Fitness Seller

Starx Log: Returning to Greyskull

• Topic Starter Topic Starter
Mooi zo, op naar BOVEN je oude niveau!
Thanks, Kraak. Geen pijntjes op dit moment en volgende week 2 weken vakantie. Na de vakantie gaan we dus serieus cutten en zal een beetje jouw strategie gebruiken: zo zwaar mogelijk blijven liften met minder volume. Waarschijnlijk gewoon een 531 template minus FSL en jokers.

Ben benieuwd. Ik heb echt achterlijk weinig volume gedraaid toen.

Laatste training voor mijn 2 weken vakantie. 2 trainingen gecombineerd, want morgen komt er niks meer van.

C2W3D2

Bench
5x20
5x30
5x40
3x50
5x62,5
3x70
4x77,5 (+3)
5x62,5
5x62,5
5x62,5
5x62,5
5x62,5

Band Pull Aparts (SS met benchen)
20x/20x/20x/20x/20x

Deadlift
5x60
5x75
3x90
5x112,5
3x127,5
5x142,5 (+4)

EZ Bar Curls
20x8
20x18
10x28
10x28

Zo, morgen koffer inpakken en wegwezen. Wel wat trainingskleding mee, want ze hebben er wel een gym, dus kan ik daar af en toe induiken.

Lekker, die DL. Wat voor een gym heb je daar op vakantie? Barbells, of (roze) dumbbells en cardio apparatuur?

Lekker, die DL. Wat voor een gym heb je daar op vakantie? Barbells, of (roze) dumbbells en cardio apparatuur?
Ik zag vooral wat apparaten, ik hoop dat er uberhaupt wat dumbbells te vinden zijn. Ze hebben wel een benchpress en een legpress zag ik op zo'n klein fotootje. :cool:

Aardig bench volume

Is dat de wendler variant met meer dan 1 mainlift per dag?
Degene die ik de afgelopen weken deed was 3 dagen per week met 2 main lifts per dag. Na de vakantie waarschijnlijk 4x per week met iedere dag een main lift en dan bijv. Front Squats bij Deadlifts, of één van de nieuwere FB varianten. Het volume in zijn nieuwere programma's en challenges ligt een aardig stukje hoger dan in de oude versies.

ff je log doorgelezen...vooral veel variatie...n mix van alles.. goed zo ;)

Enjoy lekker sterretje van me!

? Star(x)

Laatst bewerkt:
Goeie verkaansie!

ff je log doorgelezen...vooral veel variatie...n mix van alles.. goed zo ;)
Ja, het is een aardige weg van verschillende schema's, probeersels en helaas ook wat blessures geweest. Ik probeer voorlopig toch wel even op 5/3/1 te blijven, want het wat rustiger tempo is wel goed voor een 40+er. Ik ben er soms best verbaasd over dat ik ondanks dat ik op deze leeftijd nog met liften begon, ik toch een redelijke progressie weet te maken. Het gaat soms niet zo snel als bij anderen, maar er is constant verbetering en dat voelt verdomde goed soms. :)

Enjoy lekker sterretje van me!
Thanks, heerlijke Kraak!

Thanks, Neet!

• Like
Waarderingen: Inb4
Ja, het is een aardige weg van verschillende schema's, probeersels en helaas ook wat blessures geweest. Ik probeer voorlopig toch wel even op 5/3/1 te blijven, want het wat rustiger tempo is wel goed voor een 40+er. Ik ben er soms best verbaasd over dat ik ondanks dat ik op deze leeftijd nog met liften begon, ik toch een redelijke progressie weet te maken. Het gaat soms niet zo snel als bij anderen, maar er is constant verbetering en dat voelt verdomde goed soms. :)

Thanks, heerlijke Kraak!

Thanks, Neet!

Na n klotetijd ben ik na mn 50e (weer) begonnen en boek progressie dus er ligt n wereld voor je open....;)

En we zijn weer in Nederland. Top vakantie gehad en ik heb 4x getraind: gewoon het enige squatrack geclaimd of het deadlift vloertje en mijn dingen kunnen doen. De oly bars waren ook van Eleiko, dus prima! Er waren ook aardig wat serieuze gasten aan het trainen en een groepje ecto's die met 60 kg met 1/4 rom aan het benchen waren met spotters en al, waarbij er heel wat meewarige blikken hun kant op gingen. :p

Welkom home
Vooruit 1 dagje aklimatiseren, en dan weer buffelen man!! :p

Terug
Naar boven