippepootje, of garnalenspiesje

Om daarna weer keihard terug te komen!Toch goed om te trainen. De slapte valt meestal wel mee als je eenmaal bezig bent. Mooi PR!
Ik voel me echt zo slap als een natte krant. PR is inderdaad wel lekker.