AndroidHealthClinic

Starx Log: Returning to Greyskull

• Topic Starter Topic Starter
Wat kut om 3 weken niet te trainen.
Goed dat het beter is en kracht op peil is gebleven.
Ja, psychologisch voelt het niet OK, lichamelijk wel verstandig.

Flink ziek geweest dan, man. Het was hier ook wel een beetje stil :)
Gelukkig weer goed begonnen!
Ja, ben in tijden niet zo verrot geweest, heb zelfs nu nog wat naweeën ervan. Ga van de week ook nog even langs de arts voor die schouder, want de pijn is weliswaar minder, maar zeker niet weg.

Training van 21-6

Voel me nog steeds niet helemaal 100%, maar best goeie training gehad.

Squat
5x20
5x40
5x60
5x77,5
5x87,5
5x100

Romanian DL

6x40
6x60
6x70
6x80

Ab Wheel
2x15

Haha, die castle Greyskull avatar! :D

Tja, kracht is nog redelijk op orde, misschien heeft even niks doen ook wel een positief effect.

Vond het wel toepasselijk aangezien ik greyskull lp volg. (Hoewel het kasteel Grayskull heet, maar vond de woordspeling wel leuk :D) Ik heb het kasteel zelfs thuis bij mijn ouders nog ergens op zolder staan met een He-Man action figure. Goede workout, en dat terwijl je je niet helemaal 100% voelt. Hoe doe je de ab wheels? Tenen of op de knieën?

Laatst bewerkt:
Vond het wel toepasselijk aangezien ik greyskull lp volg. (Hoewel het kasteel Grayskull heet, maar vond de woorspeling wel leuk :D) Ik heb het kasteel zelfs thuis bij mijn ouders nog ergens op zolder staan met een He-Man action figure. Goede workout, en dat terwijl je je niet helemaal 100% voelt. Hoe doe je de ab wheels? Tenen of op de knieën?
Keek vroeger altijd naar He-man bij de Fun Factory op Sky Channel. Old school, hoor! Ab wheel doe ik vanaf mijn knieën, ga wel helemaal plat bijna tegenwoordig.

Welkom terug in het land van de gezonden Starx!

25-6-2016: Training in een benauwd kamertje...

Powerclean
5x20
2x40
2x45
2x50
2x50
2x50
2x50
2x50

Deadlift
5x60
5x80
5x95
5x110
5x122,5

Snatch Grip Deadlift

3x80
3x80
3x80

Kettlebell Row
8x16
8x24
8x24
8x24

Klaar en zweet me de t*fus...

Lekkere zweettren.
Hoe zit het met de krav maga?

Krav Maga ga ik denk ik maar even mee kappen, ben niet helemaal tevreden over de lessen, hoewel ik zeker wat geleerd heb en het ook best leuk vind.

Krav Maga ga ik denk ik maar even mee kappen, ben niet helemaal tevreden over de lessen, hoewel ik zeker wat geleerd heb en het ook best leuk vind.

Een goede school vinden hiervoor is idd vaak moeilijk. Imo als je je wil leren verdedigen op straat gewoon gaan boksen + judo/worstelen + wapens durven gebruiken.
Vooral dat laatste durft de doorslag wel geven.

Een goede school vinden hiervoor is idd vaak moeilijk. Imo als je je wil leren verdedigen op straat gewoon gaan boksen + judo/worstelen + wapens durven gebruiken.
Krav is op zichzelf effectief genoeg imho. Alleen miste ik structuur in de lessen.

Weer met regelmaat aan het trainen zie ik....

Wordt een lekker zootje als iedere mong**l met wapens over straat gaat lopen voor het geval hij zich moet verdedigen. En tegen wat? Er zijn er al genoeg die helemaal uit hun dak vliegen in het verkeer, of als je ze per ongeluk aanstoot in de drukte.
Weten (en uitstralen) dat je eventueel een rake klap kan uitdelen als het met beleefd praten niet op te lossen is, helpt denk ik wel.

Wordt een lekker zootje als iedere mong**l met wapens over straat gaat lopen voor het geval hij zich moet verdedigen. En tegen wat? Er zijn er al genoeg die helemaal uit hun dak vliegen in het verkeer, of als je ze per ongeluk aanstoot in de drukte.
Weten (en uitstralen) dat je eventueel een rake klap kan uitdelen als het met beleefd praten niet op te lossen is, helpt denk ik wel.

In een ideale wereld... Heb jammer genoeg dingen meegemaakt waarbij mijn kijk hierop serieus is veranderd.
Laat ik het zo zeggen, imo doe je gewoon wat nodig is. Daar ga ik het bij laten dit is het topic niet om hierover te discussiëren.

Maar ik geef je geen ongelijk.

Gewoon eruit zien als iemand met wie je geen ruzie wilt :D Het zegt niet veel over hoe goed je vecht, maar denk dat Jarno Hams niet vaak wordt uitgedaagd ;)

Goed, aangezien ik weer meer tijd heb voor krachttraining ben ik maar meteen aan de bak gegaan.

Squat Day:

Front Squats
5x20
5x40
3x60
3x70
3x70
3x70
3x70
3x70

Paused Front Squats (3 sec onderin)

8x45
8x45
8x45
8x45

Split Front Squat
8x20
8x20
8x20
8x20

Split Front Squats waren beetje wiebelig in het begin, niet gewend die dingen. Volgende week iets meer gewicht daarbij.

Flinke squatsessie hoor! Hoe lang was je bezig?

Wat dacht je... ik ga maar eens front squats doen vandaag? :P
Pff.. en op 1 been lijkt me helemaal een tour.

Nou nee, maar het achterste been kan niet heel veel doen. Da's best lastig balanceren :)

Terug
Naar boven